Wiedźmin 3: Dziki Gon dziś z bardzo dużą aktualizacją [Aktualizacja]
Długo jeszcze mają zamiar dbać o tego trupa?
Niech oni lepiej już zostawią ten next gen patch i niech się zajmą w 100 % nad wiedźminem 4
Co cię boli
Czy aż tak cię to boli
Że CDPR ma szansę
Dziś uczciwie zarobić?
A na poważnie, ile jeszcze można razy tłumaczyć, że tak duże firmy jak CDPR mogą sobie pozwolić na robienie kilku projektów na raz i mają do tego rozdzielone osobne drużyny.
Długo jeszcze mają zamiar dbać o tego trupa?
Niech lepiej w końcu zdradzą co z dodatkiem do cyberpunku, bo chyba znowu odlecieli z datą premiery.
Niech oni lepiej już zostawią ten next gen patch i niech się zajmą w 100 % nad wiedźminem 4
Ciekawe czy w końcu będę w stanie w to zagrać, przed next gen grałem w 1440p na uber bez problemu w okolicy 60klatek, po next genie nawet na minimalnych mi gra działa fatalnie.
Odpal wersje na DX11 działa podobnie do starej, na DX12 nawet na najniższych możliwych ustawieniach jest mniej fpsów niż w DX11 na uber+.
Długo jeszcze mają zamiar dbać o tego trupa?
Niech oni lepiej już zostawią ten next gen patch i niech się zajmą w 100 % nad wiedźminem 4
Co cię boli
Czy aż tak cię to boli
Że CDPR ma szansę
Dziś uczciwie zarobić?
A na poważnie, ile jeszcze można razy tłumaczyć, że tak duże firmy jak CDPR mogą sobie pozwolić na robienie kilku projektów na raz i mają do tego rozdzielone osobne drużyny.
Wiedźmin 3 jest grą z 2015. Ma już 8 lat na karku. A wiedźmin 4 wyjdzie za 3-5 lat. Więc lepiej niech skupią się już na nowych grach a nie na starych.
No właśnie CDPR nie udaje się za bardzo ogarniać kilku projektów jednocześnie. Ponad 2 lata minęły od premiery Cyberpunka, a dlc nadal nie ma daty premiery...
"Problemy te błyskawicznie zaadresowane zostały jednak przez dewelopera, przez co next-genowy Wiedźmin jest obecnie zdecydowanie przyjemniejszą w odbiorze grą niż w momencie premiery."
Kłamstwo, next genowy wiedźmin 3 w wersji DX12 w żaden sposób nie został poprawiony i dalej jest to najgorsza implementacja DX12 w historii. Najlepiej to pokazuje fakt że gdy odpali się grę na DX11 to na uber + jest więcej fpsów niż gdy odpali się wersje DX12 z najniższymi możliwymi ustawieniami.
Niemała waga, nawet 20 GB, sugerować może poważne zmiany
Napowazniejsza z nich to bedzie pewnie usuniecie tych realistycznie wyglądających wagin czyli cos rodzaju klitoridektomii :)
Po krótkim teście widać że jest znacznie lepiej na DX12, zniknęły irytujące dropy, framerate jest w końcu stabilny, shuteringu nie ma. Mimo że nadal wniej mniej klatek względem gry na identycznych ustawieniach na DX11 to i tak ustabilizowanie klatek sprawia że gra się znacznie lepiej niż wcześniej. Ze znanych błędów widać wycieki pamięci na DX12 nadal nie naprawione i gra wciąż błyskawicznie zapełnia vram.
Gra idealna bez wad dostaje po tylu latach patcha naprawiającego błędy? I to do zadań?
Niestety gra nadal nie jest w stanie wygenerować stabilnych 60 klatek w Novigradzie nawet na mocnym CPU (i5 13600K), niezależnie od rozdzielczości czy ustawień, co czyni bez problemu w trybie DX11. Chyba nie zostanie to już naprawione.
