Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Co Blizzard wyniósł z bety Diablo 4? Oto lista planowanych zmian

14.04.2023 21:32
MANTISTIGER
😂
1
MANTISTIGER
81
Generał

,, samotne potwory. Będą one wyszukiwać gracza, aby pomóc mu wykonać zadanie zabicia wszystkich,, Ciekawe samonaprwadzajace się potwory.
Żadnej wzmnianki o naprawieiu level scaling np, mam setny poziom wróciłem do pierwszego aktu i co spotykam warga też na setnym pziomie. Wogóle nie będzie czuć siły postaci i jaka jest potęzna nasz postać. A wystarczyło żeby Blizzard obniżył poziom warga do 95 pzoiomu.

post wyedytowany przez MANTISTIGER 2023-04-14 21:43:16
14.04.2023 21:54
Bierzgal
2
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bierzgal
128
Konsul

Tyle fajnych newsów ostatnio było w necie na temat np. Tekkena 8 a na GOLu tylko Diablo i Diablo. Niedługo jak developer Blizzarda pierdnie na podcaście to będzie o tym news.

post wyedytowany przez Bierzgal 2023-04-14 21:55:09
15.04.2023 09:53
Bieniu05
2.1
Bieniu05
153
The100

Bierzgal jakby pierdnął to dopiero afera by byla

16.04.2023 18:35
2.2
Ssechu
24
Pretorianin

Pewnie dlatego że jak ten news o pierdnięciu na podcaście będzie miał 10x tyle wyświetleń co ten fajny o Tekkenie.

14.04.2023 22:03
Persecutor
3
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Persecutor
44
Tosho Daimosu

mam setny poziom wróciłem do pierwszego aktu i co

I nic moby będą pękać jak zapałki, bo tu poziom trudności gry jaki ustawiasz określa jak dużo dmg i jak dużo hp mają moby, a nie poziom postaci :P

post wyedytowany przez Persecutor 2023-04-14 22:05:27
14.04.2023 23:56
Michas.
3.1
Michas.
86
Pretorianin

Potwory skaluja sie do lvl postaci ale płaczki nie biąrą pod uwagę tego że postać rośnie w siłę wraz z nowymi przedmiotami i mocami i będzie róznica w sile widoczna.

15.04.2023 09:57
Bieniu05
3.2
Bieniu05
153
The100

Michas. ale idac na startowa lokacje bedzie przeciwnik z level 100 jesli scaling nie ma limitu bedzie wygladac to komicznie

15.04.2023 13:48
Marder
3.3
Marder
257
Senator

Limit leveli jest ale tylko dla poziomu trudności. Normal to 1-50, Koszmar 50-70. Więc jeśli będziesz miał 100 level i wciąż będziesz grał na normalu to raczej już nikt Ci nie podskoczy.

14.04.2023 22:20
Mona_Lisa
4
odpowiedz
Mona_Lisa
38
Pretorianin

Szkoda, że nie zwiększyli zasięgu oddalenia kamery.

14.04.2023 22:24
5
odpowiedz
12 odpowiedzi
Malaga
142
ma laga

brak wzmianki o naprawieniu nieograniczonego teleportu Wizzarda, więc pewnie zostało :)
nic też nie napisali o wcześniej wspomnianym QoL z osobną zakładką dla gemów w inventory, więc pewnie też zostanie po staremu.

Generalnie informacje mocno lakoniczne, bez konkretów o ile % coś zmniejszają, o ile % coś zwiększają itp.

14.04.2023 23:40
Persecutor
5.1
1
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Balans będą jeszcze zmieniać i to pewnie kilka razy, chyba wciąż trwa jest zamknięta beta dla wybranych. Najważniejsze że fixa zrobili na cancel-animation bugu co zwiększał AS rogalowi :)

post wyedytowany przez Persecutor 2023-04-14 23:40:45
15.04.2023 00:34
5.2
1
Saborcat
6
Junior

Z zasięgiem skilli to muszą popracować bo spory problem będzie.

O zakładce na gemy wypowiadali się na twitterze, na premierę powinna już być.

Procenty na razie nie wiele powiedzą. Przede wszystkim musza robić balans pod endgame a nie na poziom który na premierę będzie się miało przez 15min.

