Redfall stracił 95% graczy na Steam, w Game Passie też nie radzi sobie za dobrze
Powtórzyła się sytuacja z Anthem, Marvel's Avengers i Gotham Knights, bo Redfall to kolejna (niedoszła) gra usługa, stworzona z chęci wieloletniego dojenia graczy na mikro transakcjach, za którą wzięło się studio kompletnie bez doświadczenia w tym gatunku (przy czym nie wiadomo na ile był to ich własny pomysł, a na ile koncepcja pochodząca od wydawcy).
To samo w sobie jeszcze nie musiało oznaczać porażki, bo czasem nowicjusz ze świeżym spojrzeniem potrafi robić lepsze rzeczy niż wypalony i przeżarty rutyną weteran, ale co-opowe gry looterowe są o tyle specyficzne, że o wiele mniej wybaczają i potrzeba do nich sporo wyczucia, bo inaczej gracze szybko się odbiją i pójdą do konkurencji. A jak pójdą, to już raczej nie wrócą.
Coś czuję, że podobny los czeka też Suicide Squad: Kill The Justice League.
Ale może twórcy się w końcu obudzą i przestaną słuchać naciskających na wydanie bubla akcjonariuszy, bo w ostatecznym rozrachunku akcje i tak spadną przez takie potknięcia.
myslisz ze akcjonariuszy microsoftu obchodzi jakis redfail? xDDD
po pierwsze: zenimax jest przejety przez microsoft, wiec nie ma juz akcjonariuszy zenimaxa. przy przejeciu firmy akcje sa sprzedawane (tak jak w dodanym obrazku).
po drugie: nawet jakby nie byl przejety, to byla to firma prywatna, typie. nie bylo zadnych widocznych skokow akcji przy wydaniu jakiejs gry, bo nawet publicznie nie wiadomo bylo ile te akcje kosztuja, typie xd.
po trzecie: nie, jesli akcje spadaja to ci co zainwestowali nie traca. wystarczy nie sprzedawac akcji jak sa w dolku.
po czwarte: nie, crapy nie wychodza tylko przez jakies dane lata fiskalne (tak jak niby skull & bones musialo koniecznie wyjsc w jakimstam czasie - no to patrz, dalej nie wyszlo, lol). po prostu mogli uznac ze opoznianie sie nie oplaca. zreszta gracze nie sa zbyt inteligentni (bardzo dzielnie to wlasnie udowadniasz) i takie crapy i tak sie moga sprzedac dobrze.
idz sie na przyrke ucz lepiej, bo mama znowu komputer zabierze jak wroci z wywiadowki i nie bedziesz mogl sie osmieszac w komentarzach.
skonczylo sie przejecie ponad rok temu https://www.google.com/search?q=Microsoft+finalizes+acquisition+of+ZeniMax+Media
agresja stad ze drazni mnie ignorancja. piszesz totalne bzdury a miedzy nimi wrzucasz takie zdanie "Za bardzo się widzę na mechanizmach nie znasz". czlowieku, zastanow sie.
co chwile widze takie bzdurne komentarze tutaj i na ppe. w tym threadzie tutaj ponizej jakis
na ppe dzisiaj jakis borsuk napisal ze forza horizon 5 sprzedala sie w 80k sztukach na steamie bo gdzies zobaczyl ze byl taki all-time peak grajacych razem i uznal ze chodzi o sprzedaz.
zenada.
potem tego typu osobnicy pisza o kolejnej popsutej grze ze "u mnie dziala dobrze" - i to jest wlasnie jedna z przyczyn czemu tyle crapow wychodzi. borsuk z ppe na przyklad uwaza ze redfall to dobra gra.
Jeśli MS wyda chociaż jedną grę w tym roku która będzie działać i będzie mieć te 8/10 to będziemy mieli cud ;D
Twórcy tłumaczą się problemami zewnętrznymi, wskazując choćby na pandemię
To żart? Oni nie są poważni.
Ale na yt strimerzy sie przednio bawia bo za free dostali wiec nie maja powodów do narzekań......Uczciwa cena tej gry to epic store bez drm za free i nawet jak guano to po kilku kielonach wszystko wchodzi.Nawet Postal 2
Słaba gra to i słabe wyniki. Mam tę grę na Game Passie i też nie ściągnąłem. Po co mam marnować miejsce na SSD na coś takiego? To wolę w to miejsce zassać np. jakieś Chivalry 2.
Szczerze mówiąc cieszy mnie to niezmiernie. Może mimo wszystko ktoś tam na górze się ogarnie i da robić Arkane to, na czym się znają najlepiej. A nie pchać ich do tego typu projektów.
Kto na górze? Microsoft nawet nie wiedziało, co Arkane robi, nie nadzorowało całego projektu i miało go w D.
Tak tak, ms nic nie nadzorowało, i nic nie wiedziało.
Fajna ta narracja. Przed premierą to była mowa, że miał wyjść w końcu duży, fajny ex dla MS. Po premierze, jak gra okazała się szrotem, to nagle jest narracja, że MS w sumie nic nie wiedziało o tej grze.
No wiadomo, kupują studia i wydawców za ciężkie pieniądze, a potem nie interesują się, jakie oni tworzą projekty, w jakim te projekty są stanie, jaki jest postęp prac, kiedy zostaną wydane, jakie są perspektywy zarobku, niczego nie sprawdzają, nie wiedzą, niczego też nie mogą nakazać ani narzucic
Po postu sypią kasą w akcjonariat przejmowanej spółki, bo sami mają tyle kasy, że za wszelką cenę chcą zwiększyć wydatki w bilansie!
Ludzie zakładajcie fikcyjne spółki akcyjne, MS je wykupi żeby zmniejszyć zysk netto w bilansie, poza tym nic go nie obchodzi! A wy będziecie bogaci!
