Zapraszamy do dzielenia się swoimi zrzutami z gier. Uchwyciłeś coś ciekawego? Tematycznego? A może po prostu lubisz pstrykać screeny? Koniecznie podziel się nimi z nami :)
W wątku obowiązują tylko dwie zasady - zakaz spamowania zdjęciami z jednej gry w nadmiernej ilości oraz obowiązek wpisania jej tytułu! No chyba że masz do zaprezentowania coś co się wyróżnia. Wtedy przymkniemy oko :) Trollingu również nie tolerujemy...
Tak czy siak - zachęcamy do zabawy!
przychodze do was z prosba
moglibyscie dopisywac na dole postow nazwe gry z ktorej wrzucacie skriny?
zagladam tu czasem podpatrzec co tam pstrykacie i nie zawsze idzie rozszyfrowac tytul
Assetto Corsa
Coś w tym jest. Dzięki takim screenom nie zapominam, że mam coś między nogami.
Ja tam nikogo nie wygryzam, choć nie ukrywam że uwielbiam ten wątek i tak z automatu zrobiłem kolejny bo po liczniku widziałem że zbliża się jego kres. Tak licząc to jest kilku chętnych, chyba nawet pięciu do prowadzenia tego tematu to proponuję abyśmy ustalili grafik i według listy robili kolejne części. Myślę że będzie to uczciwe, pod warunkiem że Ojciec tematu podniesie kciuk do góry.
Jeśli uwielbiasz wątek, to nie będę Ci odbierać tej przyjemności i niech zostanie tak jak jest, tylko trzymajmy się wcześniej ustalonych zasad. Poza tym masz wykupiony abonament, wstępniak jest ładnie i klimatycznie przystrojony, więc na plus. Wcześniej jeśli nie ja, to nowe części zakładali Darth Tusken i Adam i to im daję zielone światło, no i oczywiście Tobie, także bawcie sie dobrze :)
Tak właściwie jakie są benefity z prowadzenia wątku, poza oczywiście oszałamiającym laski prestiżem?
Tak właściwie jakie są benefity z prowadzenia wątku, poza oczywiście oszałamiającym laski prestiżem?
Jak powiesz na ulicy, że prowadzisz wątek ze screenami na golu to nie możesz odgonić się od płci przeciwnej.
Thomas ja i tak liczę że będę widywał Ciebie tutaj jako autora kolejnych wątków, tak jak i innych Kolegów którzy mają taką ochotę. Na każdą część przychodzi kiedyś kres, więc po prostu kto pierwszy ten lepszy lub po prostu według kolejności.
A co do prestiżu Panowie, kobiety nawet chcą sponsorować byle mieć mnie tylko dla siebie!
ja tu rozkminiam caly misterny plan jak go wysterowac na chociaz jedna czesc swiata xboksa, a ten sie nawet nie czail, podpierdolil watek i nara
hostile takeover
WolfDale -> Rany, miesiąc mnie tutaj nie było, a Ty ciągle z łomem się nie rozstajesz. Szacun!
EDIT odnośnie Twojego spostrzeżenia 22.2 z wątku: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16180910#post0-16181329 to nie wiem czy już do tego doszedłeś, ale buty można zdejmować -)
7 grudnia 1941, lotniskowiec Akagi, druga fala myśliwców Mitsubishi A6M2 Zero przygotowuje się do ataku na Pearl Harbor:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Akagi_(1925)
Myśliwce z tego lotniskowca podczas ataku na PH (z nazwiskami pilotów i dostępnymi fotami niektórych maszyn):
https://japanese-aviation.forumotion.com/t37-25-pearl-harbor-raid-akagi-s-fighters
Mitsubishi A6M2 Zero o numerze AI-107 pilotowany przez Sueyoshi Osanai wystartował z Akagi w pierwszej fali.
Osanai i jego pierwsza ofiara.
Wróg nawet nie zdołał wejść w walkę kołową.
