Darmowy STALKER Gamma jest jeszcze lepszy; ciężko uwierzyć, jak odmienia kultową grę
Usnąłem na wykładzie o milionie typów amunicji. To co denerwowało w oryginale tutaj zostało zmultiplikowane...
^
przynajmniej jest lepiej niż w innym projekcie gdzie amunicja jeszcze dzieli się na starą i pordzewiałą. Przeciwnicy w tej grze zawsze mieli w kieszeniach mało amunicji a tu jeszcze dochodziło dodatkowe utrudnienie D:
Zwiększono realizm systemu craftingu – teraz, zanim stworzymy przedmiot, musimy znaleźć przepis lub kupić go.
Największa bolączka Anomaly, którą usunięto w starszej wersji GAMMA, powróciła.
Grając na średnim poziomie w Anomaly (lepsze schowki i przeciwnicy mają przy sobie więcej pestek i innych rzeczy) mając najlepszy sprzęt i dostęp do najniebezpieczniejszych rejonów (tj. które miałbym szansę zwiedzić i przeżyć) i po przejściu wszystkich linii fabularnych to na palcach jednej ręki mogłem policzyć znalezione kartki z recepturami.
Gram w Escape from Pripyat (GAMMA w ogóle u mnie nie odpala, pewnie wina po mojej stronie) i tam też ciężko je znaleźć, ale mogę receptury kupić choć nie są one tanie. A przecież chyba nie o to chodzi by topić masę kasy na mechanice, która ma za zadanie pomóc nam w zaoszczędzaniu...
Dla mnie autoloot to głupi system - lubię grzebać w kieszeniach przeciwiników i brać to co cenniejsze.
Nie mam mentalności współczesnego gracza z przyklejonym palcem do klawisza lootowania/autolootu/Użyj tylko biorę to co cenniejsze i mnie nie spowolniłoby podczas wypadu.
W PDA gracza pojawiają się teraz informacje o dostępnych zleceniach.
widziałem to na video - wejście na lokacje, odświeżenie zakładki i branie wszystkich zleceń. Oszczędność czasu ale takie to trochę nijakie. Widać inna mentalność graczy i pokoleń...
To z autolootem to faktycznie lipa.
Osobiście nie grałem ale mam zamiar spróbować :)
Co do receptur, to zależy czy wszystkie itemy są poblokowane, czy np medykamenty, jedzenie są dostępne od razu, bo jeśli tak to pół biedy. Zresztą kasa w anomaly jest problemem tylko na starcie. Jak dla mnie każde dążenie do utrudnienia gry jest ma plus.
Autoloot nie jest przymusem, chcesz używasz, nie chcesz - wyłączasz w opcjach, proste. Możliwość ustawienia że z trupów będzie lootowane twoje wybrane itemy, typu medykamenty, amunicja, pozostawi trupa z mniejszą ilością rzeczy które musisz przejrzeć, więc ja tu nie widze nic złego.
Co do PDA - a lepsze było latanie w kółko od npca do npca zbierając questy? No nie wiem, np w takim Rostoku. Po za tym i tak musisz wrócić oddać quest, fizycznie porozmawiać z npcem, więc to nie jest tak że npc przestają sie liczyć, bo wszystko jest w pda, nadal jest imersja.
dla mnie właśnie to + w świecie postało powinno być trudno, zmudno i skapo
przeciwnicy powinni być tak samo ubodzy jak gracz, a nie kończyć zapchanym sejfem kasy, zapasem żywności na następne stulecie i toną broni, wiadomo, bez przesady, ale im bliżej tym lepiej no o ile twórca pogłówkuje albo gra skończy jak kingdom come
O, protogen w materiale wideo :). Co do samego stalkera... Meh. Szczerze. Tyle było modów od czasu premiery, takich megamodów, że seria już mi obrzydła. Niemniej dla niej samej to dobra nowina - w końcu przyciągnie nowych przed premierą "dwójki", kiedykolwiek by nie nadeszła.
Żeby zagrać nie trzeba mieć żadnej wersji gry, to wiadomo. Ale czy żeby zainstalować Gamma trzeba mieć Anomaly? I drugie pytanie. Czy jest wersja polska?(napisy) Do Anomaly wiem, że jest spolszczenie, a tu?
ani GAMMA ani Escape from Pripyat nie są spolszczone bo są jeszcze w fazie rozwojowej... i chyba w niej zostaną
a nikt nie będzie tłumaczył projektu nad którym jeszcze trwają prace
Tak trzeba mieć anomaly. Jestem prawie pewien że jeśli istnieje spolszczenie do anomaly, to wystarczy że wrzucisz je do reszty modów gammy, potem w mod organizerze je po prostu aktywujesz i będziesz miał spolszczone tyle co w anomaly.