Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dead Island 2 pozwoli siec zombiaki przez 20 godzin

15.03.2023 14:07
rafq4
1
rafq4
169
Shadow in the darkness

20h jak na wątek fabularny z niektórymi poboczniakami to dobry czas. Należy do tego dodać jeszcze tak z 2-3x tyle dla eksploracji, oraz samej zabawy i wychodzi całkiem spoko czas jak na przejście takiej gry. Nie znuży długością rozgrywki. Te dzisiejsze wielkie tytuły na setki godzin zaczynają powoli odpychać z powodu małej ilości czasu na granie w stosunku do natłoku innych dużych gier z każdej strony. Gier, które są na 100+ godzin, a których nie ukończyłem jest sporo, bo po prostu nie mam tych kilku miesięcy, by tyle czasu w jedną grę grać po parę godzin dziennie. No i leżą te gry tak rozgrzebane. Także ustawienie gry na długość grania do tych 50-60h max to moim zdaniem najlepszy wynik. Można spokojnie ukończyć w tydzień-dwa i mieć z tego satysfakcję, a nie męczyć tytuł ze znużeniem.

post wyedytowany przez rafq4 2023-03-15 14:08:51
15.03.2023 14:30
ODIN85
2
2
odpowiedz
ODIN85
34
Senator

To pewnie w 13h da się przejść.

15.03.2023 14:31
BlurekPL
3
odpowiedz
BlurekPL
137
Generał

Dead Island 2 pozwoli siec zombiaki przez 20 godzin

no i w sam raz, każdy chyba ma dość gier z fabułą na 10 godzin która jest rozciągnięta do kilkudziesięciu, obstawiam że pewnie i w 10-15h da się przejść robiąc same główne misje, a jeżeli przy okazji poliżemy troche ściany, porobimy większość side questów, to pewnie te 20h wybije, imo w sam raz na grę tego typu

15.03.2023 14:37
Asasyn363
4
2
odpowiedz
Asasyn363
164
Senator

A już myślałem, że z 500h jak w DL2.

15.03.2023 14:41
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
Stryjoldz90
1
Junior

Czyli idealna gra do abonamentu lub kupna za 100zł, serio 10 lat robili tą grę i dają tak mała zawartość?
Ta gra będzie mocny nie wypałem

15.03.2023 14:42
ODIN85
5.1
ODIN85
34
Senator

To jest openworld i to od nas zależy jak długo będziemy grali a nie od jego ile trwa fabuła.

15.03.2023 15:26
5.2
grabeck666
82
Senator

Nie ma to jak stwierdzać że gra do kitu po tym jak powiedzieli, że gra jest na 20h gdzie każdy open world syf AAA ostatnich lat jest na 100h tylko i wyłącznie dlatego, że trzeba biegać jak debil przez 80h.

15.03.2023 15:46
animatiV
5.3
animatiV
96
Generał

To chyba nie jest do końca open world, świat ponoć jest podzielony na mniejsze regiony które to są dość korytarzowe.
Zresztą każdy mówi inaczej. Ciągle mamy za mało informacji.

15.03.2023 18:25
Persecuted
5.4
1
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Projekt pod nazwą "Dead Island 2" formalnie istnieje mniej więcej od 2012 roku, ale to Dead Island 2, które ma premierę za kilka tygodni, powstawało jakieś 4 lata, bo zgodnie z tym co twierdzi samo Dambuster Studios, zrobili wszystko od zera i nie korzystali z pracy poprzedników.

Poza tym nie rozumiem, dlaczego gra miałaby być sandboxem na 200 godzin. Nie obraziłbym się gdyby była, bo lubię sandboxy, ale przecież nie każda produkcja musi nim być, a przeliczanie złotówek na godziny gry jest bez sensu.

post wyedytowany przez Persecuted 2023-03-15 18:26:36
15.03.2023 14:44
Wronski
6
odpowiedz
Wronski
24
Generał

W sumie to nie jest Walking Dead a Bossowie jak z Dead Rising troche tu nie pasuja wiec bedzie to raczej czysta siekanka.

post wyedytowany przez Wronski 2023-03-15 14:45:05
15.03.2023 15:01
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Sawyer1987
2
Junior

pod koniec tekstu jest błąd autora. Gra ma ukazać się 21 kwietnia tego roku , a nie jak pisze autor "Dead Island 2 trafi do graczy 21 marca tego roku..."

15.03.2023 15:19
jiker
7.1
1
jiker
151
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Dzięki, poprawione.

15.03.2023 15:03
8
odpowiedz
janosik6
115
Konsul

No i dobrze, DL2 do tej pory nie przeszedłem bo za długie.

15.03.2023 15:35
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1349061
16
Generał

Zależy jakiej jakości będzie to 20 godzin.
W DI1 10h było jak 20h, bo gra była nudna.
Tylko się chodziło, biegało i ciachało z przerwami na skradanie i ewentualne strzelanie, całość wykonana "okej" i tylko tyle.

Techland to zauważył i powstało Dying Light które pierw istniało jako DI2 ale sprawy potoczyły się jak się potoczyły.

Tutaj ten brak lepszego systemu poruszania się i parkour''u będzie ograniczał i może być problemem i szybko ludzie mogą się zniechęcić.

Sama walka wręcz na filmikach to nic nowego, nic co sprawia że wyskakujemy z papci, ten "system obrażeń" to żaden przełom, ten system jest nawet ledwo widoczny.

Może fabularnie będzie dobrze oraz misję i postacie dają radę, ale to wielkie znaki "?"

15.03.2023 15:43
Asasyn363
9.1
1
Asasyn363
164
Senator

Sama walka wręcz na filmikach to nic nowego, nic co sprawia że wyskakujemy z papci, ten "system obrażeń" to żaden przełom, ten system jest nawet ledwo widoczny

To chyba mam oczy nadczłowieka, bo to właśnie od razy system siekania zombie od razu rzuca się w oczy. To jak odpadają szczęki, jak szczegółowo są odtworzone obrażenia, nawet ubrania są rozrywane w miejscach uderzeń. DL w tej kwestii jest daleko w tyle. DL2 już na pewno, bo tam nawet Xraye przy biciu zombie zostały usunięte, gra w 9 na 10 kwestii zaliczyła regres. Nie mam pojęcia jak Techland to zrobił.

post wyedytowany przez Asasyn363 2023-03-15 15:44:39
15.03.2023 18:31
Persecuted
9.2
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Czy gra będzie dobra, to się dopiero okaże, ale system obrażeń jest naprawdę innowacyjny, więc nie spłycałbym do stwierdzenia, że jest "ledwo widoczny". Wielu graczy po prostu przyzwyczaiło się już do tego efektów wizualnych i nie potrafi odróżnić predefiniowanych animacji od obrażeń generowanych dynamicznie i w oparciu o rzeczywistą anatomię, a różnica jest znaczna.

post wyedytowany przez Persecuted 2023-03-15 18:33:12
16.03.2023 23:57
😉
10
odpowiedz
makaronZserem
39
Generał

Lepsze ciekawe 20h w Dead Island 2 niż nudne 50h w Dying Light 2.

Wiadomość Dead Island 2 pozwoli siec zombiaki przez 20 godzin