Jiro Horikoshi stworzył naprawdę niezły myśliwiec (tyle, że w niewiele ponad pół roku po ataku na PH, nieuszkodzony praktycznie egzemplarz Zero wpadł w amerykańskie łapy na Aleutach).
Tutaj są ciekawe informacje dot. różnych konstrukcji Mitsubishi A6M
http://www.pacyfik.net/artykul21-1.html
Dzl tylko te plejstejszyny wrzuca ostatnio.
No wrzucam.
prosze, zasluzyles
Wulkanik
to jest blue shift do black mesy?
przychodze do was z prosba
moglibyscie dopisywac na dole postow nazwe gry z ktorej wrzucacie skriny?
zagladam tu czasem podpatrzec co tam pstrykacie i nie zawsze idzie rozszyfrowac tytul
Można rozpatrzyć Twoją prośbę, mimo że sam nie jestem fanem wpisywania jakiej gry dotyczy dany zrzut. Ale pamiętam że w poprzednich wątkach już pojawiały się takie prośby.
Więc proponuję aby inni przeglądający/uczestniczący w tym wątku wstawiali plusy do postu numer 25 Kolegi dmx. Załóżmy że jeśli osiągnie więcej niż dziesięć punktów, wtedy dopiszę taki wymóg przy wrzucaniu screenów.
niech zostanie tak jak jest, bo co z tego ze ludzie plusuja jak za chwile jakas menda minusuje i cale glosowanie traci sens
nie chce tutaj zmieniac nawykow stalych bywalcow i czegos wymuszac
w razie czego zawsze mozna zapytac autora z jakiej gry pochodzi screen
Ja to się dziwiłem, że nikt nie podawał tytułów, a większości nie znałem. Cały czas musiałem pytać i często nikt nie odpowiadał. Jestem za pomysłem dmx.
co z tego ze ludzie plusuja jak za chwile jakas menda minusuje
No ale przecież na tym polega głosowanie. Nie mamy licznika oddzielnych plusów i minusów, więc jest suma liczb ujemnych i dodatnich.
Żeby nie było, nie stoję za minusami. W ogóle nie głosowałem, jak coś mi siępodoba a nie znam to po prostu pytam.
przeczytaj jeszcze raz dokladnie pierwsza odpowiedz na ten post
to nie jest glosowanie za i przeciw
aczkolwiek tak jak napisalem wyzej, niezaleznie od ilosci plusow niech zostanie tak jak jest
wasz watek, wasze zasady
Moim zdaniem te plusy i minusy to zło, bo są anonimowe i każdy tchórz, który chce zrobić po złości będzie bezkarnie minusował.
Jak dla mnie to chora sytuacja. Pytając o tytuły robimy śmietnik w tym wątku. A tak bezproblemowo można podziwiać piękne screeny i z marszu znać tytuł gry, która wpadnie w oko.
Chyba raczej Pinokio RP.
TW Saga Thrones of Britannia
Bloody Spell - kreacja na cieplejsze dni ...
edit - zapomniałem pomniejszyć obrazka
Bloody Spell - oraz odzienie gdy na dworze robi się chłodniej -)
Tak, gra jest dobra (niemniej byłbym nie nazwał tej produkcji grą, a raczej "gierką", jednak nie doszukuj się w tym określeniu pejoratywnego kontekstu). Myślę, że Bloody Spell można określić jako budgetowy mix Devil May Cry i Sekiro.
Odnośnie postaci w grze:
Gra nie posiada kreatora postaci żeńskich czy męskich znanego choćby ze Skyrim (w szczególności z modami), Guild Wars 2, She Will Punish Them (tu jest akurat tylko możliwość stworzenia i modyfikacji postaci żeńskich) lub wielu innych gier, w których takie kreatory występują. Protagonista jest płci męskiej, a jego modyfikacje polegają jedynie na wgraniu przygotowanej wcześniej kobiecej lub męskiej postaci (skina). Charaktery dziewczęce są ciekawsze (przynajmniej z pkt. widzenia samca), mają dobrze przygotowany voice acting (chiński), wydają "przyjemne" odgłosy i miło jest oglądac ich "3D bodies in motion" (defaultowo nawet długie włosy uwzględniają grawitację, a biust miło się kołysze - na wzór np. tego znanego ze Skyrim moda o nazwie "UNP bouncing boobs" będącego chyba najlepszą kompilacją fizyki piersi "CHSBHC" z "Dimonized UNP Female Body").