15.04.2023 02:55
Persecutor
5.3
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Saborcat -> to nie tak do końca w becie grałem barbem i necro. W wielkim skrócie barb, jak i droot z tego co oglądałem, to takie drewno na niskich poziomach że masakra. Necro gałem i jest świetnie, wizz to OP taki że masakra. Źle zrobili system, legendarki powinny zacząć lecieć po skończeniu kampanii wtedy mogliby zrobić balans dla postaci bez legendarek, bo barbem i drootem to narazie grać sie nie da ofc patrząc na bete. Wiadomo że endgame jest najważniejszy, ale jak spierd... balans na niskich poziomach to niektórzy wybiorą refunda, a nie dojdą do endgame :P
Jak nic nie zmienią to ja pierwszą postać robie necro/wizz bo po ch... mam się katować barbem którym chce grać, jak będe mógł sobie odpowiednie aspecty z dungów wydropić i wystartować barbem z 3 legendarkami :) i mieć bezstresowe wbijanie poziomów.

post wyedytowany przez Persecutor 2023-04-15 03:01:32
15.04.2023 13:54
Marder
5.4
Marder
257
Senator

Persecutor A ty cwaniaczku :) Barbem graj jako pierwszy, twardym trza być nie miękkim. Ktoś pisał że pewnie barb dostanie z 30% odporności na start i był blisko bo dostał 10. Ale to też może jeszcze ulec zmianie.

15.04.2023 17:14
Persecutor
5.5
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Nie miałem żadnego problemu z survi Barbem, te 10% mam w dupie, mechaniki są trudne tylko jak je widzisz za pierwszym razem, później 0 problemu. Problem barba jest taki że na boss fightach ma długie przestoje przy mechanikach, każdy range po prostu masakruje bossy z daleka. Brakuje barbowi generatora dystansowego, jak Weapon Throw w D3 wtedy płynność walk z bossami byłaby lepsza. Ja z miłą chęcią pograłbym barbem jakby gra była wymagająca, ale taka nie jest, cała trudność polega na tym że twoja postać ssie na niskim lvl, a 90% dmg biore dlatego że ingoruje mechaniki żeby walkę przyśpieszyć.

post wyedytowany przez Persecutor 2023-04-15 17:15:04
16.04.2023 14:51
Marder
5.6
Marder
257
Senator

Tak czy siak granie barbem po przygotowaniu sobie sprzętu innymi postaciami to jest pójście na łatwiznę. Skoro gra nie jest wymagająca to czemu nie zaczynać golasem? Poza tym nie wiemy jak postacie będą ostatecznie zbalansowane na premierę i co będzie później.

16.04.2023 15:01
Persecutor
5.7
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Marder widzisz granie kampani w takich grach jest jednorazowym przeżyciem, niespodziewam się cudów fabularnych więc nie chce sobie dodatkowo tego psuć irytacją "bo któś nie potrafi dobrze zbalansować procesu wbijania poziomów". Szczególnie że sam etap wbijania poziomów i kampanii mam głęboko w dupie i to głęboko :) Dobrze że sezon i levelowanie od nowa postaci startuje po 2+ tygodniach od startu gry, bo inaczej nawet story bym nie ogarnął :)

17.04.2023 10:41
Marder
5.8
Marder
257
Senator

Po dwóch tygodniach to chyba nie. Raczej po kilku miesiącach będzie nowa zawartość. Nie przypominam też sobie żeby resetowała się postać którą zrobiłeś w poprzednich odsłonach Diablo.

17.04.2023 11:15
Persecutor
5.9
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Marder Cały sens istnienia sezonów jest taki że zaczynasz od 0 i masz ranking :) Blizzard wprowadzi sezon 1 szybko, bo na bank już jest gotowy. Nie wypuszczają go na starcie z prostego powodu ci którzy kupili droższe wersje startują 4 dni wcześniej, a to mocno wypacza sezonową idee równego startu dla wszystkich.

Nie przypominam też sobie żeby resetowała się postać którą zrobiłeś w poprzednich odsłonach Diablo.

