Naughty Dog nie opuści rynku PC, twórcy TLoU obiecują dalsze wsparcie
Żadnego przepraszamy ani pocałujcie nas w dupę tylko korpo gadka szmatka że kiedyś zostanie naprawione, ale dziś już szykujcie forsę na kolejne nasze gry.
Przecież oni się tutaj nie odnieśli do stanu technicznego swojego dzieła wydanego na PC, a o przeprosinach nawet nie ma co wspominać...
Premiera The Last of Us Part 1 na PC skłoniła twórców do refleksji nad przyszłością ich gier na komputerach. Obietnic nie brakuje.
xD
jeszcze miesiac temu przekladali premiery zeby, uwaga, sprostac standardom swoim jak i graczy oraz dopiescic technikalia
no to zajebisty standard tam u nich obowiazuje
wypuscili bubla i sie reflektuja, no kur…
jak takie uznane studio i sony moze podarowac port jednej ze swoich najwazniejszech marek dla jednych z najwiekszych partaczy w branzy?
mogli jeszcze grove street games zatrudnic do pomocy xD
kpina i zenada, bardzo dobrze ze po nich ostro jada
Żadnego przepraszamy ani pocałujcie nas w dupę tylko korpo gadka szmatka że kiedyś zostanie naprawione, ale dziś już szykujcie forsę na kolejne nasze gry.
Łaskawcy. Strach się bać jak będzie wyglądało to "wsparcie" w przyszłości skoro obecnie ich gra z PS3 z grafiką z PS4 katuje komputery.
Twierdzisz że która wyszła tylko na PS5 to gra z grafiką z PS4? Skoro ma grafikę z PS4 to czemu na PS4 nie wyszła?
Te "filmogry" dają większy fun niż wszystkie pieprzone sandboxy ubisoftu czy inne współczesne g..na na które zbiera mnie wręcz na wymioty.
Przecież oni się tutaj nie odnieśli do stanu technicznego swojego dzieła wydanego na PC, a o przeprosinach nawet nie ma co wspominać...
Premiera The Last of Us Part 1 na PC skłoniła twórców do refleksji nad przyszłością ich gier na komputerach. Obietnic nie brakuje.
xD
jeszcze miesiac temu przekladali premiery zeby, uwaga, sprostac standardom swoim jak i graczy oraz dopiescic technikalia
no to zajebisty standard tam u nich obowiazuje
wypuscili bubla i sie reflektuja, no kur…
jak takie uznane studio i sony moze podarowac port jednej ze swoich najwazniejszech marek dla jednych z najwiekszych partaczy w branzy?
mogli jeszcze grove street games zatrudnic do pomocy xD
kpina i zenada, bardzo dobrze ze po nich ostro jada
Sony miałoby przepraszać pecetowców? Oni chcą, żeby ich wielbić za te biedaporty interaktywnych filmów.
Podziękujcie graczom. Jakby nie te cholerne pre-orderowanie gier oraz kupowanie w dniu premiery jak zaprogramowany bot to może firmy zaczęliby bardziej się przykładać do gier, do lepszej jakości technicznej na premierę!
Bardzo mnie to cieszy, ponieważ konsolowcy nie zasługują na te gry tylko dla siebie, gdyż ich nawet nie potrafią docenić. Za to jak przychodzi co do czego to sztucznie je fanbojują, chociaż im się nie podobają. To zbyt toksyczna rasa. Natomiast pecetowcy lubią się dzielić swoimi grami z innymi platformami i przynajmniej nie tworzą petycji o ich niewydawanie na inne platformy druga sprawa natomiast jest taka, że ja jako pecetowiec uwielbiam gry konsolowe, ale wolę nie grać na pececie, gdyż tam przynajmniej zostałem wyciśnięte z nich wszystkie soki. A problemy techniczne były są i będą na wszystkich platformach. Taka prawda. Do tego konsolowcy tak nakręcili pecetowców, że każda i gra później wydaje się im jako bubel, czego przykładem jest TLOU, który pomijając problemy techniczne na niektórych konfiguracjach jest jednym z najlepszych tytułów ostatnich 10 lat
Kolejnym poważnym wyzwaniem miała być optymalizacja gry, która wymagała „dużej ilości dostrajania, poprawiania, a nawet ponownego przemyślenia pewnych aspektów”.
W sumie jakby zamienić wyzwanie na porażkę to by sie zgadzało.
No przecież konsole mają zupełnie odmienną architekturę, ten zunifikowany RAM zmienia wszystko, to nieważne, że reszta mocy obliczeniowej odpowiada Ryśkowi 3600 i 2070.... (a może nawet przesadzam).
Przepisywanie gier z/na Cella to był pryszcz przy portowaniu obecnych produkcji! :P
Nawet z RTX4080 potrafi przyciąć lecz gra jest całkowicie grywalna - tylko że na padzie (u mnie od xbox 360). Kiedy rozglądam się za pomocą myszy, widać mikro przycięcia.
Ogólnie gra się przyjemnie, a sama grafika wygląda przepięknie.
Kiedy rozglądam się za pomocą myszy, widać mikro przycięcia.
No nie brzmi to super. Sam bym pewnie grał na padzie, ale lwia część ludzi pewnie chciałaby na k+m.
Jak będą dawali robić porty jakimś partaczom to życzę szerokiej drogi... Albo sami niech to robią na PC, albo niech oleją platformę całkowicie.
Twórcy przyznają, że największą pomocą w tym skomplikowanym doświadczeniu była wiedza zdobyta przy przenoszeniu na PC Uncharted: Kolekcja Dziedzictwa złodziei. Świadectwo to należy jednak interpretować z dużą ostrożnością, w związku z mieszanymi ocenami portu.
No chyba wyciągnęli błędne wioski bo o ile Uncharted: Kolekcja Dziedzictwa złodziei miała drobne problemy z który większość szybko naprawili to TLOU 1 na pc to katastrofa optymalizacyjna.
Już nie możemy się doczekać, aby dalej dzielić się z Wami swoją twórczością
Prawie na pewno chodzi im o Factions.
Z jednej strony, to dobrze, że nie przestali wydawać gry dla PC, więc tym lepiej dla nas.
Z drugiej strony, to źle, że pozwolili wydać Last of Us na PC w takiej stanu, jaki jest. Mam nadzieję, że negatywne komentarzy na STEAM będą dla nich wystarczające nauczki. Chociaż o to wątpię, ale czas pokaże.
Ale jak o tym pomyślę, przygotowanie gry dla PC to dla nich nowe wyzwanie. Do tej pory wydawali gry tylko dla konsoli Sony przez tyle lat.
Dajcie już spokój!
Gra wygląda lepiej niż wszystkie sandboxy od UBI, lepiej niż Plauge Tale II i lepiej niż połowa dem technologicznych UE5, więc nic dziwnego, że ma takie wymagania!
Czas kupić 4090 (Alex tanio sprzeda, bo przesiada się na Xbox Series S)