FPS Immortals of Aveum ma czarująco wysokie wymagania sprzętowe; RTX 2080 w minimalnych
2080 super w minimalnych?!
Technologia idzie do przodu... tylko po grach jakoś tego nie widać. Grafika, fizyka, sztuczna inteligencja, destrukcja otoczenia...
Jak gra ma korzystać z Nanite i Lumena to nic dziwnego, że ma wymagania takie, nie inne.
Gra wygląda ładnie, ale czy tak ładnie by uzasadnić takie wymagania sprzętowe? W przypadku Plague Tale Requiem, które też miało duże wymagania, widać, że przełożyło się to na jakość oprawy, tutaj tego niezbyt widać.
Taaaaaa ładnie mhm...
Tekstury skał, murów wyglądają jak z ery X360.
Oświetlenie płaskie jak panele podłogowe dobrze że jakieś marne SSAO jest chociaż.
Via Tenor
Optymalizacja.exe 404 Not Found
Nie wiem czy się śmiać, czy płakać.... Ponownie mamy sytuację, gdzie grafika jest w sumie zwyczajna, standardowa jak na dzisiejsze czasy, no ale 3080 ti z prockiem i7-12700 dla 1440p obowiązkowe. To są jakieś jaja i grube przegięcie. Zgadzam się z Nickim, że tak naprawdę to się tu za dużo ze światłocieniem nawet nie dzieje, i także zgadza się, że Doom z 2016 wygląda lepiej. Tylko wymagania co do pamięci systemowej są powiedzmy w miarę normalne.
Może my się wydaje ale z tego co zauważyłem to wymagania zaczęły rosnąć jak wyszły nowe karty graficzne.
Kiedy ps4 i xone przestaną być wspierane tak będą wyglądały wymagania. Dziś spokojnie można grać na kilkuletnich kartach ale to tylko dlatego, ze gry są robione pod sprzęt z poprzedniej generacji.
6 core nawet na minimalne się nie łapie.
W zasadzie te minimalne to jak do tej pory zalecane (60 fps , 1080p)