Dodatkową zaletą gry są skiny postaci żeńskich (głównie) dostępne do kupienia jako oddzielne DLC (także zdobycia w grze) oraz baza prawie 800 skinów ciał, broni, wrogów czy otoczenia znajdujące się w workshop'ie.
DLC:
Warte do kupienia są następujące (niektóre z niewymienionych zdobędziesz częściowo lub w innych kolorach podczas gry MP):
- dlc20015 (zawiera także stroje dla postaci męskiej);
- dlc10002;
- dlc20005;
- dlc20007;
- dlc20010;
- dlc20011;
- dlc20013;
- dlc20016;
Ciekawym DLC jest dlc10003. Jest to skin siostry Li (postaci w grze) zwierający nie tylko samą postać, ale także skin kostura, który jest najlepszą (OP) bronią w grze. Możesz go kupić lub zdobyć podczas rozgrywki MP (misja Guardian Koi - Protect Sister).
UWAGA! Powyższe DLC kupuj tylko gdy jest promocja, inaczej zapłacisz więcej jak za samolot do DCS -) Innym rozwiązaniem jest kupienie pakietu wszystkich dodatków, ale także tylko podczas promocji (za wszystkie obecnie dostępne zapłaciłem mniej jak PLN 150 podczas wiosennej promocji na Steam, jednak te wymienione powyżej są naprawdę ładne imho, z reszty nawet nie korzystam).
Co ciekawe - każde odzienie z DLC posiada róże stopnie uszkodzenia, czego nie zauważyłem w skinach pobranych z workshop'a.
Rozgrywka SP (składa się z kilku trybów):
- tryb fabularny, w którym poznajesz historię opowiedzianą w grze (niestety nie jest on - moim zdaniem - ukończony, nie chcę zdradzać detali), zabiera od 6 do 14 godzin (w zależności od trudności);
- tryb rozegrania każdego epizodu oddzielnie. Aby zdobyć najlepsze bronie w grze (poza kosturem) i/lub ewentualnie pomóc sobie w całkowitym rozwinięciu postaci, którą grasz oraz odblokować wszystkie krwawe zaklęcia (dodatkowe umiejętności) należy niektóre epizody powtórzyć (nie wnikam tutaj w detale, gdyż miło odkryć je samodzielnie);
Rozgrywka MP, w której dostępne są niżej wymienione misje:
- ochrona siostry Li, gdzie bronisz dziewczynę przed falami wrogów (28 fal), nagrodą główną (jeśli masz szczęście) jest właśnie dlc10003 (skin siostry Li z kosturem) lub inny skin, grasz solo lub z jedną więcej osobą (łatwo znaleźć kompana);
- tryb ucieczki (uciekasz z więzienia, przeciwnikami są wrogowie występujący w grze), misja czasowa, do 3 graczy (brak nagrody);
- tryb PK (nie wiem co to jest, nie sprawdzałem jeszcze);
- tryby quick match i quick invade niby istnieją, jednak nigdy jeszcze nie zdołałem do nich wejść (zawsze są puste i nie mogę znaleźć graczy);
Inne tryby gry składają się z kilku niżej wymienionych elementów:
- krwawy pałac (czyścisz mapy z wrogów);
- tryb przetrwania (walczysz na mapie z innymi graczami oraz wrogami znanymi z trybu fabularnego gry), nagrodą jest skin występujący lub inny nie występujący w DLC;
- tryb egzaminu na kapłankę gdzie walczysz z losowo dobranymi (ilościowo i jakościowo) przeciwnikami, nagrodą jest występujący w DLC lub inny nie występujący w nim skin;
- tryb areny, gdzie możesz się zmierzyć z pięcioma przeciwnikami korzystającymi z takich samych broni i zdolności jakie posiada obecnie Twoja postać;
