Deweloperskie piekło Dead Island 2 „wcale nie było takie złe”
Nie miałem dużych oczekiwań, ale filmiki z rozgrywką mnie przekonały, że wcale nie musi być źle.
Ciekawe czy kiedyś się dowiemy więcej o kulisach czemu to trwało tak długo i było taką wyboistą drogą.
Czy faktycznie to tak proste że wydawca trafiał na partaczy i miał niebywałego pecha czy może stało za tym coś więcej.
Deweloperskie piekło Dead Island 2 „wcale nie było takie złe”
nom, może jak ktoś spędził lata na polskim rynku pracy, gdzie niezależnie od branży januszerka miała się dobrze, to nic dziwnego że zachodnia patologia u nas mogłaby się wydawać przyjemna /s
To może spójrzmy globalnie. Rosja, praktycznie cała Azja, cała Ameryka Południowa, Afryka, kraje Europy wschodniej i kierunek Bałkanów.
Myślę, że 90% świata ma jednak gorsze warunki pracy niż nasze januszowo.
Nie ma co beczeć areczku
Klasyczny argument - po co się starać by było lepiej skoro gdzieś tam jest gorzej.
Nie dziwota że kraj wygląda jak wygląda gdy tacy ludzie idą głosować...
Myślę, że to osoby nie rozumiejące podstawowych zasad działania gospodarki rynkowej, a głosujące za kolejnymi pakietami socjalnymi i wygodnymi warunkami pracy jednak nie powinny głosować, bo nasz kraj może tego nie wytrzymać.
No, ale najważniejsze, żeby w pracy się nie zmęczyć i nie zestresować.
...projekt przejął zespół Dambuster Studios, znany z opracowania Homefront: The Revolution.
O nie...