Bo się nie resetuje, ale ja gram tylko sezony, postacie niesezonowe kompletnie mnie nie interesują, poza początkiem gry gdzie nie mam wyboru, bo nie ma sezonu :)

17.04.2023 13:44
5.10
Malaga
142
ma laga

Persecutor

ja bym poprosił o jakiegoś linka, gdzie padło info z datą startu pierwszego sezonu, bo te 10 dni też mi trochę nie pasuje

17.04.2023 14:38
Marder
5.11
Marder
257
Senator

Persecutor Teraz czaję. Ja osobiście nie wiem kiedy taki sezon wystartuje. Trzeba śledzić info od Blizza.

17.04.2023 15:41
Persecutor
5.12
Persecutor
44
Tosho Daimosu

Malaga w którymś podcaście było że minimum 2 tygodnie od premiery wystartuje sezon, ale konkretnej daty nie podali jeszcze. Tak że można spekulować tylko kiedy, no i wiadomo Blizzard :P połowa tego co powiedzą w gówno się obraca, bo się z czasem nie wyrobią, albo w ogóle nie realizują obietnic. Licze że jeszcze w czerwcu wystartują z sezonem, bo nawet leaderboard''a D4 nie będzie miało do tego momentu. Wydaje mi się że jeśli planowali szybki start sezonu to samo D4 prawdopodobnie będzie miało endgame do dupy :P bo zaplanowali pewnie sobie że jakąś jego część dodadzą z sezonem.

edit. linka znalazłem gdzie ktoś to uwzględnił
http://www.vhpg.com/diablo-4-updates/

post wyedytowany przez Persecutor 2023-04-17 15:47:37
14.04.2023 22:33
Xinjin
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Xinjin
184
MYTH DEEP SPACE 9

Dzień bez tekstu u D4 dniem straconym ;)

14.04.2023 23:07
6.1
GIANT.ix
23
Chorąży

zapłacone było ? było !

15.04.2023 00:10
WolfDale
😎
7
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
WolfDale
80
~sv_cheats 1

Oto lista planowanych zmian

Brak wymaganego połączenia z internetem na PC
Brak mikropłatności
Rezygnacja ze wszystkich naleciałości MMO
Podsumowując dostaniemy żywe D1/D2 z nową historią i świetną grafiką!

spoiler start

Chcielibyście kurna co nie?!

spoiler stop

15.04.2023 01:44
7.1
grabeck666
83
Senator

Nie, nie chcielibyśmy.

Naście lat waszego płakania a Diablo jak było ZAWSZE grą online tak jest i dziś. Tylko technologia i dostęp do neta się zmienił więc teraz są w stanie to zrobić jeszcze lepiej niż w D2.

15.04.2023 09:02
Ravn79
7.2
7
Ravn79
25
Pretorianin

grabeck666 Diablo zawsze miało opcję gry solo, bez tej całej hołoty, która szlaja Ci się po ekranie bez względu na to, czy chcesz, czy nie.

15.04.2023 10:25
Iselor
7.3
3
Iselor
32
Generał

Chcielibyśmy ale nie dostaniemy więc D4 oleję.

15.04.2023 10:50
7.4
tumir88
25
Centurion

Diablo stało się kultowe i długo żyjące właśnie dzięki graniu online na battlenecie. Deal with it. Nie ma nic lepszego od siekania potworów z inną osobą

15.04.2023 18:49
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu
15.04.2023 19:52
7.6
grabeck666
83
Senator

Ravn79

Jedyny powód dla którego Diablo 2 miało opcję gry solo było to, że technologicznie świat na to nie pozwalał. Cała gra jest skonstruowana pod granie z innymi.

15.04.2023 20:17
Ravn79
7.7
3
Ravn79
25
Pretorianin

grabeck666 Trudno mi się wypowiedzieć na temat multi w Diablo 2, bo ze znajomymi razem graliśmy w sumie najwyżej kilka godzin. A dziesiątki, a może nawet setki tylko solo. I nie zauważyliśmy, aby coś istotnego w singlu tej grze brakowało.

