Star Wars Jedi: Survivor z większą liczbą fps-ów dzięki DLSS 3 Mod
Respawn Entertainment razem z EA Games mogli sami dodać DLSS 3 do gry od samego początku, a nie czekać, aż fani sami to zrobią...
Już ponad 30 gry AAA mają DLSS 3 od NVIDIA jako nowy, "obowiązkowy" standard (nie wyobrażam sobie nowe gry AAA bez tego) obok FSR od AMD, a bogata firma EA z mnóstwo pieniędzy nie chce to dopilnować...
Nie wiem czy śmiać się, czy płakać...
Mod
Warto czekać na końcowe implementacje. Z RDR2 nie spieszylo mi się i dostałem FSR 2.0. Teraz działa pięknie na gtx
Tak, FPS-y niczym z telezakupów. Albo upłynniacza w TV... A ludzie cieszą michę. Do czego to doszło...
Trochę to według mnie jest antyreklama dla AMD, że muszą przekupywać twórców, żeby Ci dali do gry tylko ich (swoją drogą słabiutki) FSR, a nie dawali DLSS.
Via Tenor
A to wszystko wina akurat AMD. Gra jak jest sponsorowana przez AMD to nie pozwalają im dodać DLSS (a dodanie obsługi tej technologii, wersji 2 jak i 3 jest banalnie proste), tak samo było w przypadku chociażby RE4 Remake
NVIDIA też nie jest lepszy od AMD. W przypadku niektórych grach to również NVIDIA też nie pozwala na dodanie technologii AMD do gry. Kiedyś wykorzystał nawet PhysX do gry jako exclusive na wyłączność kosztem fani karty AMD.
Uważam, że takie praktyki powinno być zakazane.
Dobrze, że dało się zrobić mod dla gry.
To bardziej jest wybór developerów TloU part 1 na pc jest grą sponsorowaną grą od AMD , dawali ją za darmo do gpu od AMD a wciąż ma DLSS i FSR
Może, ale korzyść DLSS 3 jest zbyt duży, by to zignorować. To tylko kwestia czasu, aż w niedaleko przyszłość dużo gracze kupią chociaż RTX 4050/4060, jeśli nie droższy RTX 4070 i RTX 4080. Twórcy Star Wars później czy prędzej będą musieli to dodać, jak umowa z AMD traci ważność z upływem czasu. CD-Projekt już to zrobili, jeśli chodzi o Cyberpunk 2077. Konkurencji też.
FSR później czy prędzej też osiągnie taki poziom co DLSS 3.
Ja odkładam pieniędzy na RTX 4070, kiedy cena zejdzie do rozsądna poziomu.
A to nie jest tak, że jak daje się obsługę DLSS 3 to z automatu daje też obsługę DLSS 2? W końcu trójka to dwójka + dodatkowa funkcja.
Matrixen07 - DLSS 3 działa niezależnie od DLSS 2, gdyż jest to tzw. generator klatek i możesz mieć na raz DLSS2 i 3, np. w Hogwarts Legacy.
Gra jest na UE4, a DLSS jest dla UE5 czy coś się zmieniło?
Zawsze było na UE4, w innym wypadku nie było by jeszcze żadnej gry z tą technologią.
Nazwa DLSS3 to nazwa marketingowa, nie ma takiego czegoś, jest to DLSS2 + FG + Reflex włączone naraz.
Karty poniżej 4xxx nie mają tylko FG.
Co nie zmienia faktu, że brak DLSS na premierę to kpina, ja tam w wojenki się nie bawię, jak większość klientów ma NV to DLSS musi być dodane w pierwszej kolejności, bo to ma większość klientów.
Faktem jest natomiast, że jak dodają DLSS to tych samych danych potrzebuje FSR, więc oba mogłyby być na premierę bez problemu.
Oczywiście to nie rozwiązanie, ale skoro ponoć te gry takie drogie, a dodanie tych funkcji jest śmiesznie proste, to nie ma żadnego wytłumaczenia i argumentu by ich nie było na premierę.
Te rozmazywacze obrazu w postaci DLSS I FSR to jest zupełna ostateczność, jak nie da się inaczej wyciągnąć płynności. Wolę zupełnie odpuścić sobie RT, niż grać z takim pogarszaczem grafiki.
Bzdura, chyba ze ktoś uprawia pixel peeping albo ciagle siedzi na 1080p.
Gram na TV 4K i z poziomu kanapy między obrazem natywnym a DLSS Quality i Balanced nie ma żadnej różnicy, a nawet jest lepszy bo dodaje ładny antyaliasing. Dopiero tryb Performance jest minimalnie mniej ostry, ale tu również obraz jest dużo lepszy niż np zmiana rozdzielczości na niższa.
jakich my czasów dożyliśmy, by technologia, która w zamiarze miała pomagać słabszym kartom wyciągać 60fps w grach stała się "wymogiem" by gra osiągała zamierzone fpsy na dosyć mocnych sprzętach
W czasach setek tysięcy jełopów robiących preordery za 400zl
Czyli DLSS 2 już nie będzie obsługiwało z tego co rozumiem? Bez DLSS 3 te nowe kastraty nie miałyby prawa bytu. Kolejne "wymuszenie" kupna kart z serii 40XX.