Studio tworzące spin-off Wiedźmina zwalnia pracowników po restrukturyzacji projektu [Aktualizacja]
Patrząc na styl prac tej zwolnionej dziewczyny to najprawdopodobniej z początku był to jakiś kolorowy ugrzeczniony Wiedźmin, a jeżeli tak było to nie trzeba znać się na grach aby wiedzieć już przed rozpoczęciem prac, że takie coś w tym uniwersum ani się dobrze nie przyjmie ani też nie sprzeda.
To, że sobie ktoś stworzył kolorową grafikę nie oznacza, że tylko takie potrafi i nie umie wyjść z jednego stylu. Nie rób kurtyzany z logiki i grafików. Porównaj sobie styl gier z jednego studia: Hi-Fi RUSH oraz The Evil Within
Jest link do jej profilu na arstation, choć tylko dwie prace to nie wygląda źle, ale styl bardziej na blizzarda niż cdp.
ch... być zwolnionym a jeszcze bardziej przez firmę która na rozmowach rekrutacyjnych rysuje przed tobą plany jakbyś trafił do Edenu ;) Depresja, lęki -> pozew to najlepsze rozwiązanie !
Chyba ktoś zapomniał wziąć swoich leków.
Dziwne, że nie przekierowali ich po prostu do prac nad CP2 albo W4. U REDów teraz pewnie zapotrzebowanie na ręce do pracy pewnie ogromne skoro przestawiają się na tworzenie dwóch AAA jednocześnie.
Widocznie kompetencje pracowników lub ich umiejętność do przekwalifikowania się nie wystarczały aby dało się ich wykorzystać przy innych projektach...