Od pół roku nie mogę odzyskać zakupionej na Origin gry Bulletstorm. (I nie, nie obchodzi mnie, czy obecnie działa po zamknięciu GFWL, czy nie).
Kilka razy pisałem do supportu, ale sprawy zamykano bez rozwiązania problemu.
Obecnie, gdy zakładam sprawę, dostaję wiadomość od losowego Hindusa, by skorzystać z czatu, ale gdy zalogowany na stronie wybieram temat pomocy, nie mam możliwości rozpoczęcia czatu (tak przez stronę polską, jak i US)
Co jeszcze mogę zrobić by EA oddało zakupioną przeze mnie grę?
Dodatkowo, przez bałagan na EA Desktop, mam w bibliotece w tej aplikacji (i tylko tam, nie na stronie EA, tam dla odmiany nadal jest Bulletstorm) grę Dragon Age 2, której nigdy nie kupiłem.
Chciałem zgłosić również to i poprosić o jej usunięcie, wybierając temat "I want to delete something from my account", ale wtedy NIE MAM NAWET OPCJI KONTATKU PRZEZ E-MAIL.
No patrz debilu, nigdzie na stronach EA nie ma obecnie podanego numeru telefonu, na forum też go nie podają
https://answers.ea.com/t5/Inne-gry-z-serii-FIFA/Kontakt-telefoniczny-z-EA-POLSKA/td-p/10579106
kup drugi raz po co się szarpać za grosze ! tyle czasu ile na to już poświęciłeś to byś pewnie miał już 10-100 kopii bulletstorma.
Mają mi coś zabierać z powodu niekompetencji sowich programistów, tylko dlatego, że stać mnie na nowe, bo kosztuje grosze?
Swoja drogą - to jest tylko wyłącznie problem bubla, jakim jest EA Desktop, bo na stronie na moim koncie gra jest cały czas, w Origin też jest cały czas, ale Origin już nie działa, pojawia się tylko okno z informacją, żeby zainstalować EA Desktop.
Technicznie jednak odebrano mi do niej dostęp, co więcej, podpuszcza się mnie do złamania licencji i popełnienia przestępstwa pozyskania kopii programu przez wykorzystanie luki/błędu w oprogramowaniu, udostępniając mi w bibliotece pełne wersje gier, do których nie mam prawa, ponieważ nie zakupiłem nigdy licencji na korzystanie z nich!
Serio chce ci sie tracic czas, nerwy i zycie na uzeranie sie z korporacja, ktora ma cie gleboko w dupie?
Sciagnij sobie wersje wiesz jaka, z wiesz skad i nie kupuj nigdy wiecej nic od firmy, ktora cie tak traktuje.
Proste.
Chwilowo jeszcze mi się chce, a czas mam (swoją drogą - Alex ma tu chyba najwięcej wolnego czasu na forum, a tak się o niego martwi :))
Skoro masz czas, cierpliwość i nerwy, rozpętaj im piekiełko. Swego czasu entuzjastycznie "motywowałem" przykładowo Ubi kilka miesięcy o przywrócenie funkcjonalności Champions of Anteria pod Win10. Przyłączyło się grono użytkowników z podobnym problemem, zaczęliśmy grillować support na forach wydawcy, również dyskusjach oraz opiniach Steam. Radośnie i do skutku spamowaliśmy zgłoszeniami nie stroniąc od przepisów dotyczących ujednoliconego rynku cyfrowego i ochrony praw konsumenta oraz ich własnych deklaracji. Może podziała na EA.
Dziwne, jakoś pół roku/rok temu rozmawiałem z tymi cycami bo miałem problem z zalogowaniem się na konto poprzez ten ich nowy laucher i rozmawiałem na bank telefonicznie, a teraz nie mogę znaleźć numeru - zamknęli support czy co..
Myślałem, że jestem wyjątkiem, ale to norma, z losowymi grami!
Co najlepsze, wygląda na to, że pomocy nie udziela oficjalny hinduski support EA, tylko jacyś ludzie oddelegowani na forum. Firma z dykty i g...a.
Swoją drogą, gdyby nie ostatni pan hindus, nigdy bym nie znalazł tego forum i wątku. Wyszukiwarka Google? Dobre sobie...