Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Jeden z Wiedźminów ma kłopoty? CD Projekt dementuje informacje o restarcie produkcji

21.03.2023 10:14
IIIIIIIIIIIIII
1
4
IIIIIIIIIIIIII
70
Generał

Myślałem że tego nigdy nie napiszę. To chyba jedyny ( Sirius ) wiedźmin od CDPR który mnie nie interesuje :D

21.03.2023 10:17
Nicki_05
2
1
odpowiedz
Nicki_05
16
Centurion

Wolę gry singlowe więc na moje to mogą te multi wgl wywalić do śmieci. Interesuję mnie polaris i nowy-stary wiedźmin 1 :)

21.03.2023 10:55
Shadoukira
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
Shadoukira
101
Chill Slayer

Ogólnie jestem ciekawy jaką mieli koncepcję na tę grę, ale jeśli miałoby to być jakieś generyczne MMO albo slaba kopia monster hunter, to właściwie nic straconego. Lepiej niech dopieszczą singlowe produkcje, aby nie było powtórki z Cyberpunka.

21.03.2023 11:35
3.1
Dajzel
16
Chorąży

Juz powtorke zaliczaja przy okazji "next gena w3". ofc to nie ta skala, ale nadal pokazuje ze cp77 to nie byl przypadek.

21.03.2023 11:40
tgolik
3.2
tgolik
143
Generał

Bo problemem nie byl CD Projekt tylko ich "dziki" silnik. Red Engine potrafi generowac swietnie wygladajace swiaty. Jednak przy okazji powstaja trudne do wychwycenia i naprawy bledy. Stad decyzja na przejscie na UE 5 w przypadku nowych produkcji.

post wyedytowany przez tgolik 2023-03-21 11:41:02
21.03.2023 12:48
3.3
metalfan1985
81
Pretorianin

Powodem jest raczej ucieczka doświadczonych pracowników i to, że na REDengine ciężko byłoby im cokolwiek tworzyć. Remaster W3 miał sporą obsuwę, dodatków do CP2077 nie ma do tej pory.

Nie wiem ile czasu musi upłynąć, żeby CDP odbiło się od dna, ale nie wygląda to dobrze. Do premiery kolejnej gry muszą dotrwać, a jeśli będzie to kolejny zbugowany niewypał to już się raczej nie podniosą.

21.03.2023 16:31
3.4
pawel1812
62
Generał

Mówienie o powodzie tego związanym z ucieczką doświadczonych pracowników, gdy ani Project Sirius, ani W3 nie miał być przez nich z założenie robiony, jest lekko nietrafione...

Ucieczka z CDPR to normalna rzecz. Pracownicy przychodza i odchodzą. Powody ku temu, może nie do końca są dobre, natomiast migracja pracowników między studiami, jest raczej pozytywna dla tych pracowników. Siedzenie w 1 studiu zbyt długo powoduje uwstecznienie... Mamy kilku takich producentów gier, gdzie kadra sie nie zmieniła od kilkunastu lat...

A Projekt Sirius po prostu będzie droższy, niż do tej pory zakładano. Pewnie też trochę pracy Molasses pójdzie do kosza, bo nie zawsze wszystko co stworzą twórcy gier, nadaje się do grania...

Obecnie CDPR jest obiektem hejtu, czy to ruskich trolli, czy to idących za popularnością hejtu bezmózgów(którzy nie dostają kasy, a powtarzają frazesy głoszone przez opłacanych ludzi)... Nie ma sensu wydawać gry, która będzie flopem, lepiej ją dopracować. Na dobrą sprawę, lepiej, by project Sirius nie wyszedł przed następną Sagą, niż by miał być kupsztalem.

Osobiście bardzo liczę, że jutrzejsza konferencja GDC będzie niosła już ten pozytywny przekaz.

post wyedytowany przez pawel1812 2023-03-21 16:38:12
21.03.2023 18:27
3.5
metalfan1985
81
Pretorianin

Pisałem o tym w kontekście REDengine odnosząc się do komentarza tgolik. Powodów zmiany pracy w IT nie trzeba mi tłumaczyć, chociaż odejścia po premierze CP2077 i wielu rozczarowaniach raczej nie były "naturalne", a w dużo większej skali i CDP na pewno miało z tego powodu problemy. Trudno jest braki kadrowe uzupełnić nowymi pracownikami, którzy mają doświadczenie z zupełnie inną technologią. Szczerze mówiąc przestałem już śledzić to szczegółowo, bo co najmniej od 3 lat mają burdel i każdy release to w pewien sposób niewypał. Odzwierciedleniem tego jest kurs akcji lecący na pysk od grudnia 2020. Gadanie o "dopracowywaniu" można sobie darować, bo w zasadzie nic z tego nie wynika. Prawda jest taka, że w perspektywie najbliższych kilku lat są w dupie, a kolejna premiera to jedna wielka niewiadoma w cieniu braku zaufania.

post wyedytowany przez metalfan1985 2023-03-21 18:35:40
21.03.2023 12:17
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1379311
0
Pretorianin

nie chcemu multi

22.03.2023 09:51
SpoconaZofia
😉
4.1
SpoconaZofia
80
Legend

I tylko na silniku z pierwszego wiedźmina i w systemie Windows XP. Żeby podtrzymywana była tradycja, jak za 8 lat gra wyjdzie.

21.03.2023 12:41
😉
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Legalizex
75
Generał
Image

Jedyne co mnie interesuje to remake pierwszego Wiedźmina bo to ich najlepsza gra.

21.03.2023 16:41
Kwisatz_Haderach
5.1
Kwisatz_Haderach
13
GIT GUD or die trying

Z czego sa te arty? Wyciagniete z gry? Artbook? Concepty? Fanart?

Bardzo fajny styl. Widac ze autor(rzy?) nie ma(ja?) ton doswiadczenia bo niekiedy glowa dziwna, wyraz twarzy nie taki, etc...

Ale ogolna estetyka i ta miekka, pastelowa kolorystyka jest wspaniala.

Musze w to zagrac kiedys. ;)

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2023-03-21 16:45:04
21.03.2023 17:14
😉
5.2
1
Legalizex
75
Generał

Kwisatz_Haderach
Te arty pojawiają się w grze jako przerywniki w momentach, w których Geralt rozważa podjęte decyzje. To jeden z najlepszych elementów tej gry, Wiedźmin 2 swoim dziwnym komiksowym stylem przerywników nie dorasta jedynce do pięt. A w pierwszego wiedźmina zdecydowanie warto zagrać bo to jeden z najlepszych erpegów ever.

post wyedytowany przez Legalizex 2023-03-21 17:16:54
21.03.2023 13:17
6
odpowiedz
Jacek z Dydni
13
Legionista

Nie ma co się emocjonować. Ta gra jest na tak wczesnym etapie, że może z niej jeszcze wyjść cokolwiek albo nie wyjść nic. Nawet tytuł jest roboczy i jeszcze może być kilka razy zmieniony.

21.03.2023 15:55
7
odpowiedz
mateuszk25811141720232629
1
Junior

Ciekawe czy chodzi, aby planszówkę "Wiedźmin: Stary Świat" przenieść na wersję Online, choć sama planszówka jeszcze nie doczekała się premiery.

Wiadomość Jeden z Wiedźminów ma kłopoty? CD Projekt dementuje informacje o restarcie produkcji