„Widzisz je tylko raz” - to RPG akcji generuje nowe otwarte światy przy każdym rozpoczęciu rozgrywki
Czytam ramkę po raz trzeci i nadal nie rozumiem czym to się różni od proceduralnie generowanych światów -_-
Ktoś wie o co chodzi?
O ile niczego nie pokręciłem to ma to polegać na generowaniu nowego, otwartego świata za każdym razem gdy rozpoczniesz fabułę od początku, klikając "Nowa Gra" i pozostaniu przy nim dopóty jej nie ukończysz. Zupełnie jakby grając w np. w Gothica II, Khorinis wygląda inaczej za każdym przejściem.
No nie bardzo pasuje mi to do tego opisu, poza tym to nadal generowanie proceduralne.
Opis brzmi bardziej jakby to same definicje biomów i ich zawartość były generowane, nie tylko rozmieszczenie istniejących biomów. Ale to też nic nowego - choćby No Man's Sky albo Spore tak miały
Czyli ten sam mechanizm, ktory znajdziemy w innej premierze kwietnia czyli Archmage Rises. I pewnie w wielu innych grach indie.