Microsoft znowu chce podbić rynek mobilny, ale tym razem inaczej
Microsoft cięcia mógłby zrobić w dziale marketingu, bo ten ogłasza coś, czego in the end nie ma i nie będzie.
Dwa przyklady: ogłaszają połączenie z Activision Blizzard tak jakby to już się stało, mijają dwa lata i nie ma żadnego połączenia. Po co o tym tak napierd.lać w mediach?
Drugi, w październiku ogłosili, że domowili się z Meta i już zaraz, za chwilę będzie gamepass Xboxa na okularach Quest 2 i Pro.
Minęło pół roku i nic nie ma. Znów po co pierd.lic o czymś czego nie ma?
Teraz ogłaszają swój sklep, a jeszcze nawet nie mają zgody Googla czy Apple by tam wejść. Znowu, po co?
Pomijam już temat zapowiadania gier widmo (Fable?), wcześniej rok Xboxa czy Miło na kinect dla Xbox 360.
Dział marketingu jest albo kłamcą, albo tak niekompeteni, że lepiej byłoby dla wszystkich jakby ten dział zamknęli i zastąpili go korespondentem, który ogłasza tylko coś co już jest.
Od stycznia 2022 nie minęły dwa lata. Microsoft to spółka notowana na giełdzie i jeśli planuje przejęcie to musi je ogłosić
Google nie ma nic do gadania, bo Android to otwarty system i sklepy firm trzecich mogą tam swobodnie działać, a Apple wkrótce też nic nie będzie miało do gadania, bo Digital Markets Act zmusi ich do otwarcia iOS na aplikacji spoza App Store.