- tryb praktyki, gdzie możesz się zmierzyć z każdym wrogiem dostępnym w grze;
Dostępne bronie:
- krótki miecz obosieczny (określony w grze jako "blade");
- włócznia (określona w grze jako "spearstick");
- miecz obosieczny (określony w grze jako "sword", ale tak naprawdę jest to miecz dwuręczny znany w wielu innych produkcjach jako "greatsword", ale w j. angielskim termin ten i tak jest nieprecyzyjny, a jego znaczenie zmieniało się wraz z upływem czasu);
- kastety (znane w tej grze jako "knuckles", ale tak naprawdę jest to tryb walki kung-fu, możesz walczyć mając gołe pięści wraz z wykorzystaniem nóg);
- tryb władania dwoma ostrzami / mieczami (dual wielding, w grze określony jako "dual halberd", co może wprowadzać w błąd, w tym trybie walki zwyczajnie wykorzystujesz dwa krótkie miecze);
- kostur (najpotężniejsza w grze broń, do zdobycia w MP, do wykorzystania tylko w SP, korzystać z niej możesz grając tylko skinem siostry Li);
Każda z powyższych broni wykorzystuje wiele kombinacji ataku, które odblokowujesz poprzez ich wykorzystanie (zbierasz pkt. władając daną bronią i odblokowujesz kombinacje ciosów, innymi słowy rozbudowujesz swoje zdolności władania daną bronią poprzez jej wykorzystanie w walce), w czasie walki możesz korzystać z 2 broni, które płynnie zmieniasz (niemniej, wchodząc do menu gry możesz przyporządkować inne bronie niż te, z których w danej chwili korzystasz, jednak w "hard mode" lub grając przeciw innemu graczowi możesz wtedy zginąć);
Kilka problemów:
- gra nie jest całkowicie przetłumaczona na angielski, więc nie zdziw się jeśli nagle na ekranie pojawi się język chiński (uproszczony);
- jakość samego tłumaczenia na angielski pozostawia nieco do życzenia (jest zrozumiała, czasem jednak trzeba się zastanowić "co autorzy tłumaczenia mieli na myśli");
- uboga komunikacja w trybie MP (wciśnij przycisk caps lock aby otworzyć dostępne menu, a następnie wybrać z niego żądaną komendę);
- społeczność gry mówi głównie w języku chińskim (dotyczy to nie tylko trybu MP, ale także community hub dostępnego na Steam);
- gra ładniej wygląda w rozdzielczości FHD jak w 4K (być może jest to kwestia rozdzielczości textur), podczas samej rozgrywki tego nie widać, ale jak porównasz zrzuty ekranu to te w 4K są bardziej zblurowane (nie mam jak dokładnie porównać rozgrywki samej w sobie, jedynie zrzuty ekranu, w domu gram w 4K, w mieszkaniu bywam tylko w weekendy i tam gram - jeśli w ogóle gram - na innym komputerze gdzie mam monitor FHD);
EDIT
Do tej pory gram kilkadziesiąt godzi i produkcja mnie jeszcze nie znudziła, niemniej myślę, iż główną tego przyczyną są postacie żeńskie i dostępne dla nich odzienie oraz naprawdę działający system walki (muszę jakoś odpoczywać od DCS, RoF i Ił-2, a Atomic Heart już dawno skończyłem -). Z Nexusa można pobrać mody, gdzie Twój żeński charakter jest całkowicie rozebrany (niemniej czasem "kłócą" się one z tymi, z workshop'a - tj. działają jedne lub drugie, ale nie "wszystkie w tym samym czasie").
Niezla niunia. Nie pamietalem, zeby w DMC5 byla taka odjechana oprawa graficzna.
