Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy Dying Light 2 pozazdrościli Dead Island 2? Polska gra stała się brutalniejsza [Aktualizacja #2]

19.04.2023 20:55
PokerFac3
😒
1
11
PokerFac3
26
Chorąży

Skoro wiecie że ta aktualizacja była już znana w lutym to po co ten głupi nagłówek?
Sami mieli na to pomysł. Nie musieli od nikogo kopiować.

19.04.2023 21:06
2
4
odpowiedz
8 odpowiedzi
CzyCieBoli
20
Konsul

PokerFac3 nie ma znacznia. DL2 jest nudne jak flaki z olejem. Podchodzilem ze znajomymi trzy razy do tego. Tragiczna implementacja, wywala zawsze kogos co jakis czas, jeden host na zawsze, plytka rozrywka, brak efektu strachu jak w DL1. DL1 rozklada DL2 na kazdym etapie. Czy skopiuja krew od DI2 czy nie, DL2 to nadal co najwyzej niski sredniak..

19.04.2023 22:10
2.1
TobiAlex
200
Legend

Gdzie w DL1 był strach?

19.04.2023 23:09
2.2
1
Damil8
3
Junior

TobiAlex

było poczucie osamotnienia, noce były bardziej mroczne, kolorystyka bardziej surowsza, a zombie dużo bardziej upierdliwsze i trudniejsze do pokonania (szczególnie na wyższym poziomie trudności) to wszystko powodowało, że uczucie zaszczucia towarzyszyło podczas gry. Oczywiście miej na uwadze, że sam sposób grania też ma istotny wpływ na imersję, grasz w towarzystwie, grasz z włączonym obok telewizorem, grającą muzyką w tle i rozpraszasz się na tyle, że żadna gra nie jest w stanie "przestraszyć''. Sporo "kozaków" twierdzi, że coś ich nie rusza a grają z włączonym światłem, bez słuchawek na głowie. Takie pipy mocne w gębie.

19.04.2023 23:26
Metaverse
2.3
2
Metaverse
68
Senator
Wideo

Dokladnie tak. Dwojka stracila mocno na klimacie. Nie tylko noce udalo im sie zreszta spieprzyc.
https://youtube.com/watch?v=IGqH9q69vKo&feature=share

20.04.2023 08:43
2.4
Jaya
62
Generał

Mniej strachu. Wystarczyło zmniejszyć napięcie w nocy, tych pościgów strasznych, a nie całość przerabiać na jakiś bezsensowny, zbyt nierealistyczny, nieprzemyślany twór, którego nie chce się oglądać i w nim uczestniczyć. Muzyka nawet bardziej pasowała mi z DL1 i cała masa tego typu dekoratorów / brakującego klimatu się znajdzie.

Jeśli chodzi o brutalność to w większości gier nie pasuje jak dla mnie miażdżenie głów i zostające same kałuże. "Więcej krwi" też nie znaczy"fajniej", zwłaszcza jeśli mowa o zombie.

Bardziej i tak od brutalności postawiłbym na lepsze "kombosy", reakcja na ruch zombiaków, jakieś aikido bardziej automatyczne. Dead Island 2 chyba własnie na to postawił. Oby tylko nie finishery bo jak rzuci się masa zombie i finishera nie można przerwać, to można łatwo spierniczyć grę.

W DL2 dodając te combo co ktoś wymyślił to chyba tylko spierniczyli sprawę. Ktoś nie zna się na sztukach walki i sporcie wyraźnie decydujący o tej grze (w DL1 miałem odwrotne wrażenie)

post wyedytowany przez Jaya 2023-04-20 08:44:01
20.04.2023 19:19
2.5
3
laki2217
133
Generał

Powiem szczerze, że jedynkę przeszedłem a dwójka mnie znudziła.

22.04.2023 00:59
2.6
TobiAlex
200
Legend

Damil8
Ale wiesz o tym, że obecnie możesz włączyć taką samą kolorystykę jak w jedynce. Mnie zawsze śmieszy to jak ludzie odpalili grę w dniu premiery a po roku piszą to samo, co wtedy, gdzie gry często przechodzą przez ten rok niezła metamorfozę...

