Heroes 3 jak nowe, fani przepisują silnik gry - VCMI z wersją 1.2.0
Wizualizacja nie jest tak ważna jak zawartość... a bez HOTY i możliwości gry multi VCMI to miły akcent, podobnie jak wersja HD... tylko niepraktyczny,. W gruncie rzeczy HOTA z HD launcherem załatwia wszystko co potrzeba... gra jest idealna.
Gram od 1 czesci (piekne czasy) a 3 mam na dysku nie przerwalnie od 2006 r :)
Tylko Hota + HD i mi wystarcza by raz na kilka miesiecy XL rozegrac :)
Gra niesmiertelna i za 20 lat bedzie.
Pozdrawiam najwierniejszych fanow i nie tylko.
Akurat ja VCMI bardzo lubię, sporo QoL poprawek (widoczne kolejki ruchów), sporo poprawionych bugów z podstawki i co najważniejsze poprawione AI, bo to była największa wada H3, ono tam nie istniało a jedyny powód dla którego dawało jako tako rade był fakt, ze nie musiało korzystać z zasobów do budowania i rekrutowania jednostek oraz miała spora premię do dyplomacji, która była w H3 już normalnie totalnie OP.
Ktoś się orientuje czy AI podczas bitew jest już poprawione do jakiegoś znośnego poziomu, czy nadal gorsze nawet od tego co było oryginalnie?
Dlaczego tak bardzo cenicie moda HD? Przecież jak ten mod nic nie zmienia i jedyne co to robi to dopasowuje odpowiednio oryginalną rozdzielczość gry do części wybranej rozdzielczości, a więc zmniejsza zawartość ekranu czyniąc ją ostrzejszą. Jednak to dalej nic nie zmienia, bo co z tego, że jest ostrzejsze jak jest mniejsze, a poziom widoczności i szczegółów i czytelność te same? Skąd ta popularność skoro za wiele nie zmienia?