Fajna ta Nerdka z DMC i na dodatek dziewczyna zna się na rzeczy. W tle wkrętaki, szlifierka stołowa i inne ciekawe narzędzia. Na spawaniu też chyba się zna, bo ubranie takie jakby spawalnicze.
A teraz szeroko uśmiech
RE 2
Przechodzę któryś tam raz w oczekiwaniu jak re4 stanieje xd
I właśnie tak drogi wnusiu zostałem bohaterem narodowym, gdy zdobyłem cały wagon węgla.
To uczucie gdy po wędrówce wśród mrozu, głodu i potworów wchodzę do tawerny, gdzie jest wesoło, ciepło i bezpiecznie.
Niestety potem wniusiu przyszedł bardzo smutny pan i świecił mi latarką prosto w oczy testując wcześniej twardość mojej głowy...
No właśnie tak zwróciłem uwagę na wcześniejsze wątki, w których nie brałem udziału: rozumiem wszystko, nie podoba się państwu pokojowo nastawiona (do siebie-) rosyjska społeczność ... niech będzie.
Krajobraz technologicznie rozwiniętej Rosji też się państwu nie podoba... niech będzie.
Taaaa, gry Capcom wyglądają fajnie na pierwszy rzut oka dopóki nie zaczniemy się przyglądać z bliska wszystkiemu. Bardzo niska jakość tekstur (ustawione 8GB), nawet modele postaci nie grzeszą jakością, ubrania i same postacie są słabo wykonane.
Właśnie dlatego ich gry pójdą na ziemniaku. A RT w ich grach to nieporozumienie - właściwie nie ma sensu tego włączać i w RE2 teraz gram bez RT. No i ten ich silnik ma problemy z AA, naet w 4k są "ząbki"
Kto mi powie co jest zmodowane na tym skrinie? :D
Kto mi powie co jest zmodowane na tym skrinie? :D
Oczy.
Strój.
Wiem, bo sam korzystałem z tego moda. :P
(ustawione 8GB)
To ustawienie wpływa tylko na ilość zarezerwowanego VRAMu dla tekstur, nie ich jakość. Ot częściej gra zaciąga tekstury z dysku bez wpływu na jakość o ile nie masz jakiegoś mega powolnego dysku.
No i ten ich silnik ma problemy z AA
Z tym akurat jestem w stanie się zgodzić, bo TAA w ich grach działa fatalnie i co gra to gorzej.
Tak wygląda u mnie VIllage w podglądzie modeli. Sami ocencie.
To ustawienie wpływa tylko na ilość zarezerwowanego VRAMu dla tekstur, nie ich jakość
To w takim razie po co jest ustawienie -Jakość Tekstur-? :p
Może zobacz materiał DF jak porównuje jakość tekstur w RE4 2GB vs 6GB i różnicę w jakości...
No a na tym skrinie ciężko coś stwierdzić bo gol zamienia wszysko w full hd
Musiałbyś przez hosta wrzucić i najlepiej prosto z gry a nie character showcase
cp2077 4k (DLSS Quality)
https://abload.de/img/cyberpunk20772023-03-iyfik.png
To w takim razie po co jest ustawienie -Jakość Tekstur-?
Pewnie dla słabszych kart. Przy niskich wartościach faktycznie widać różnice bo bliskie tekstury w HQ nie mogą wczytać się do pamięci karty.
Co do Cyberpunka, wiem jak ładnie ta gra wygląda. To jest kwestia tego, że odwrotnie jak w większości gier CP powstał na PC i był skalowany do konsol, stąd taka jakość i problemy. Na PS5 w trybie performance lata w 1260p z okazjonalnymi spadkami poniżej 60klatek, gdzie taki Village ma praktycznie zablokowane 4k60.
Jutro po południu Ci jakieś screeny z gry bezpośrednio na Abload, niestety kompresja gola faktycznie zabija jakośc.
Grałem w demo RE4 i jestem zawiedziony jak wizualnie to wygląda jak na grę z 2023 więc nie sądzę, żeby starszy Village wyglądał lepiej - też grałem a w końcu to ten sam silnik.
