Zobacz, jak Cyberpunk 2077 pięknieje z RT Overdrive; nowy zwiastun
To chore. Gra jeszcze nie jest do końca załatana na PC i konsolach a oni ciągle robią aktualizuje dla elity 1%graczy.
Nie ma nowych ładnych gier więc Cyberpunk padł ofiarą Nvidii aby utrzymywać jakiś tytuł na rynku który odpalony na Ultra w stałych 60 klatkach z tym nowym RT będzie śmigał dopiero na RTX 5090 Ultra.
po Horizon FW chyba żadna gra mnie długo nie zachwyci, tutaj też ładnie ale szczęka mi nie opadła.
HFW to sam plastik... Niby to ładne, ale jakieś sztuczne. Szczególnie oświetlenie. A i fizyka też mega nijaka. Nigdy nie zrozumiem fenomenu Horizona...
To chore. Gra jeszcze nie jest do końca załatana na PC i konsolach a oni ciągle robią aktualizuje dla elity 1%graczy.
Dlatego, że już nigdy nie będzie załatana, bo olali. Fanatycy RT, pustej grafiki i nv robią lepszy marketing, więc walić resztę.
HAHA
Robią te kłamliwe filmy od samego początku.
Z DLSS3 też żałośnie porównują tylko do bez włączonego DLSS2 jakby nic poniżej 4xxx tego nie obsługiwało.
I zabawne, bo jak na końcu reklamują DLSS3 to już żadnych zmian w obrazie nie ma.
Kolejny film od kłamców, z nv i cdrp, to czego można było się spodziewać, dobrali się idealnie. Dwie kłamliwe do szpiku firmy.
Nic dodać, nic ująć, Fejkowe gameplay'e fejkowe trailery, fejkowe zapowiedzi, fejkowe porównania grafiki... Cyberscam. Ale konsekwencji odmówić im nie sposób. Przy takich zyskach to w sumie nic dziwnego, biznes lepszy niż cudowne garnki.
Mówcie co chcecie, ale w wielu miejscach z RT On wygląda gorzej.
Ale zdaniem CDPR Cyberscam to nie jest RPG, tylko action-adventure w otwartym świecie...
Moze sie nie znam, a moze jestem zacofany i nie ogarniam tej nowej technologii, ale grafika z wylaczonym RT bardziej do mnie przemawia.
Gdy grafiki gier już jest na poziomie takim, że ciężko o nowe ''wow'' i zachwyty to gry walczą o odblaski i... lepsze odblaski... a może by tak powalczyły o lepsze optymalizacje i mniej bugów hmm
czyli jak wszystko sie swieci jak psu jajca to jest dobrze i wiarygodnie? :D
Taa, cudownie. A w 8letniego Wiedzmina po super łatkach nie da się grać. Od miłości do nienawiści całkiem DŁUGA droga...
Tak szczerze mówiąc.
Naiwny byłem. Kiedyś, przed premierą... myślałem że wersje na PS5 i Series X będą miały odbicia i globalne oświetlenie w RT
Widzę, że Redzi nie nauczyli się po CP2077 i nadal na zwiastunach reklamowych przedstawiają przekłamaną treść bo jak wyjaśnić wzrost fps z 16 klatek do ponad 120 fps z włączonym DLSS?
PT + DLSS3 robi robotę.
Choć odbicia i lustra wydają się jeszcze falować/drżeć.
Może za kilka lat jakoś to rozwiążą .
Jak dla mnie, mogliby popracować nad fizyką gier, bo ten aspekt został nie tylko olany, ale nawet się cofnęli w rozwoju.
Ale co to znaczy ta "fizyka"? Że walisz bazooką w ścianę i nie dość, że ta się rozwala, to odłamki lecą zgodnie z prawami fizyki, a nie "jakoś tam"? Jakie maszyny to obsłużą? Co ma być za tą zniszczoną ścianą i czy ten odłamek cegły ma leżeć na glebie w nieskończoność? Takie średnio istotne zmiany w fizyce generują kosmiczny wzrost kosztów. Lepiej się wykpić uproszczeniami.
Przykład, porównajcie fizykę jazdy samochodem w GTA4, a porównajcie w GTA5, albo zachowanie zwłok postaci, jak jakieś wypchane szmatki, co jeszcze plątają się pod nogami, to tylko pierwsze z brzegu przykłady. Poza tym, jak RT można sobie włączyć i wyłączyć, to jaki problem będzie dodać ustawiania zaawansowanej fizyki. Nikt was nie zmusza do korzystania, tak jak nikt nikogo nie zmusza do korzystania z DLSS, czy RT, jeśli byłoby mocno zasobożerne, to wyłączycie i tyle. Całe szczęście, że małe niezależne studia, robią coś w tym kierunku :)
Nie rozumiem jednego, czemu zawsze jedynym przykładem fizyki, to destrukcja otocznia, przecież fizyka to coś znacznie więcej, od zachowania postaci w wodzie i samej wody, po jej poruszanie na lądzie, czy zachowanie dymu na zewnątrz, czy w pomieszczeniu i jego interakcje z otoczeniem, wszystko zależy od gry, czy to ma być typowa gra symulacyjna, czy typowa gra akcji. W jednej grze można dać większy nacisk, a w drugiej mniejszy, ale obecnie to wygląda fatalnie.
Myślę, że przedmówca przytoczył destrukcję bo to mimo wszystko najczęstszy używany argument. Problem polega na tym, że zaawansowana destrukcja drastycznie zmienia gameplay. To niekoniecznie coś złego - można z tego zrobić i hook i kicker danej produkcji. Jednakże pozostaje pytanie czy grupa docelowa tego oczekuje i czy ewentualne środki wpompowane w taki ficzer się zwrócą - czyli czy nisza jest wystarczająco szeroka (zobacz jak świetne LA Noire ubiło devów). Kerbale na ten przykład są świetne, ale w życiu nie osiągną pułapu sprzedażowego Wiedźmina 3 czy Skyrima.
Ciężko wierzyć "reklamom", znowu wygląda to na over-hype i mam ochotę źle życzyć temu silnikowi i Nvidii.
Może też tak być, że postęp działać tez odwrotnie dla promowania kupna karty z wyższej półki. Skoro "stary" dość drogi RTX2070S jest już do niczego to lepiej poczekać na zapas kilka generacji.
Jak dość już ograny CP77 ma takie wymagania trzeba poczekać na lepszą kartę, żeby pograć w nowsze, nieograne gry z podobnym rozwiązaniem. Przydatność RT On w starych kartach jest bardzo, bardzo krótka, na kilka gierek, potem może pół karty graficznej się kurzy i modułów śledzących promienie (choć mogą być uniwersalne).
Może i w końcu bym użył RT On i zgodziłbym się na te spadki do 40fps przy takiej różnicy, ale jak do tej pory było więcej hype niż sensu, przekonamy się po porównaniach graczy.
Wolałbym dostać remastera światła dla Skyrima i Fallouta 4 w ten sposób, byłoby więcej do roboty niż nawet z nowym DLC z CP77.
Wiedźmin3, CP77, czy ostatnio Hogward Legacy - wypadają blado jeśli chodzi o jakiś porządny sandbox i jakieś sensowne cele jedną postacią po 30-40h gry.
Jak dla mnie to lepiej wygląda w wersji "off". Czemu ma być niby ładnie, jak wszystko się świeci jak psu jajca? Patrzę za okno i nic się nie świeci...