Diablo 3 też ma opcję solo. Natomiast w Diablo 4 ci wszyscy ludzie biegający dookoła tylko psują klimat. Nie rozumiem, zresztą, jak można tworzyć klimat jakiejkolwiek grozy w grupie ludzi. To jak horror w kinie, gdzie najlepiej sprawdzają się elementy komediowe.

post wyedytowany przez Ravn79 2023-04-15 20:18:49
16.04.2023 20:30
7.8
kojirohyuga
47
Konsul

zawsze? od diablo 3 nie ma singla to i 4 tez nie ma :D

mimo ze jestem graczem d1 i d2 to rozumiem zabieg przez ktory nie ma singla czy tam offline mode. mamy XXI wiek.

jedynie co bym chcial to opcje robienia solo sesji :D

post wyedytowany przez kojirohyuga 2023-04-16 20:30:46
15.04.2023 02:13
.:hABER:.
😐
8
odpowiedz
1 odpowiedź
.:hABER:.
56
Centurion

Jest kilka dobrych zmian lecz jednak:
- Nic nie wspomniano o naprawie wycieków z RAM/VRAM - niepokojące.
- Nic o wyższym poziomie trudności (najlepiej aby dodano trzeci poziom trudności dostępny od startu) - grało się tak łatwo że aż nudnie.
- Nic o zwiększeniu poziomu skomplikowania i różnorodności lochów
- Nic o zmniejszeniu powtarzalności bosów w lochach
- Nic o zmianach w wyświetlaniu statystyk przedmiotów - chaotyczne rozłożenie i nie raz nie mieszczą się na ekranie i trzeba przewijać

Mam nadzieję że do premiery zajmą się chociaż niektórymi z wyżej wymienionych problemów.

15.04.2023 10:57
8.1
lemme5
45
Pretorianin

User Interface Changes

Players will now see the chat displayed on the left side of the screen when using the centered action bar configuration.
Diablo 4 will allow players to map the Move and Interact inputs to one button, while the Primary Attack input is mapped to a secondary button.
The in-game font has been replaced with a new serif font.

tutaj masz wszystkie zmiany opisane:
https://gamingintel.com/blizzard-confirms-diablo-4-changes-after-open-beta-dungeons-classes-more/

15.04.2023 05:08
ODIN85
😒
9
odpowiedz
ODIN85
35
Senator

Hdru nie poprawią.

15.04.2023 05:46
PersonifikacjaCienia
😢
10
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
PersonifikacjaCienia
22
Brat

Premiera gry będzie zaledwie pierwszym krokiem na drodze balansowania klas. Możecie spodziewać się kolejnych aktualizacji, które będą modyfikować ten fundament Diablo IV.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/diablo-4-beta-zaowocowala-zmianami-blizzard-slucha-graczy/z924b10

Dla mnie najgorsze co można zrobić to zmienić balans po wydaniu gry gdy już zaczynasz swobodnie posługiwać się wybranymi umiejętnościami nagle BUM i coś co sprawiało Ci frajdę zaczyna irytować.

15.04.2023 07:39
10.1
grabeck666
83
Senator

Zmiana balansu między skillami i postaciami nadaje świeżości grze. Casuale jak (prawdopodobnie) ty i tak nie odczują różnicy. Ludzie, którzy będą spędzać setki godzin w tej grze będą zachwyceni.

Poza tym, Blizz w każdej grze tak robi od lat.

15.04.2023 07:55
PersonifikacjaCienia
10.2

grabeck666
W Diablo II jakoś nie zauważyłem takich zmian a grałem kilkaset godzin.
Taka "świeżość" odrzuciła mnie od Path of Exile po ponad 100 godzinach dobrej zabawy.
Może i jestem "Casualem" ale to że się nie odczuwa tej różnicy to nieprawda (no chyba że zmiany dotyczą postaci czy umiejętności z których się nie korzysta ale przecież nie o takiej sytuacji mówiłem).

15.04.2023 09:09
Ravn79
10.3
Ravn79
25
Pretorianin

Balans jest jednak bardzo ważny. Inaczej jedna klasa i build może stać się najsilniejsza w całej grze. To dopiero psuje.

W Diablo 2 balansowanie trwało wiele miesięcy, a to jeszcze nie był koniec. Tak samo jak w StarCraft i WarCraft. Właściwie nigdy nie dochodzi do ostatecznego końca.

