Diablo 2: Resurrected otrzymało aktualizację 2.6
Ja bym dodał, że patch rozwalił balans gry. Z kompletnie nieużywanej Zabójczyni sztuk walki, zrobili najlepszą postać w całej grze, totalnie popsuty build, wymagający dość słabych run - mal i gul. Rozwala P8 solo w kilka sekund :D
https://youtu.be/W7k0VLnpVbQ?t=662
https://youtu.be/W7k0VLnpVbQ?t=543
Slaby ten remaster i tyle i te ich patche, ktore wiecej szkodza niz pomagaja, wyjatekiem sa TZones i Sunder charms, ale ciagle jest tego za MALO i sa powazniejsze rzeczy do poprawy.
CO mnie wk...wia:
1) ... PvP przez idiotyczne zmiany w FHR i FBR, fix byl potrzebny ale nie w takiej beznadziejnej postaci, juz wolalem spamic WSG,
2) zrobili z mlodych herosow jakis staruchow ledwuie zdolnych sie poruszac, z mordami jak muzycy RStones, gdyby tak wygladali w OGD2 to nie mial bym nic przeciwko, ale to remaster,
3) balans : postacie physical melee nadal sa nie grywalne, Teleport nadal jest zbyt OP, brak dynamiki w szybkosci poruszania sie,
4) synergie nadal sa strasznie niezbalansowane i powoduja, ze kazdy laduje w te same bezuzyteczne skille tylko dla %dmg i finalnie kazdy jest taki sam, NUDA; powinni to jakos ograniczyc i dac %dmg dla skill z Energii bo jest bezuzyteczna z wyjatkiem Sorki opartej o ES,
5) Inventory nadal jest za male, powinni zwiekszyc do rozmiarow jak w modach PD2 lub PoD tylko bez tej idiotyczej porzestrzeni tylko na Talizmany.
Jest tego znacznie wiecej, ale nie chce mi sie znowu dolowac...................
BZDURA, aby ten build w pelni dzialal musisz miec Infinity-Hustle/Tchry/Forty-~Bulwark/AndyF na Mercu oraz Enigme, Griffona/FF, SD/Gore, Aracha, Torcha, MA skillers etc. ... i Mozajki w dualu.
W early game typowy Hdin/Blizz jadacy na dual Spiricie i Lore bedzie i tak 5x szybszy niz ta Aska oparta na samych dual Mozajkach, jezeli w ogole udzwignie /p1+, o Javce na krowy nic nie bede pisal bo to przepasc. Zwykla Trap Asska bedzie bezpieczniejsza, tansza i szybsza.
End game Hdin lub Light Sorka beda nadal sporo szybsze i tansze, tak samo jak Light/FB/Java na Krowy.
Nic tak naprawde sie nie zmieni, ten build to A/A+ mooooze S- tier max, ale z dobrymi itemami.
Nie zgadzam się. Mosaic Assa teraz, po testowaiu na sp p8, widzę, że ma bardzo szybki clear speed krów, chaos sanctuary i baala, trochę gorzej z uberami.
Żebyśmy się zrozumieli - latałem otoczony swiatełkami jak choinka 3x tygrys, 2xfeniks (błyskawice), 3xthunder claws (nova+wiązki), a można też dodać pięść ognia i lodowe ostrza dla zamrażania najbliższych potworków. Kończyłem lotem smoka- można się jeszcze teleportować do wrogów. To też dużo ułatwia :) Ale zazwyczaj jednak uderzenie kończące to ogon smoka (5-6 uderzeń). Każde uderzeniem ogonem smoka wyzwalało wszystkie ładunki na raz, łącznie ok 50-60 tys. obrażeń za uderzenie. Nikt nie ma takiego atomowego powera jak ta zabójczyni.
