Hogwarts Legacy otrzymało mały patch [Aktualizacja]
News ukazał się po opublikowaniu aktualizacji, a sugeruje, że ta jeszcze się nie pojawiła.
Taką małą łatką, to niczego nie naprawią. Ta gra jest okropnie zasobożerna na wyższych rozdzielczościach oraz ustawieniach graficznych; potrafi zeżreć ponad 25 gigabajtów pamięci RAM.
Memory leak :-)
Po tym patchu i dodaniu kilku linijek do pliku Engine.ini gra na 3060Ti chodzi jak marzenie na ultra w 1080p. Sporadycznie jeszcze gdzieś zgubi kilka FPS, ale są to spadki na tyle małe i na tyle rzadkie że ciężko je odczuć.
Ile masz fps ? Bo ja celuje w 1440 i jestem ciekaw ile mogę mieć, a będzie to pewnie o 30% mniej niż w fhd.
Na 3060Ti gram na Ultra w rozdziałce 3440x1440, bez RT, DLSS Zrównoważone, w zamku mam 60-80 FPS, poza ~45
W sumie nie sprawdzałem ile wyciągnę FPS, gram na stałych 60. Ale patrzeć po zużyciu karty to myślę że w niektórych lokacjach spokojnie wyciągnę ponad 100. A no i oczywiście gram DLSS ustawionym na jakość.
Nie wiem co się stało, ale gra po patchu strasznie mi się ścina. Wcześniej działała dobrze.
Po czarowaniu z Exploit Protection, dodaniu linijek w Engine.ini i tej łatce mogę grać normalnie, bez żadnych ścięć i stutteringu. Niestety gra dalej jest daleka od ideału jeśli chodzi o optymalizację. W takim Hogsmeade, gdy stoję w miejscu i nie ruszam kamery, nie ważne w którym miejscu, mam około 50-55fps na ustawieniach wysokich. Ale jak tylko zacznę obracać kamerę klatkarz spada do około 35. Ale jak zatrzymam kamerę, po 3 sekundach znowu 50-55. Przez to, przy bieganiu po miasteczku mam cały czas te 35 fpsow.