Star Wars Jedi: Survivor otrzymuje kolejne łatki [aktualizacja #2: Patch 5 na konsole]
Poprawa streamingu i dźwięku, no nieźle. A w następnym "PC w trybie bez ray tracingu" super super czyli jeszcze pół roku i można odpalać
Ja dziś ukończyłem na 100%, zajęło mi to 50h, po drodze kilka (5) crashy na pulpit, ale żeby coś naprawdę poważnego z nią się działo to nie przypominam sobie. Jak każda gra dziś wydawana klatkuje w kilku miejscach nawet przy dobrym sprzęcie, ale da się dalej grać. Daje 7/10, bo tak!
Wszystko super, ale może poprawiliby w końcu płynność na Koboh? Trochę wstyd że PS5 dostaje zadyszki przy tym.
Na pc też tam dalej jest dramat.
Jak masz topowy sprzęt to na pewno nie będziesz miał spadki poniżej 20 klatek lub 540p jak na konsolach.
Z tego co widziałem, Koboh to akurat miejsce gdzie dotychczasowe łatki niewiele dawały.
Jakieś uparte miejsce.
Ukończyłem grę i przynajmniej u mnie w ostatnich etapach doświadczyłem znacznie więcej bugów niż przez całą resztę gry. Kilka razy zabity przeciwnik żył nadal ale nie dało się go uderzyć ani nie reagował na mnie. Miałem też sytuacje gdy nie mogłem przejść do kolejnego etapu bo np. winda miała ruszyć dopiero gdy wszystkie postacie się na niej znajdą a jedna stała w innym miejscu. Optymalizacja to dziwna sprawa. Obawiałem się że będzie dramat gdy tylko wyjdę na otwarty teren na Koboh. Tymczasem największe spadki płynności miałem w raczej zamkniętych i niezbyt bogatych w detale lokacjach. Na przykład jedna - nieuduża plansza na której znajdowało się kilka przeciwników, kilka namiotów i całość oddzielona drzwiami od innych plansz.
Raczej zdążę skończyć przed tymi patchami na PC. Wydajność na Koboh okropna, ale gra wciąż grywalna i nie mogłem się oderwać. Świetny tytuł.
Ludzie nie zdają sobie chyba sprawy w jakim opłakanym stanie ta gra była wydana, tymczasem testy jasno pokazują, że po tych wstępnych łatkach poprawa na PC gdzieniegdzie jest gigantyczna.
I co najlepsze, to musiało być ich absolutne partactwo i olanie sprawdzenia czegokolwiek, bo już ledwo po premierze łatki z takim zyskiem FPS to kosmos, więc widać, że to były jakieś proste problemy do naprawy, gdyby ktoś to sprawdził przed premierą.
W pewnych lokacjach i wysokich ustawieniach taki rtx 3070 zyskał PONAD 60% wydajności, to jest niewyobrażalne.
Chyba wyszedl patch na PC, bo wlasnie mi sie cos sciaga. Dobrze,ze szybko wydaja poprawki, takie podejscie to ja szanuje!
Poprawiona zostanie wydajność gry na PC w trybie bez ray tracingu.
Dobrze już dawno temu ukończyłem wrócę może za rok:)
Fabularnie gra zarąbista.
Zajmują się tym również moderzy, którzy z powodzeniem zaimplementowali do gry funkcję DLSS 3 podwajającą liczbę fps-ów. Obecnie modyfikacja jest dostępna w fazie testów (dostęp na Patreonie kosztuje ok. 25 zł),
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/4-aktualizacja-do-star-wars-jedi-survivor-w-drodze-wiemy-co-zosta/z024f40
No nie EA powinien zablokować pobranie tego moda. I za żądać sobie conajmiej 200 zl za pobranie. Czemu miało być tak biedne corpo stratne. Rynek only digital to jednak patologia niezależnie czy jest to konsole czy PC.
Pacz nołtsy do Update 5
https://steamdb.info/patchnotes/11216488/