Świat VR z płynną animacją i bez problemów - recenzja gogli PlayStation VR2
Bardzo fajna recenzja, Pan DM to jest jednak jeden z nielicznych już na GoLu rzetelnych ludzi. Tylko patrząc na ową recenzję ciekawi mnie jak bardzo szerokie bądź elastyczne muszą być pałąki od słuchawek nausznych, by te dało się nałożyć na ten sprzęt.
Dzięki! :)
Nie wiem, zapewne jakieś są, które pasują i ktoś zrobi zestawienie. Pulse 3D są jakimś wyznacznikiem, WH-1000XM mają ogromną tę część na uszy, już samą konstrukcją trochę wyciszają, więc im mniejsza ta część nauszna, tym większa szansa, że będą pasować. Z drugiej strony w grach chciałoby się już mieć dźwięk 3D, dobre basy itd. Jak nie Pulse 3D to nie ma co kombinować i zostać przy tych z zestawu.
Ja jestem po recenzji DF jestem ciekaw Rez Infinite. Nie interesowałem się ta grą, ale podobno bardzo fajnie zaimplementowali śledzenie oczu.
Bardzo mi się podoba ta recenzja, rzetelnie i bez przesadnego hurraoptymizmu, którym otoczona jest nowa zabawka Sony. Przyczepię się tylko do tego fragmentu: "Gdy w grze otrzymujemy uderzenie lub coś gwałtownego się dzieje z naszą postacią – czujemy na głowie odpowiednią dawkę wibracji! To specyficzne, dziwne uczucie, jakiego żadna inna platforma Wam nie zapewni!" - noo, mój Tactal od bHaptics z 6 silnikami wibracyjnymi na czoło w Queście 2 mówi co innego :P
Szkoda kasy na te przaśne hełmy sony, mety itd, czekam na Apple headset.
Zobaczyłem tylko, że auto DM i już bez czytania wiem, że będzie ostro słodzone :p
gogle PSVR2 z nieodłączalnym kablem USB-C o długości ok. 4,3m
I teraz szlochający Hydro, który cały czas bredzi że połączy się za pomocą wifi bo wszystkie urządzenia na usb-c tak się łączą.
Okulary VR nie działające z PC to są zabawki/gadżety, a nie Okulary VR.
To tak jakby samochodem nazywać coś, co nie jest w stanie opuścić zamkniętego hangaru, bo nie jest kompatybilne z normalna droga.
Liczę, że Meta poczeka rok z Questemi 3, podpatrzy rozwiązania PSVR 2 i za rok wydania produkt jeszcze lepszy za mniejsze lub te same pieniądze, ale działające z PC jak Quest 2.
Łudzę się, że może z czasem Sony zacznie te swoje gry VR portowac na PC, albo firmy trzecie niezadowolone że sprzedaży na PS5 zacznie swoje porty na PC pod normalne VR wydawać.
Wtedy i normalne VR skorzysta i odżyje, bo obumiera ostatnio.
Czemu ma podpatrywać rozwiązania z PSVR2, skoro stosuje w swoich produktach te same lub bardziej zaawansowane ficzery?
Póki co przecieki są takie, że Quest 3 w porównaniu z PSVR2 nie będzie miało śledzenia wzroku, aby obniżyć cenę, ale za to będzie większa rozdzielczość, soczewki Pancake. 120Hz i mixed reality, czyli kolorowe kamery "pass through" lepszej jakości, Zagadką jest FOV.
bez sensu kupować ten badziew oculus quest, PS VR2 jest o wiele lepszym zakupem. obie wypowiedzi nadają się do tarcia chrzanu i ubijania kapusty. Tobie to lepsze, komuś innemu tamto...
Czy PSVR2 działa z komputerami PC? Nie
Are You sure?
www.eurogamer.pl/ps-vr-2-mozna-uzywac-z-pc-ale-wrazenia-nie-beda-najlepsze
czyli nie dziala. ale moze bedzie
to co jest teraz to zenada a nie dzialanie
Granie w gry 2D w trybie kinowym daje lepsze doznania niż na domowym telewizorku śmiesznej przekątnej
Po drugie nigdzie nie jest napisane, że tryb VR nie działa, tylko nie jest opisany. Najprawdopodobniej dlatego, że Sony zapłaciło Woodsowi za milczenie ;)