Minecraft Legends - recenzja. Bannerlord dla dzieci
"Minecraft Legends to nie RTS, tylko bardziej gra akcji z dodatkiem strategii."
To mnie akurat nie dziwi wychodzi i wychodziło mnóstwo gier tytułujących jako np. rpg, a potem sie okazywało, ze rozwoj postaci w zasadzie nieistnieje/jest slaby, a w walce wystarczy spamowac w myszke naprzemiennie z przyskiem uniku/bloku,
Po Steam widać, że poszli jak z Minecraft Dungeon - wysoka cena jak na możliwości. Dlaczego nie kontynuować "budowlanej voxel po voxelu" świetnej passy? Zachowują tylko styl i nawet nie ma w tym potencjalnie fajnej destrukcji otoczenia.
Nie wiem co za "ciemna masa" tam kieruje projektami, że nie rozwinęli jeszcze do tej pory "Minecrafta" pod względem lepszej ekonomii wieśniaków, budowy sensownych miast i domów (nie jak do tej pory pustych "klocków" dla samego wyglądu. Mody tylko zmieniają sytuację ). Symulator miasta/osady zwłaszcza z możliwością przejścia się z widokiem FPS po mieście i projektowania własnych szablonów budynków byłby dla mnie bardzo mile widziany.
RTS - z lat 90-tych to wymierający gatunek, jeszcze bardziej RTS typu Uprising. Mount And Blade się udał. Również gry typu Tower Defense jako tako.
Generalnie jak dla mnie nie warto robić budowania i walki w tym samym czasie bo 1. kto stawia domy w 5 sekund? 2. Nie lubię wizualnie stylówy Age Of Empires. Jak bym budował zamek to chciałbym w nim pochodzić, a nie mieć jednostki wielkości zamku.
Poza tym chyba to jest gra od budowania ciągle od nowa zamków, wszystko ciągle się wrzuca do kosza przy następnej rozgrywce. Nie ma tu chyba przynajmniej czegoś z 4X.
Mogli by to nawet wypuścić jako oddzielny tytuł.
Nie wiem co za "ciemna masa" tam kieruje projektami, że nie rozwinęli jeszcze do tej pory "Minecrafta"
Minecraft w założeniu ma być grą dla dzieci i jej mechaniki mają być proste do opanowania. Jeśli chcesz wycisnąć więcej z tej gry to masz od tego mody
Mogli by to nawet wypuścić jako oddzielny tytuł.
Przecież to jest osobna gra