Jedi Knight Remastered w wersji 3.0 przynosi poważne ulepszenia [Aktualizacja: wersja 3.3 już dostępna]
Wszędzie ten obsrany Srajtracing gra na filmiku działa w 25Fps bo strasznie to chodzi.
Dokładnie, chociaż nie wiem o jakim filmiku mówisz. Głównie jest tak, dlatego że to po prostu jest łatwe. To jest bardziej automatyczne narzędzie wspomagające grafików w renderowaniu grafikę i dlatego wszędzie próbują go wcisnąć, bo jest łatwy do ogarnięcia, a niestety ludzie bardzo chcą go, bo uważają to coś za grafikę nextgen. A ten srajtracing jako automatyczne narzędzie, cóż, robi co jak wiele automatycznych narzędzi w informatycznym świecie, czyli nie najlepiej i dlatego wydajność kuleje, mimo że efekt jest niewiele lepszy od tradycyjnie renderowanego. Niestety, ale ten chwyt marketingowy strasznie się udał i ludzie łyknęli jak pelikany i to coś niesamowicie się przyjęło, chociaż to powinno było w ogóle wyjść dopiero za 10 lat...
Na całe szczęście jest to opcja graficzna, którą można wyłączyć.
Z większością się zgadzam ale mówienie że między tradycyjnym renderowaniem a RT jest mała różnica to trochę kłamstwo, bo jeśli RT jest dobrze zastosowany to różnica potrafi być piorunująca.