Minecraft się zmienia, przygotowania do 1.20 ruszyły pełną parą
Zamiast dodawac wiecej niepotrzebnych elementow powinni sie skupic nad generowana zawartoscia z nich konstruowana, piracki wrak w zatoczce, straszne zamczysko na szczycie gory - ozywiajac swiat niskim kosztem (wydajnosc) bez zarzucania graczy tysiacem drobiazgow (bo rozwoj minecrafta do tej pory przypomina wciaz rosnaca ilosc paskow w survivalach (zycie, nawodnienie, toksycznosc, radioaktywnosc, stamina, glod etc .itd.).
Popelniaja te same bledy co LEGO. Kiedys kupowales bardzo "generyczne" klocki i dalo sie z nich zbudowac wszystko co tylko chciales bo nie byly specjalizowane, ograniczala cie tylko fantazja i pomyslowosc, a kiedy kupowales wiecej klockow mogles budowac wieksze bedziej skomplikowane projekty. Dzisiejsze klocki to ukladanki, kupujesz klocki ciezarowka tir i to jest jedyne co z nich zlozysz - a jak to sie skonczylo? Przyszedl MINECRAFT z kilkoma typami klockow z ktorych ludzie budowali wszystko i zapelnil sztucznie stworzana nisze.