Tak, cyber powstawał od podstaw na pc to wiadomo ale to żadne usprawiedliwienie dla Capcom a poza tym ich gry nie mają wysokich wymagań na pc dlatego konsole dają radę w 4k.
Słowo się rzekło więc wrzuciłem. Niestety chciałem png, ale steam nie zapisał mi nieskompresowanych screenów w katalogu więc zostałem z jpegami.
4k, ustawienia max, cienie wysokie (max powodują u mnie crashe) bez RT.
https://abload.de/img/20230405173908_15zfrr.jpg
https://abload.de/img/20230405173841_1i4fwk.jpg
https://abload.de/img/20230405174353_1svin3.jpg
https://abload.de/img/20230405174342_117dbq.jpg
https://abload.de/img/20230405174313_1seef0.jpg
https://abload.de/img/20230405174238_194i6z.jpg
https://abload.de/img/20230405174117_1ibfxt.jpg
https://abload.de/img/20230405174029_1rff61.jpg
https://abload.de/img/20230405174007_2izf2c.jpg
Z bliska włosy Rose wyglądają nieźle, ale przy oddaleniu kamery widać smużenie, tak zepsute jest TAA w grach Capcomu.
Na twarz Rose nie patrz, bo przysunąłem ją do ściany, gdzie jest raptem jedno śródło światła więc twarz jest oświetlona jak jest.
Spoko ale niepotrzebnie bo jak pisałem wyżej, RE4 jest nowszy a nie powalił mnie wizualnie. Chyba już nic nie wycisną z RE Engine a lecą bodajże od RE7 (2017) na nim czyli 8my rok.
Wycisnąc pewnie wycisną więcej, bo względem RE 7 (oryginalnego nie wersji z RT), a RE 4 R widać różnicę, tylko że oprawa wynika trochę ze specyfiki ich gier, które dzieją się w takich, nie innych lokacjach. Inna sprawa, że tam jest dużo od strony implementacji różnych technik do poprawienia.
TAA zwalone w każdej grze
Inrerlacing (na PC) czyli Szachownica działa tylko poprawnie w Village,
RT działa w 1/4 rozdzielczości przez co nie ma sensu z niego korzystać.
VRS (to co było problematyczne w Dead Space na premierę) również zwalone.
SSR z RE 2 Remake jest już legendarne, a jeszcze bardziej go zepsuli.
To nie tak, że ich silnik jest kiepski, tylko masa rzeczy jest tam z jakiegoś powodu albo zwalona, albo olewana.
Chyba jedyna ładna gra nawet w nocy
Ach... nie ma to jak wybrać się do galerii sztuki, porobić fotki, zrobić kolaż i pochwalić się na forum. Od razu wiadomo, że jestem człowiekiem kultury.
Still Life
Life is strange, gra której mega nie trawie :D
Biorę się w końcu na poważnie za tego Cyberpunka2077... Na PC to jednak w takie gry gra się lepiej :P
Bardzo fajny wątek! :D Na naszym GOL-owym discordzie zorganizowaliśmy konkurs na najładniejszego screenshota. Myślę, że to idealna okazja, żebyście podzieli się swoimi pracami też tam!
Akurat jak skasowałem z 3000 screenów. Nie, no ja to mam perfekcyjne wyczucie czasu...
Coś tam z Wiedźmina wydłubię.
Uważajcie o co prosicie bo was zaraz Seep zaspamuje tymi low effort randomami na dodatek zawalonymi hudem - jakby mu kot po klawie skakał podczas gry
Lepsze jego screeny (do teog ladnie opisane i za wsze z linkiem do pelnego albumu), niz twoj biedny fapfolder. Jak widze cos takiego jak w poscie 71 to czuje zazenowanie. Zreszta doslownie kazda twoja wrzutka budzi zazenowanie.
Dodatkowo to nie ma nic wspolnego ze screenshotem, bo sa mocno obrobione.
