Layers of Fear z datą premiery, wymaganiami sprzętowymi i wersją demo [Aktualizacja #2]
Szanowny pan redaktor zapomniał dodać że do każdych ustawień twórcy ZALECAJĄ używanie TSR Balanced, więc zamiast w 1080p, gra będzie w 900p albo i mniej.
(TSR to to samo co AMD FSR 2.x tylko wbudowane w Unreal'a)
Do tego dysk M.2 dla gry gdzie poziomy to nic innego jak zlepek zamkniętych korytarzy.
Strach pomyśleć jaki dysk by zalecili dla gry typu open world
Te wymagania to jakaś żenada, wszędzie zalecane TSR...
Co prawda to jest gra na UE5, ale brak ustawień native to kpina.
to demo u mnie dobrze działa na wysokich w tsr ultra performance a mam rx 580 8gb (czyli kartę z minimalnych wymagań) ryzen 5 3600 (jest ten procesor w zalecanych) i 32gb ram (tego całe szczęście nie ma tego w wymaganiach)
Widzę, że niektórzy już dramatyzują, a jeszcze nie grali... Więc ja, że już gram, przedstawię jak gra chodzi u mnie na RTX 3060ti. No więc, gram w natywnym 2560x1440, na ustawieniach najwyższych z włączonym śledzeniem promieni. Gra chodzi bardzo płynnie, nie zanowtowałem ani jednego spadku poniżej 60FPS!. Więc jest bardzo dobrze, a poza tym gra wygląda bardzo ładnie! Czekam teraz na pełną wersję :). Dodam jeszcze, że grę zainstalowałem na zwykłym HDD. Według mnie, podane wymagania są zawyżone, myślę na karta pokroju 3060ti, dała by radę nawet w 4K z DLSS Quality!
u mnie na RTX 4090 działa płynnie, nie wiem o co wam chodzi https://www.youtube.com/watch?v=J4hDjLEGBKA
Na pewno masz wlaczony RT?
Wymagania słabe, ale to mało ważne, ważne jest to by nie zepsuli gry jak 2 części co była pomyłką ...
W tym demie śledzenie promieni w ogóle działa? Sprawdzałem z włączonym i wyłączonym i nie widzę różnicy, ani w grafice, ani w płynności działania.
Tez nie widze roznicy.