Relaksująca gra o budowaniu kolei wygląda prześlicznie i zawita na Steam
Prawdę mówiąc nie bardzo rozumiem decyzji o takim kierunku artystycznym. Moim zdaniem woksele (tak droga redakcjo, mamy na to polskie słowo) mają sens kiedy mamy do czynienia z jakąś interaktywnością obiektów lub modelowaniem otoczenia. Więcej sensu by miała stylizacja na ożywione modelarskie dioramy.
Chyba, że będzie dołączony jakiś edytor obiektów wtedy zwracam honor ;)
W rzeczywistości w Polsce już są takie eko lokomotywy. Ożywiają okolicę, zapełniając ją kolorowymi roślinami i zwierzętami. Dzięki nim mamy świeże powietrze. Nazywają się ST44.
Można sobie wyobrazić co by się stało jakby zniknęły by voxele i pozostały płaskie obiekty. Można by wtedy powiedzieć, że artysta by dorzeźbił detale, ale wtedy dużo więcej jest dłubania i trzymania spójnego stylu.
Owszem fajnie by się chodziło po świecie pociągów, w tym budowało obiekty edytorkiem. Osobiście prędzej będę rozwijał dalej kolej z Traincraftem (mod do Minecrafta) - choć tam nie widzę jakoś ekonomii oprócz stawiania pociągów dla samych wizualnych korzyści. Wizualnie jest podobnie jak się dogra shadery i tekstury do Minecrafta.
Jakbym miał się czepiać symulatorów kolei - to głównie brak dobrej sensownej ekonomii i tutaj przy tak małej mapie, jeszcze bardziej mam wątpliwości. Transport Fever 2 ma jakąś ekonomie i raczej będę go preferował od Station To Station i Traincrafta.
Mnie voxele nie przeszkadzają, aczkolwiek niezbyt mi leży łączenie ich z bardzo realistycznym, "gładkim" oświetleniem, bo to jakoś tak do siebie nie pasuje. Już bym wolał coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=lpYxhambhno&ab_channel=NokzenGaming