22.04.2023 06:26
2.7
CzyCieBoli
20
Konsul

TobiAlex
"Mnie zawsze śmieszy to jak ludzie odpalili grę w dniu premiery a po roku piszą to samo, co wtedy, gdzie gry często przechodzą przez ten rok niezła metamorfozę.."
ale spodziewasz sie ze jak ktos zaczal gre po premierze bedzie gral jeszcze po roku? Bo nie wiem co w tym smiesznego, bardziej mnie by smieszyl taki scenariusz. Czego bylem sam przykladem, ale nie z winy wlasnej tylko winy technicznego stanu produktu na coopie

Ja gralem po pol roku, po 9 miesiacach, jak mowilem trzy razy podchodzilismy ze znajomymi i w lutym 2023 jeszcze raz probowalismy.. zanim techland naprawil memory leaki to tyle minelo, co tez zbyt optymizmem nie napawa..

post wyedytowany przez CzyCieBoli 2023-04-22 06:26:59
22.04.2023 11:27
2.8
1
zanonimizowany668247
168
Legend

TobiAlex - Dying light 2 to gra nudna jak flaki z olejem i twórcy gry bardzo o to zadbali. Haran był lepiej zaprojektowany i był bardziej spójny niż ten śmieszny twór z drzewami na dachach z DL 2xDDDDD
Ponadto noce były duzo ciekawiej zrobione. Ulice miast były patrolowane przez groźne "Koszmary", które mogły zaszlachtować gracza gdy tylko się zbliżyły więc trzeba było skradać się i uciekać zamiast idiotycznego licznika czasu.
Walka też była dużo ciekawsza bo oprócz broni białej i możliwości ich naprawy to gracz otrzymywał też broń palną i broń wybuchową.

Dying light 1 > 2 pod każdym względem oprócz grafiki i wyborów moralnych.

20.04.2023 09:45
IIIIIIIIIIIIII
😒
3
1
odpowiedz
IIIIIIIIIIIIII
70
Generał

Techland jest głupi że daje jakąś aktualizację dzień przed premierą dead island 2 ... DL 2 jest bardzo średnią grą i tyle. Ludzie którzy interesuje dead island 2 to i tak kupią i nie będą czekać bo techland łaskawie wydaje aktualizację do DL 2. Gdyby to jeszcze był jakiś duży dodatek. A tak w moich oczach wychodzą na zdesperowanych i głupich

20.04.2023 10:37
Digitalynx
4
odpowiedz
Digitalynx
43
Konsul

I nie mogli tego zrobić od razu tylko dopiero w updacie po roku... Meh.

Dwója i tak jest bardzo cartoonowa w porównaniu do surowej jedynki.

21.04.2023 12:24
5
odpowiedz
radek1982
26
Konsul

Pewnie teraz sobie plują w brodę że mieli tą markę i ją porzucili bo chcieli poważny ton.

21.04.2023 23:52
6
odpowiedz
zanonimizowany1349061
16
Generał

Optymalizacja spadła w dół... strata 15-20fps.
Zachciało się twórcom poprawiać efekty graficzne, wizualnie różnica jest ultra minimalna.

22.04.2023 00:48
dzony85
👎
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
dzony85
48
Generał

No np jedynka była niewypałem

22.04.2023 06:31
AIDIDPl
7.1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Jakim niewypałem? Bardzo dobre oceny, bardzo dobra sprzedaż.

22.04.2023 06:32
AIDIDPl
7.2
AIDIDPl
179
PC-towiec

Jakim niewypałem? Bardzo dobre oceny, bardzo dobra sprzedaż.

22.04.2023 07:46
7.3
1
Mianolito
11
Generał

przy dwójce, jedynka to był master blaster, fabularnie obie są słabe, jedynka miała znacznie lepszą fizykę, nocy unikałem, bo taki był klimat zaszczucia i to było super! a teraz zrobili night friendly przez co siadł kompletnie klimat, a do tego ten dysonans ludonarracyjny, gdzie po tylu latach, to miasto powinno być kompletnie zrujnowane, reklamy wyblakłe i zdarte, zapadnięte dachy, wypalone budynki od pożarów - wiem, że ta gra nigdy nie celowała w realizm, ale mimo wszystko jakoś to wszystko się nie spina.

Wiadomość Twórcy Dying Light 2 pozazdrościli Dead Island 2? Polska gra stała się brutalniejsza [Aktualizacja #2]