Ktoś na górze = osoby decyzjne
I już mniejsza czy MS wiedział, nie wiedział itp. Na jakimś etapie ktoś zadecydował, że świetnym pomysłem będzie zrobić takiego Redfalla, zamiast normalnego singla tak jak zawsze.
I teraz pozostaje mieć nadzieję, że obecne osoby decyzyjne (widząc co się tutaj zadziało) wyciągną lekcje.
Powtórzyła się sytuacja z Anthem, Marvel's Avengers i Gotham Knights, bo Redfall to kolejna (niedoszła) gra usługa, stworzona z chęci wieloletniego dojenia graczy na mikro transakcjach, za którą wzięło się studio kompletnie bez doświadczenia w tym gatunku (przy czym nie wiadomo na ile był to ich własny pomysł, a na ile koncepcja pochodząca od wydawcy).
To samo w sobie jeszcze nie musiało oznaczać porażki, bo czasem nowicjusz ze świeżym spojrzeniem potrafi robić lepsze rzeczy niż wypalony i przeżarty rutyną weteran, ale co-opowe gry looterowe są o tyle specyficzne, że o wiele mniej wybaczają i potrzeba do nich sporo wyczucia, bo inaczej gracze szybko się odbiją i pójdą do konkurencji. A jak pójdą, to już raczej nie wrócą.
Coś czuję, że podobny los czeka też Suicide Squad: Kill The Justice League.
Coś czuję, że podobny los czeka też Suicide Squad: Kill The Justice League.
I to boli :(
No kto by sie spodziewal, ze nikt nie chce grac w Redfaila xD
-wchodzi Microsoft do Arkane
-DZIEŃ DOBRY
-DZIEŃ DOBRY #!$%@? PO POLSKU NIE ROZUMIESZ?
-DAJ MI TO CO MASZ W RĘCE
-NO DAJ
-PROSZĘ PAŃSTWA TO JEST ARKANE
-HEHE PATRZCIE JAKI GŁUPI xD
-DOBRA IDZIEMY DALEJ
- O! A TU MAMY REDFALL. KOJARZĄ PAŃSTWO NA PEWNO GRY OD SONY I NINTENDO? CIEKAWE SOLIDNE ŁADNE.
- A TU GRA Z GUWNA. SRAJĄ DO WIADRA, PROSZĘ PAŃSTWA, WSZYSCY ZE STUDIA DO JEDNEGO I POTEM, PAN SIĘ PRZESUNIE, RĘKAMI TO NABIERAJĄ, MIESZAJĄ ZE SŁOMĄ I, UWAGA STOPIEŃ, I LEPIĄ GRĘ.
- I TO SIĘ PROSZĘ PAŃSTWA TRZYMA. JEST SOLIDNE, TANIE W PRODUKCJI I CO NAJWAŻNIEJSZE! SPEŁNIA SWOJĄ FUNKCJĘ. A W SONY? NO W SONY JAK W LESIE.
Miałem dziwny sen, naprawdę..
Śniło mi się że Hellblade 2 to niewypał
Tzn oceny 7/10 to niewypał, bo oczekiwania chyba wszyscy mają spore
Na forum znowu była beka z MS
Cóż, Tobie naprawdę Xbox i Microsoft spędza sen z powiek albo śni się po nocach.
Może pomódl się o dobry sen przy ołtarzyku Sony?
Następnym razem załóż pieluchę, bo jeszcze przyśni ci się PlayStation i obudzisz się w mokrym łóżku.
Albo jeszcze gorzej - że Microsoft jednak kupi ABK i będziesz miał łóżko jak po wizycie Amber z Hollywood xD
No cóż. Wystartowali dobrze, ale coś ten lot szybko się kończy. Jeśli nie wydadzą szybko nowej Forzy Motorsports czy chociaż rzucą jakimś konkretem z nowego Fable to MS marnie skończy. Też kurcze już od paru miesięcy nie uruchamiam Xboxa i gram na PS5 czy Steamie...
Arkane to chyba nie potrafi zrobic sredniaka albo gra jest zajebista i walczy o goty albo gniot i porazka roku.
MS już niejedną dużą firmę ubił po przejęciu (Nokia). Oby z Bethesdą nie było podobnie.
Napisałeś to tak jakby Bethesda wypuszczała dotychczas same fajerwerki i hity :P. Według mnie nie zrobili dobrej gry od przynajmniej 8 lat, a gdybym był czepliwy to bym mógł napisać, że nawet od 12. Byli wydawcą wielu, owszem, ale developerem? "16 times the detail'.
Było kilka innych faili, ale racja, żaden z nich nie był tak spektakularny jak ten z działem mobilnym Nokii. A do gier Bethesdy posiadam ogromny sentyment i w mocno zmodowanego Skyrima pogram nawet dziś (bez modów pewnie kijem bym nie tknął), co też o czymś świadczy, poza tym na rynku nie ma żadnej konkurencji w tym gatunku obecnie.
Ojej, gracze(tm) odkrywają że proces tworzenia gry jest rozłożony na lata. Tak dzbany, pandemia miała wpływ na proces produkcyjny, szczególnie na początku kiedy wiele ekip( w tym arkane) musiało sie nauczyć pracy zdalnej, nie mówiąc o tym, że część ludzi mogła być chora. I jak myślicie że wydarzenia sprzed dwóch lat nie mają wpływu na finalny produkt to cóż, powodzenia na widlaku w biedrze z taką wyobraznią
Przekaz producenta i wydawcy sprowadza się do krótkiego zdania: "Zamknij ryj, daj kasę i spieprzaj." Osiągnęli to co chcieli.