Szczerze czegoś nie rozumiem z tymi aktualizacjami. Dla kogo to jest? Dla tych co po zachętach dewelopera zaczęli next-gena w grudniu i jeszcze nie skończyli? Dla tych co jeszcze nie zaczęli bo czekali na n-tą aktualizację n-tej aktualizacji? Dla tych co w ogóle nie grają tylko sprawdzają i analizują za każdym razem jak to teraz wygląda i robią fotki? Ponieważ skończyłem już dawno next-gena żyję teraz w ciągłym stresie czy coś mnie ominęło i powinienem przechodzić jeszcze raz? Nie wiem czy dziś będę mógł zasnąć w związku z tak poważną 20GB aktualizacją. Nie mi tam dociekać na co firma przeznacza czas i zasoby, ale po co? Tzn. super było zrobić next-gena ale ten ciąg aktualizacji aktualizacji?
Z tego co widziałem to wypuszczając next gena to dość poważnie zepsuli grę i ludzie bardzo narzekali. Po prostu naprawiają to co z*ebali.
Ten Next Gen i patche do niego są robione po jak najmniejszej linii oporu, w zasadzie CDPR zajmuje się nim od roku, ale z przymusu, nie mieli sie nim zajmować w ogóle, bo ich amerykański podwykonawca wykiwał zamykając swoje studio. Nie przesadzajmy z energochłonnością.
Zresztą duża część roboty robią moderzy, a nie osoby bezpośrednio z CDPR.
Poza tym, narzekanie na to, że deweloperzy ciągle poprawiają grę, choć nie muszą, są dla mnie dość dziwne...
Proponowałbym już dać spokój jakimkolwiek oczekiwaniom do co poprawy jakości W3 na DX12 bo to po prostu nie nastąpi. Jak widać po wypuszczonym patchu 4.02 w wielu miejscach jest jest mniej klatek niż było, albo wogóle ciężko jakiekolwiek zmiany zauważyć. Więc żeby poprawić/naprawić tę grę na DX12 na PC musieliby niemalże zrobić grę technicznie od podstaw, lub władować mnóstwo czasu/pieniędzy/chęci których obecnie nie mają z uwagi na nowe projekty studia. Wiedzmin 3 to gra która odniosła sukces, swoje zarobiła, rozsławiła studio i cóż... próbowali odciąć jeszcze parę kuponów a nie wyszło. Nie oni pierwsi i nie ostatni. Na szczęście mamy starego Wiesia 3 na DX11 który jest tam grą kompletną i w miarę dopracowaną dającą mnóstwo frajdy. Nikt nam tego nie zabierze, jak ktoś chce może znów ograć i się świetnie bawić. Dla wszystkich czekających na bajkę o W3 na DX12 z raytracingiem i wodotryskami proponuję zmienić podejście i porzucić tę nadzieję, bo ta wersja już zostanie niedopracowana technicznie.
Gram w Wieśka 1.32 na aktualnie 235modach. Rozdzielczość 3440 x 1440 na monitorze 21:9 panorama, same mody ulepszonych tekstur mają +40gb (cały świat, wszystkie postacie, potwory itp w teksturach 4K nic nie pominięte), Cały folder wieśka ma 83GB! Wszystkie Ustawienia Uber, wszystko max, Karta Grafiki GTX 1080TI, Gra wygląda obłędnie że szok!!! jak z 2025 roku, każdej postaci widać pory na twarzach, potwory i ich kichy wypadające są tak realne że szok. Wszystko chodzi stabilnie średnio 80fps, w Novigradzie na rynku 60fps i 105 w otwartym świecie w pięknych lasach. Graficznie wygląda 1,5 raza lepiej jak wersja NextGen 4.02 którą też mam, tylko 4.02 wygląda gorzej niż 1.32 i na ustawieniach Normal chodzi w 30-40fps średnio. Takie podsumowanie. Oczywiście dzięki modom w wersji 1.32 mam dosłownie wszystko z wersji 4.0, wszystkie zbroje nowe, funkcje i fiuczery jak Instant Spele i wiele więcej.. a kysz 4.02 do kosza!