Nowy trailer Lords of the Fallen pokazuje, co soulslike może zyskać z UE5 [Aktualizacja]
Ileż to razy była zapowiadana rewolucja w grafice? Ostatnio to się udało z pierwszym Crisisem.
Wow, co za "subtelna inspiracja" Hunterem z Bloodborne... Kreatywność i oryginalność na najwyższym poziomie.
"Zupełnym przypadkiem" uwielbiane Bloodborne jest kalką https://www.imdb.com/title/tt0237534/?ref_=fn_al_tt_1
Zupelnym przypadkiem czym innym jest wzorowanie sie na designie ktorego wlasciwie nikt wczesniej nie uzyl w grach, gatunku i kreatywne go wykorzystanie.
(Pomine juz mocne naciaganie tej "kalki". Jedna z glupszych prob zdeprecjonowania BB jaka widzialem lol. BB jest kalka ale zupelnie czeg innego. I tez nikt nie ma nic przeciwko, z podobnych zreszta powodow.)
A zupelnie czym innym bezczelne zerzniecie czyjegos pomyslu w grze tego samego gatunku, bedacej de facto klonem. To jest 100% cyniczna kalka majaca na celu podpiecie sie pod tytul ktory odniosl kolosalny sukces, a nie zadna inspiracja, czy nawet kopia z innego gatunku czy medium.
Zdaję sobie sprawę, że fakty mogą fanbojów boleć, ale jest jak jest. Obie gry czerpią z Brotherhood of the Wolves, mało tego - bloodborne właściwie wszystko sobie stamtąd zabrał i wsadził na soulsy. Natomiast ocenianie niewydanej jeszcze gry przez pryzmat pojedynczych assetów to zupełnie inna liga absurdu.
Via Tenor
Psychotyczna opowiesc o ludzkim szalenstwie, na bazie prozy Lovecrafta jest plagiatem ludowej opowiastki o niby wilkolaku (a niby nie wiadomo o czym), przypuszczalnie uzywanej do dyscyplinowania dzieci i mlodziezy przez rodzicow.
Pozatym "czerpac inspiracje" (bo ubiory sa podobne nie przecze) to co innego niz "zerznac wszystko". CO do tego ze wilkolaki sa inspirowane tym filmem to smiech na sali. WIlkolaki byly milion razy wczesniej i w innych rzeczach.
okej --->
Nice cherry picking. Faktem jest, że praktycznie cały świat został wyrwany z filmu. To, że zmieniono fabułę niczego nie zmienia - OPek przywalił się do rzekomego plagiatu postaci a Ty mu przyklasnąłeś. Więc trzymaj się tematu albo przyznaj się do błędu, to nie boli.
Gdyby nie naprawde dobra grafika i modele, wrażenie że ogląda się kopie soulsów wywoływałoby jeszcze większe zażenowanie, tak jak w przypadku Mad Sheli, czyli chińskiego Mad Maxa utopionego w oceanie tandety. Dzięki jakości Lords of the Fallen ma szanse się wybronić. Tego mu życze.
Bye bye 60 FPS na konsolach. Miło było ale pora się z powrotem przyzwyczajać do 30 FPS xD
Via Tenor
Sliczne!
Bo oczywiście gry od czasu Crysisa się nie zmieniły?
Wiadomo, że im bardziej szczegółowa grafika tym trudniej o przełom ale kilka skoków było jak AC Unity, RDR2 czy TLoU2... Nie mówiąc już o wprowadzeniu RT, który na początku prezentował się jako kiepski ficzer ale z każdą nową generacją wnosi gry na nowy poziom - jak taki CP77 z wymaksowanymi wszystkimi ustawieniami...
To co teraz powoli pojawia się na UE5 to też kolejny wyraźny krok w dobrą stronę bo Senua czy nawet to LotF wygląda naprawdę dobrze - a są to gry od raczej średnich producentów.
Ray tracing to jak dla mnie został wprowadzony tylko by sprzedać lepiej GeForce rtx 2000. Może już nie zżera całej wydajności GPU, ale w wieku grach zmniejsza czytelność rozgrywki.
Z nowym UE to zobaczymy po premierze, bo na trailerach to wszystko wygląda pięknie.
Jak dla Ciebie to może tak... Ale prawda jest taka, że mamy już trzecią serię RTXów i z każdą z nich RayTracing robi co raz lepsze wrażenie i staje się bardziej powszechny. Za kilka lat to już w ogóle może być standard.
A UE to nie tylko trailery bo już takie demo z Matriksa jest normalnie do ogrania i da się poczuć przedsmak next-genu
grafika grafiką ale chyba soulsy podbiły rynek nie grafiką tylko mechaniką walk
No ładnie to wygląda, ale w tego typu grach bardziej liczy się gameplay, a przede wszystkim walka. Jeśli ta gra będzie bardziej podobna do Elden Ring niż do starszych Soulsów, to może się nią nawet zainteresuje.
Jestem jednym z niewielu, którym pierwszy LotF bardzo się podobał, także czekam i na tę odsłonę. Na filmie wygląda obłędnie.
Wygląda świetnie, szczególnie miejscówki robią świetne wrażenie. Ogólnie jestem fanem tego typu estetyki (również Soulsy i Bloodborne bardzo mi się pod tym względem podobały), dlatego bardzo cierpię z powodu poziomu trudności tych tytułów. Nie są to tytuły dla mnie, siadam przy kompie, żeby się zrelaksować, więc odpadam w przedbiegach. Ale sieczkę gdyby zaserwowano mi sieczkę z DMC albo GoW w takich klimatach, brałbym z miejsca.
Przy okazji - czy CI Games dłubie obecnie nad czymś jeszcze? Coś cicho się zrobiło o nich w ostatnim czasie.
CI Games coś jeszcze dłubie przy nowym Snajperze (ponoć ma powstawać na UE5, a nie na CryEngine) i ma wydać jakiś survival od czeskiego studia.
Wygląda to zajebiscie tak gry powinny wyglądać już z 10 lat temu a to co oni tu teraz pokazują już dawno powinno być zapomniane i uznawane za zajechana grafikę.
Pomimo tego i tak nie wierze w te wszystkie detale co pokazali wiec czekam na porównania graficzne z tym wideo jak bardzo ich poniosło i jak bardzo to sciema i downgrede.
A nawet jeśli wypuszcza ta grę i będzie tak wyglądać a moze nawet delikatnie lepiej to wiadomo jakie będą wymagania RTX 4090Ti i 36 FPS
A i na pewno nie wierzę w to że obraz będzie taki ostry jak tu pokazali na bank zablurują to jak tylko się da żeby RTX się nie popłakał.
Ładna grafika, ale w jedynce odpuściłem sobie już na drugim bossie. Walka z nim była tak nudna, schematyczna i ciągnąca się jak gluty z nosa, że mi się zwyczajnie nie chciało. Nie jestem koneserem soulslajków, ale jednak walki w Bloodbornie, czy Demon''s Souls wywoływały jakieś emocje. Tu miałem wrażenie, że liczy się tylko i wyłącznie cierpliwość i powtarzanie tych samych czynności w wyuczony sposób i mozolne skubanie paska zdrowia przez zdecydowanie za długi czas.