Hogwarts Legacy otrzymało mały patch [Aktualizacja]
News ukazał się po opublikowaniu aktualizacji, a sugeruje, że ta jeszcze się nie pojawiła.
Taką małą łatką, to niczego nie naprawią. Ta gra jest okropnie zasobożerna na wyższych rozdzielczościach oraz ustawieniach graficznych; potrafi zeżreć ponad 25 gigabajtów pamięci RAM.
Memory leak :-)
Po tym patchu i dodaniu kilku linijek do pliku Engine.ini gra na 3060Ti chodzi jak marzenie na ultra w 1080p. Sporadycznie jeszcze gdzieś zgubi kilka FPS, ale są to spadki na tyle małe i na tyle rzadkie że ciężko je odczuć.
Ile masz fps ? Bo ja celuje w 1440 i jestem ciekaw ile mogę mieć, a będzie to pewnie o 30% mniej niż w fhd.
Na 3060Ti gram na Ultra w rozdziałce 3440x1440, bez RT, DLSS Zrównoważone, w zamku mam 60-80 FPS, poza ~45
W sumie nie sprawdzałem ile wyciągnę FPS, gram na stałych 60. Ale patrzeć po zużyciu karty to myślę że w niektórych lokacjach spokojnie wyciągnę ponad 100. A no i oczywiście gram DLSS ustawionym na jakość.
Pytanie czy tyle pobiera, czy tyle danych edytuje? Bo może pobierać instalator 1GB który zmienia 100GB danych na dysku.
Na steamie to było chyba coś koło 500mb? W każdym razie mało.
Nie wiem co się stało, ale gra po patchu strasznie mi się ścina. Wcześniej działała dobrze.
Po czarowaniu z Exploit Protection, dodaniu linijek w Engine.ini i tej łatce mogę grać normalnie, bez żadnych ścięć i stutteringu. Niestety gra dalej jest daleka od ideału jeśli chodzi o optymalizację. W takim Hogsmeade, gdy stoję w miejscu i nie ruszam kamery, nie ważne w którym miejscu, mam około 50-55fps na ustawieniach wysokich. Ale jak tylko zacznę obracać kamerę klatkarz spada do około 35. Ale jak zatrzymam kamerę, po 3 sekundach znowu 50-55. Przez to, przy bieganiu po miasteczku mam cały czas te 35 fpsow.