LotR Gollum już wcześniej straszył wymaganiami sprzętowymi, a teraz są jeszcze wyższe
Faktycznie straszne sa na obecne czasy nic tylko skoczyc z dywanu na podloge
Nie wiem a po trailerach nie chce jakości grafiki oceniać. Jeżeli będzie to kolejny bubel techniczny, to nie będzie litości i gracze to zweryfikują. Pojawią się negatywne oceny i tytuł szybko powędruje na wyprzedaż. Jak komuś się nie śpieszyć, to niech poczeka na pierwsze wrażenia innych, piszę tu wyłącznie o optymalizacji i wydajności, bo sama gra może być nawet czarnym koniem tego roku.
Od 8 lat na Premierę gier nie kupuje,jeśli jakieś nowości to przez GamePass,Ubisoft+, EAPLAYPRO.
Tym bardziej że z optymalizacją rňżnie bywa.
Wymaganiom nie wierzę bo rňźnie może być i nie ma co nimi się sugerować bo równie dobrze sprzęt może nie spełniać wymagań a gra może chodzić dobrze.
A może być też tak że komputer spełniający wymagania nie radzi sobie z grą i nie da się w żadnych ustawieniach grać bez zacięć i.nagłych spadku do np poniżej 20kl.
Ja już mňgłbym obstawiać że spieprzyli optymalizację patrząc na zwiększone wymagania co do wcześniejszych.
A tak wszyscy gadali, że rok 2023 będzie świetny i w końcu po pandemicznych latach będzie wysyp dobrych gier. Póki co, ostatnie głośne premiery to w większość techniczne potwory.
RTX 3060 w minimalnych a grafika jak z PS3. Kompromitacja deweloperów.
Taktyczne zagranie producenta w wypadku nieistniejącej optymalizacji gry. Umówmy się, gra wygląda paskudnie jak na obecne realia, więc to jedyne logiczne wyjaśnienie.
No ale po co optymalizować, ludzie i tak kupią dla samej Marki LOTR gracze na pewno zrozumieją, że trzeba ciąć koszty w tych trudnych czasach.
A na poważnie, to naprawdę mam wrażenie, że sporo gier mogło by mieć dużo niższe wymagania czy działać płynniej gdyby tylko ktoś zainwestował dodatkowe środki w optymalizację, najgorsze jednak jest to, że za ten stan rzeczy odpowiada wielu graczy kupujących gry na premierę czy z powodu samej Marki.
Śmiech na sali. Od razu widać, jakiej optymalizacji można się po tej grze spodziewać. Żeby to jeszcze chociaż wyglądało współcześnie...
Szkoda mi całej pracy, jaką twórcy włożyli w tą grę. Nie będę wróżył z fusów czy to się przyjmie, czy będzie klapa roku, ale kiepski materiał sobie wybrali na stworzenie gry. Serio, mieli tyle ciekawego contentu do wyboru z tego uniwersum, a padło na Golluma, któremu wymyślili zapewne jakąś bzdurną historię. Ciekawi mnie jak to się przyjmie, ale jeśli faktycznie będzie klapa, to szkoda tego całego nakładu pracy twórców. Mogło paść na lepszą tematykę
Te wymagania nie trzymają się kupy.
Na pewno nie chodzi o Ray-Tracing - w minimalnych mamy Radeona 5700 XT, który kartą jest bardzo dobrą, ale RT nie obsługuje.
Na pewno nie chodzi o pamięć VRAM - tu ponownie staje Radeon 5700 XT, który ma 8GB pamięci.
Nie chodzi też o wydajność ogólną - blisko poziomu 3060 lub powyżej jest wiele starszych kart z 8GB i więcej pamięci, np. 2060 Super, 2070, 1080/Ti etc., etc.
I to właśnie mnie najbardziej dziwi. Każdy producent stara się nie straszyć graczy wymaganiami sprzętowymi, twórcy Golluma raczej nie są wyjątkiem - tym bardziej że ich tytuł w przeciwieństwie do np. STALKER 2 czy Hellblade 2 nie szokuje grafiką. Powinni podawać karty jak najstarszej generacji - czyli co najmniej 2060 Super, to już wygląda lepiej.
No i ta pamięć RAM. 32GB w momencie gdy gra zajmuje 45GB na dysku - o co im biega, pół gry chcą do pamięci ładować?
I to wszystko na dwa tygodnie przed premierą. Wniosek jest prosty. Albo ktoś przywalił babola - albo będzie to optymalizacyjny kał, przy którym Jedi: Survivor czy Cyberpunk 2077 na premierę to w sumie bardzo dobrze dopracowane gry.
"Optymalizacja? A co to jest? Nie słyszałem."
Lepiej, gra wychodzi też na switcha, może będzie chodzić w 15 klatkach na 640x480.
RTX 3060 w minimalnych ewidentnie podane jako dupochron, wiadomo. Ależ to będzie piękny crap, już się nie mogę doczekać. Szkoda tylko szeregowych pracowników studia, którzy włożyli masę czasu i pracy licząc na sukces, bo odklejone od rzeczywistości kierownictwo naobiecywało złote góry. Ta gra nie odniesie sukcesu ze względu na mało ciekawego bohatera i kwestie techniczne. Strach to pomyśleć jak oni zaimplementowali ray tracing, myślę że poziom spier...enia przebije nawet to co zrobił CD Projekt z nextgenowym Wiesiem.
Mogli zrobić kolejną część Shadow od War, lub cokolwiek innego bo uniwersum Tolkiena jest olbrzymie i pełne ciekawych postaci, a oni wybrali Golluma..
Rozumiem ze to moment w ktorym Gollum zobaczyl wymagania do swojej gry :)
jak tak dalej pójdzie to zaraz będą musieli w wymaganiach podawać sprzęt, który dopiero wyjdzie.
Hmm... Według mnie, to wymagania podane wcześniej już były śmiechu warte, no ale w tym momencie, to mi szczęka i ręce opadły...