15.04.2023 19:04
10.4
grabeck666
83
Senator

Ravn79

Jakaś klasa i jakiś build zawsze będzie najsilniejszy. Zrobienie idealnego balansu jest praktycznie niemożliwe. Dlatego blizz już dawno temu się z tym pogodził i zwyczajnie co jakiś czas wymieniają te najsilniejsze buildy.

Przy czym, to jest coś co odczują tylko hardkorowcy grający na najwyższym poziomie z reguły.

PersonifikacjaCienia

W Diablo 2 grałeś kilkaset godzin i nie zauważyłeś takich zmian. A za chwilę piszesz, "ale to że się nie odczuwa tej różnicy to nieprawda" ewidentnie potwierdzając to co napisałem.
A twoje odczucia i tak nie zmieniają to faktu, że te zmiany były. Co kilka patchy całkiem spore. Patrz chociaż jak meta się pozmieniała kiedy wprowadzili premie do umiejętności wynikające z maxowania innych. Dodanie głupiego nowego słowa runicznego zmienia top metę często.

16.04.2023 15:17
PersonifikacjaCienia
10.5

grabeck666
Niewiem bracie co Ci się tam potwierdziło bo skoro zmiany w Path of Exile poczułem na tyle że grę sobie odpuściłem a grając w Diablo II nic takiego nie poczułem to gdzie tu widzisz to swoje "potwierdzenie". Pisałeś że "casuale" nie odczują różnicy i w Diablo II faktycznie jej nie odczułem ale w Diablo III czy PoE już tak więc zapytam jeszcze raz. Co Ci się bracie potwierdziło?

No i pomyśl, traktujesz mnie jako "casuala" a piszesz o "premiach" i "słowach runicznych" których "casual" nie ogarnia!?

16.04.2023 16:33
10.6
grabeck666
83
Senator

oj ciężko u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem, ciężko

16.04.2023 20:05
PersonifikacjaCienia
10.7

grabeck666
No to mi wyjaśniłeś bracie, dzięki wielkie ;)

15.04.2023 07:16
11
odpowiedz
premium341893526
30
Pretorianin

MANTISTIGER to otwórz trochę głowę i spójrz szerzej zamiast podłapywać hejty z neta. Po co Ci lvl scaling w takiej grze? Żeby mając ogromny otwarty świat siedzieć przez cały czas na jednej miejscówce? Poza tym chyba nie rozumiesz, jak to działa. Potwory osiągną lvl 100 i ich statystyki STOJĄ W MIEJSCU, podczas, gdy Ty rozwijasz paragony, ekwipunek i ogólnie całą Twoją postać. Jak możesz nie czuć mocy? Czy w Diablo 2 mając 90 lvl miałeś skompletowany build na 100 % ? Jak tak, to jesteś ultra farciarz, bo ja chyba nawet połowy docelowego buildu nie miałem. Może ta gra po prostu nie jest dla Ciebie?

15.04.2023 08:19
12
odpowiedz
10 odpowiedzi
Rasputin Fungus
23
Legionista

Level scaling w rpg to jakas kpina... zeby swiat i wszystko skalowalo sie pod ciebie... Ale wazne ze casual bedzie szedl przed sobie i bil sobie mobki nie zaprzatajac sobie glowy ekwipunkiem levelem skillami itp.

15.04.2023 09:38
Ravn79
12.1
Ravn79
25
Pretorianin

Są jednak tylko dwie opcje. Albo level scaling, albo liniowość, czyli idziesz jak po sznurku. Osobiście wolę ograniczony level scaling.

15.04.2023 10:47
PersonifikacjaCienia
12.2

Revn79
Bracie, jest dużo więcej opcji! Chociażby to że świat od początku jest wymieszany rożno poziomowymi przeciwnikami na całej jego rozciągłości i tylko od Twojego poziomu/umiejętności zależy czy dasz radę czy musisz uciekać, albo grupowanie przeciwników i poziomowane tylko tego typu który Cię pokonał. To pierwsze z brzegu pomysły na zróżnicowanie które ani nie są powiązane z Twoim poziomem ani nie są liniowe. A dla mniej zamkniętych umysłów można wymyślać wiele innych.

post wyedytowany przez PersonifikacjaCienia 2023-04-15 10:47:53
15.04.2023 14:06
Marder
12.3
Marder
257
Senator