Owszem nikt nie ma, przepraszam ma; Dual Dream+Dragon melee Sorka ma ok 100k i jakos nie widze zeby byla pspecjalnie popularna, wszyscy lataja Teleport + Static + te marne ~50k pure Lhtn, pozatym ale pamietaj, ze na ten papierowy dmg skaldaja sie rozne rodzaje obrazen light/fire/physic; fire i physic jest slabe na Hellu ze wzgledu na res/dr i niewrazliwosci, poza tym zapomniales o NHD (next hit delay) ktory bedzie cancelowal ~1/3 efektów przy kazdym kopnieciu. Kick Assa zawsze byla dobra pod Ubery, nawet w LoD, ale byla droga, dlatego ta Asska bedzie dobra na Ubery i mf, ale to samo moge zrobic Smitem/HDinem za grosze, do normalnej gry nawet pod /p5+ Hdin lub Blizz/LSorka/Trap Assa beda lepsi i tansi.
Java czy to early czy end game nadal bedzie najlepsza na Krowy, dwa-trzy rzuty na wszystko w promieniu 20m jest martwe, tego nie da sie przebic.
Dlatego A+/S- to bedzie max.
Z jednym sie zgodze, ze FUN bedzie S+ tier ;)
No właśnie różne rodzaje dmg to wszechstronność. Nie potrzeba Infinity, ale oczywiście pomaga. Ja bym tą MA Assassin porównał do połczenia Czarodziejki pod Kulę zimna, połączoną ze smiterem. Tak czy siak mocno klepie.
~60k to chyba bedzie end game dmg, w Early game to bedzie ok 6-10k i no wlasnie, ten realny dmg to bedzie zmiejszony o polowe, moze wiecej, a jezeli bez Infi to jeszcze wiecej, to juz zwykla Light/FB Sorka bedzie miala lepszy bez koniecznosci walki w zwarciu.
Powodzenia z szukaniu elitarnych szponow +3Fenix/CoT/FoF... xD
Zwykłe szpony bez żadnych skilli, też dają +2 do skilla MA ze słowa Mozaika
Na byle jakich szponach bez +sk bedziesz mial jeszcze gorszy dmg, nie mowiac juz o szybkosci ataku, Lot Smoka sam z seibie jest wolny (24 frame cast iirc), dodaj jeszcze ujowe szpony, buty i wychodzi kal.
Ten build na papierze jest GG, moze bez Sunder Charm bylby topem, ale znajac mechaniki realnie jest sredni na low/mid lvl i OP, ale bez rewelki w end game, gdzie jest pare real OP buildow.
NIe ma mowy o zadnej zbrodni na balansie.
2) zrobili z mlodych herosow jakis staruchow ledwuie zdolnych sie poruszac, z mordami jak muzycy RStones, gdyby tak wygladali w OGD2 to nie mial bym nic przeciwko, ale to remaster,
To przez poprawność polityczną zrobili np. z Amazonki starego transa bo tak kazał Blizzard.
co oznaczają gry typu split?
np krowy split
(wiem że split to rozdzielać - chodzi o to że każdy sobie biega i zabija/zbiera loot sam?)
Bardziej chodzi tu o Split farming. Czyli jedyny sposób, aby grać postaciami online "solo" przy zwiększonej liczbie graczy. Proporcjonalny podział XP jest oparty na poziomach postaci, a podział następuje tylko między członkami partii w obrębie kilku ekranów od zabicia. Nie każdy, kto gra w tę grę zna/obchodzi wszystkie jej mechaniki, więc różni gracze będą mieli różne opinie na temat tego, jak chcą dzielić farmę. Poszczególni gracze mogą być bardziej lub mniej aspołeczni niż inni, i nie każdy będzie się przejmował tym, że zabijasz ich krowy. Niektórzy ludzie mogą być zadowoleni z tego, że niskie postacie podążają w pewnej odległości, aby pobierać doświadczenie.Osobiście nie wierzę w robienie gier typu "I X U mf", ponieważ nie masz kontroli nad tym, co inni gracze będą robić w Twojej grze.