2 razy więcej fps w Jedi: Survivor, ale komputer błaga o litość
Po zmodowaniu gry trzeba 40 GB RAMu by mieć 90 FPS, good job EA xD
Autor newsa ślepy czy celowo robi dramę z niczego? Przed włączeniem DLSS3 już było 37,5 GB a po włączeniu wzrosło tylko o 1,5 GB.
...
przed włączeniem moda, tak jak już ktoś też pisał jest 37.5gb, po włączeniu 1.5gb - chłop ma po prostu pewnie 64gb ramu i stąd takie zużycie. Ja na swoich 32gb normalnie z tym modem latam i wszystko jest git. Nie wiem też skąd info o potrzebie wyłączenie motion blura, bo czegoś takiego absolutnie robić nie trzeba.
Warto też dodać, że najnowsza wersja moda umożliwia wyłącznie FSR (wcześniej był on potrzebny, żeby w poprawny sposób odczytywać wektory potrzebne do generowania klatek) oraz działa z HDR
Jak to mozliwe ze ta gra nie wspiera DLSS ? Myslalem ze to juz standard ze nowe gry nie tylko wspieraja ale jeszcze podaja to w wymaganiach jak w przypadku Golluma :)
Gościu ma niezłego kompa jak ma 64GB ramu. I to nadal ledwie zipie w 45fps na rtx4000? Kpina.
Pfff nie wiem na czym ten gostek gra. Mam 5800X3D+4090 i na full ustawieniach z RT 60-90 fps w 4K. Oczywiście są spadki poniżej 50-60 fps. Ale 44 fps ? i to na Coruscant ? Nawet na Koboh mam 60-90 oczywiście ze spadkami bo optymalizacja w tej grze to kupa. Spadki fps są równoczesne ze spadkiem użycia karty. 37 GB użycia ramu :) ? ja ma 32 i 18 żre coś tam.
Grę skończyłem kilka dni temu. Fabularnie 9,5/10. Technicznie 6/10 za te spadki fps.
O to to to... Uważam że przy tego typu grach kreator to już standard. A tu dostajemy rudą małpią gębę.
Tak tylko chciałem zauważyć że ten mod używa upscale więc ten cały zysk klatek wcale nie jest taki spektakularny. Gdy na RTX 4080 natywne 4K wyciąga 56 klatek z FSR Quality mamy 91. Więc artykuł nadmuchany żeby się klikał :D
Wygląda słabo,działa beznadziejnie a sprzedaje się za73biście czyli ludzie po prostu lubią być robieni we wała i jeszcze za to płacą,brawo