PersonifikacjaCienia Tylko to ma sens w zamkniętych lokacjach jak podziemia czy twierdze i po części tak było już teraz bo pisało z którym levelem tam się wybrać. Gdyby na otwartej przestrzeni tak było że idziesz i rozwalasz wszystkich a nagle jeden potwór jest poza twoim zasięgiem to by cię szlag trafiał bo frajda z gry mocno by siadła. Gdzie byś nie poszedł to prędzej czy później trafiał byś na zaporę nie do przejścia.

post wyedytowany przez Marder 2023-04-15 14:07:00
15.04.2023 19:07
12.4
grabeck666
83
Senator

PersonifikacjaCienia

Powodzenia z balansowaniem klas w grze z otwartym światem ograniczonym jedynie siłą stworów. Na takie rzeczy to sobie można pozwalać w grach SP.

16.04.2023 15:24
PersonifikacjaCienia
12.5

Marder
Po pierwsze bracie to tylko pierwsze z brzegu przykłady na to że jest mnóstwo różnych rozwiązań, więc niema co analizować ich tutaj na forum pod kątem faktycznego ich wykorzystania.

A po drugie wydaje mi się że albo nie doceniasz Graczy albo masz zbyt zamknięty umysł by dostrzec możliwości wykorzystania takiego rozwiązania. Pisząc o otwartym świecie dosłownie nikt ci niczego nie może zablokować a ewentualnie zmusić do kombinowania jak coś ominąć - to czy byłoby to z korzyścią dla rozgrywki zależy wyłącznie od implementacji.

16.04.2023 15:27
PersonifikacjaCienia
12.6

grabeck666
Ja rozumiem bracie że balansowanie to twój konik ale wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

post wyedytowany przez PersonifikacjaCienia 2023-04-16 15:27:24
17.04.2023 10:52
Marder
12.7
Marder
257
Senator

PersonifikacjaCienia sorry ale nie da rady tego inaczej zaimplementować. Albo masz w danej lokacji (podziemia, twierdze) potwory o znacznie wyższym poziomie i wchodząc tam wiesz na co się piszesz albo kolejny obszar gry gdzie idąc spotkasz potwory znacznie silniejsze. Tylko druga koncepcja jest mało przydatna w otwartym świecie gdzie masz zadania w różnych odległych zakamarkach świata i możesz swobodnie podróżować. Dostaniesz od NPC 5 zadań w odległej krainie a tam masz level potworów +10 to tego nie wykonasz. Po co więc taka pseudo swoboda i otwarty świat. Dalej będziesz się kręcił po mapie gdzie dostałeś te zadania aby urosnąć w siłę i móc wykonać to co zlecił ci NPC. Jaki to więc ma sens?

post wyedytowany przez Marder 2023-04-17 10:53:35
17.04.2023 12:44
PersonifikacjaCienia
12.8

Marder
Tylko że właśnie w tym rzecz że nie miałbyś żadnych stref o wyższym/niższym poziomie przeciwników gdzie mógłbyś "bezpiecznie urosnać w siłę" bo dosłownie wszędzie miałbyś przedział poziomowy od 1-max. Wydaje mi się że za bardzo trzymasz się tego co już znasz i próbujesz to sobie z wizualizować w jakimś konkretnym tytule a to nie o to chodzi. Sposobów implementacji jest mnóstwo na każde zagadnienie nawet tak oczywiste jak np. otwieranie drzwi. Już samo to jak zdefiniujesz przeciwników w obrębie takiego rozwiązania może mieć spory wpływ na odbiór choć sama koncepcja pozostaje nienaruszona. Pomijam też fakt że "poziom przeciwnika=/=stopień trudności". Ale szczerze nie bardzo widzę powód do dyskusji nad tym bo ani ja ani twórcy Diablo czego takiego nie wprowadzą.