Rozne sa skrzywienia (wiem bo sam mam swoje, jak kazdy), ale chwalenie sie tym publicznie w tak infantylny sposob jest.... no zenujace.
Takze wracaj do pisania jedna reka i nie zaczepiaj normalnych userow. Juz dawno powinienes miec bana na ten topic.
A w tej loży znajduje się maszyna do panowania nad światem!
Mimo że post Kolegi DMX nie osiągnął ponad dziesięć punktów (lecz został wyrózniony), ale wpis drugiego Kolegi Raziela uświadomił mi że warto wprowadzić taki wymóg. Czekałem trochę w ciszy, ale informuję że od teraz przy każdym zrzucie proszę w treści wpisywać z jakiej gry pochodzi dany screenshot. W przypadku zawarcia dodatkowej treści najlepiej pod nią wpisać tytuł pogrubieniem dla przejrzystości. Dopisuję taką zasadę, ale nie wiem czy się utrzyma gdy ktoś inny zechce poprowadzić wątek. Oczywiście zdaję sobie sprawę że na to potrzeba odrobinę czasu aż się wszyscy przyzwyczają, więc tutaj nie jest to jeszcze wymogiem ze względu że wątek jest mocno rozwinięty. Zasada stanie się obowiązkowa od kolejnej części, dziękuję za uwagę.
Black Mesa: Blue Shift
Taki wymóg powinien być przy bardzo mało/mniej znanych tytułach, bo Wiedźmin, Half-Life, Skyrim, Gothic czy CP2077 są na tyle rozpoznawalnymi tytułami, że podpisywanie screenów z nich wydaje się być niedorzeczne.
Nie uzyskał post wymaganej ilości głosów to nie przechodzi. Ustawa nie znalazła wystarczającego poparcia! Co to za antydemokratyczne standardy?!
Niepodpisywanie screenów jest bardziej tajemnicze i angażujące. Jak ktoś nie zna gry, z której jest screen to musi się zaangażować aby się dowiedzieć. Tak jest ciekawiej. Może też być tak, że ktoś zobaczy nazwę gry i na screena nawet nie spojrzy tylko poleci dalej.
Objection!
Tutaj nie panuję demokracja tylko autorytaryzm! Ostatecznie zdanie należy do Pierwszego Obywatela
I darth_tusken ma rację i kęsik również i co poczynić w takiej sytuacji? :P
Musicie być zgodni panowie, bo to wy w większości tutaj wstawiacie screeny i napędzacie ruch. Poczekajmy może na więcej opinii tych, którzy najwięcej tutaj przesiadują
Ja się akurat nie zgadzam z kęsikiem, mimo podpisu nie omijam screena, ale jak mnie zainteresuje, a nie wiadomo z jakiej gry, to trochę wstyd zapytać, bo mogę nie być wystarczająco trv graczem/nie chcę robić spamu, tym samym tracąc ostatecznie zainteresowanie. Ogólnie, jeśli są głosy za i przeciw, to najlepiej byłoby to zostawić dobrej woli postującego, czy chce lub nie pochwalić się w jaką grę ogrywa.
Niepodpisywanie screenów jest bardziej tajemnicze i angażujące. Jak ktoś nie zna gry, z której jest screen to musi się zaangażować aby się dowiedzieć.
Konkretnie, to o to mi chodziło. Ja nigdy nie pomijam screenów, a także często pytałem o dany tytuł jeśli coś mnie zaintrygowało
Też bym zostawił jak było. Raz, że zmiana popsułaby mi shitpostowanie, a dwa, dzięki tej "tajemniczości" częściej wchodzimy w jakąkolwiek interakcję.
Poczułem się prawie jak polityk, jedni za mną, drudzy przeciw, a trzeci zarzucają jeszcze autorytaryzm. Czekam na dalsze posty oraz ostateczną decyzję "najstarszego", czyli Ojca wątku. Natomiast co do zachowania tajemniczości zawsze można utrzymać jej namiastkę wrzucając tytuł w tzw. spoilerze.