The Finals chce przywrócić wiarę w sieciowe shootery, wystartowała „zamknięta” beta
Wymagania do wersji beta:
Minimum:
OS: Windows 10 64-bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 12GB RAM
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 580
Recommended:
OS: Windows 10 64-bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 16GB RAM
Video: NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER or AMD Radeon RX 5700 XT
Recommended RTX:
OS: Windows 10 64-bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 16GB RAM
Video: NVIDIA GeForce RTX 3070
Recommended Ultra RTX:
OS: Windows 10 64-bit (latest update)
CPU: Intel i7-9700K or AMD Ryzen 2700X processor
RAM: 16GB RAM
Video: NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti
RTX to jest przepaść w wymaganiach sprzętowych.
Już wczoraj się zapisałem po obejrzeniu materiału Shillupa na YT. Całkiem fajnie to wygląda i w dodatku to nie jest kolejny tytuł BR.
Jedynie pozostaje mieć nadzieje, że monetyzacja nie uwali gry.
Hm, darmowa sieciowa strzelanka. Jak nie będzie problemu z monetyzacją i oszustami, to będzie prawdziwy cud.
Nie ma za co fajnie że pomogłem. Beta ma być dostępna ponoć dzisiaj od 12:00 dla EU ale to nieoficjalna informacja.
Wymagania RT nie dziwią.
W grze jest sporo destrukcji, przez co trzeba na nowo kalkulować np. RT cienie, po destrukcji lokację dostają mniej bądź więcej światła więc znów jest potrzebna kalkulacja RT Cieni/AO/Odbić.
Grałem w Alphe grało się bardzo fajnie, ale miałem buga z kolorami więc trochę lipa była, ale już wtedy była to solidna porcja kodu.
Ciekawie się zapowiada początek tego roku dla fanów FPSów.
Nowe sezony dla BFa, CoDa (ble) , Halo jak i Shatterline no i teraz testy The Finals.
"Dodajmy tam tego nowego RTX''a, żeby w razie czego nie wytykali nam złej optymalizacji".
Kurde, ale to jest dobre. Serio, jeżeli macie możliwość zagrać to polecam.
Jak na razie gra się fantastycznie. Gunplay niezły, destrukcja miażdży!!!, można rozpierdolić dosłownie wszystko. Od ścian i okien po drobne meble. Rozwałka nie wydaje się oskryptowana.
Mam mały problem z tym trybem, bo w sumie jest on taki trochę, nudny w stosunku do reszty. Bierzesz kostkę, ładujesz do automatu by zdobyć kasę i czekasz na wrogów.
Wygrana zależy od kasy, nie K/D.
Każdy ma maks trzy odrodzenia na rundę, chyba, że ożywi go ktoś z drużyny.
W kwestii monetyzacji na razie jest battle pass i skórki, nic po za standard w grach F2P. Na razie wydaje się to dość dobrze wyważone, zwłaszcza że gra na start daje kasę na BP, a w teorii na następny będzie można zarobić dzięki kasie z BP.
Wydaje się to rozsądne.
Optymalizacja świetna. Grałem ze wszystkim na maksa w 1080p, RTX GI na medium i FSR ustawionym w trybie jakość. Całość nie schodziła poniżej 75 fps, choć czuć jakiś dziwny input lag. Nie wiem z czego to wynika.
Całość prezentuje się ładnie, a gra lata na Unrealu.