17.04.2023 14:08
12.9
Malaga
142
ma laga

PersonifikacjaCienia

fajnie tak rzucać rozwiązaniami, które kupy się w ogóle nie trzymają.
Rozwiązanie z "przemieszaniem levelowym" przeciwników od 1-100 brzmi tak absurdalnie, że nie dziwota, że takiego systemu nie wdrożył żaden z twórców odkąd istnieje h''n''s. Masz level 30, biegasz, ubijasz stwory 25-35 a tu 5 metrów dalej grupa szkieletów level 97... :D

17.04.2023 14:35
Marder
12.10
Marder
257
Senator

Malaga Dokładnie. Dlatego to co kolega PersonifikacjaCienia chciałby wprowadzić nie może się udać. Przy takim wymieszaniu wyszedł by z Diablo jakiś Elden Ring a nie gra typu H&S.
A co jest złego w otwieraniu drzwi nie mam pojęcia.

15.04.2023 08:53
😈
13
1
odpowiedz
nechrist
7
Legionista

Dziękuję za kolejny nius o Diablo. Dla nich tutaj wchodzę!
Skalowania nigdy nie lubiłem. Może w D4 się przekonam.
Dawno żadna gra mnie tak nie nakręciła. Ostatnią był chyba Hearthstone. Teraz czuję hype i taką chęć grania, że nie wiem czy znajdę czas na ogarnięcie swoich synów. Z jednym cisnąłem betę w koopie na ps4, więc przynajmniej ten nie przepadnie ;-)

post wyedytowany przez nechrist 2023-04-15 08:55:57
15.04.2023 10:49
14
odpowiedz
1 odpowiedź
lemme5
45
Pretorianin

Gdzie moge znalezc liste zmian w jezyku angielskim?

15.04.2023 11:49
15.04.2023 10:50
prawdziwy
15
odpowiedz
5 odpowiedzi
prawdziwy
21
Pretorianin

Wygląda na to ze najważniejszego nie poprawią, czyli kamery, która jest za nisko ehh.

15.04.2023 10:59
15.1
Odison
26
Pretorianin

Dla mnie za wysoko

15.04.2023 14:08
Marder
15.2
Marder
257
Senator

I traf tu za takimi :)

15.04.2023 16:37
15.3
2
Malaga
142
ma laga

Marder

akurat w tej kwestii nie byłoby problemu żeby dogodzić każdemu - ot dajesz manualne przybliżanie/oddalanie kamery przy czym masz limity na max oddalenie/max przybliżenie i każdy może sobie wybrać dowolne ustawienie widoku w tym zakresie.

15.04.2023 17:00
HumanGhost
15.4
HumanGhost
129
Senator

Jeszcze trochę do premiery zostało a wysokość kamery to pewnie pikuś. Mam taką nadzieję, bo też mi to trochę psuło fun z gry. Za małe pole widzenia jak na h''n''s.

15.04.2023 17:47
Marder
15.5
Marder
257
Senator

Ja bym w tym zakresie nic nie robił bo uważam że jest dobrze. W mieście fajny pomysł że kamera lekko się obniża aby lepiej dostrzec detale w budynkach, oraz naszą postać, innych graczy i NPC. Miałem taki dyskomfort kiedy pierwszy raz zagrałem w PoE. Mocno mi to przeszkadzało. Teraz odpalam to nawet się nad tym nie zastanawiam.

15.04.2023 14:12
Marder
16
odpowiedz
Marder
257
Senator

Z tymi wydarzeniami w podziemiach to pałkę przegli mocno. Z jednej skrajności w drugą (10 na 60%). Teraz jak wejdziesz do podziemi to prawie pewne będzie że zawsze pojawi się jakieś wydarzenie a gracze zaczną pisać że nasrali tych wydarzeń a wszystkie się powtarzają po 2 godzinach gry.

15.04.2023 17:02
Todzik
17
odpowiedz
Todzik
0
Pretorianin

Gierka jeszcze nie wyszła, a tu taki lament. Będzie wiele patchów przed nami, nawet po premierze.

15.04.2023 18:52
Cygi
😐
18
odpowiedz
2 odpowiedzi
Cygi
26
Pretorianin

"Szeryfowa czcionka", czyli translator znowu pijany...

15.04.2023 19:48
Marder
16.04.2023 21:07
Mona_Lisa
18.2
Mona_Lisa
38
Pretorianin

"Translator"... :D

Wiadomość Co Blizzard wyniósł z bety Diablo 4? Oto lista planowanych zmian