Jak zmieniała się grafika Diablo, zobacz to w 1 minutę
Digital Fundry z swoimi przydługimi analizami i często nawet ponad godzinnymi nudnymi epizodami retro poświęconymi jednemu tytułowi lub serii, chowa się przy jakości waszych tiktoków w autorek..... newsie. Oby tak dalej.
a mnie ciekawią wymagania Diablo 4 :-) może niedługo się dowiemy albo sami się przekonamy w becie, jak gra działa.
Dostałem zaproszenie do closed endgame beta jakiś czas temu i byłem zadowolony z płynności i optymalizacji już na wczesnym buildzie. Wydajnośc jakieś 10-20% gorsza od Path of Exile przy ładniejszej grafice na moim 3070.
PoE u mnie działa zwykle 120-160fps 1600p na high, potrafi chrupnąć do 60fps na mocno zjuice''owanych t16tkach, ale wciąż uważam to za bardzo dobrą optymalizację.
Największe spadki były w mieście, bywały do okolic 70, ale jak mówie nie wgłębiałem się w płynność bo była zadowalająca.
Materiał ma minute, ale w sumie jest nierzetelny. Jak koleś powiedział ze w Diablo 2 pojawiło się 3D to chyba powinien nadmienić, że dopiero w Resurected. Oryginalne Diablo 2 ma 100% 2d grafikę, w zasadzie engine Diablo 2 tak bardzo nie różni się od tego z Diablo 1. Jest po prostu mocniej dopicowany, więcej bitmap troche lepszej jakości, lepsze oświetlenie, animacje i efekty czarów ale to wciąż pełne 2d.
Czy u was jest jakaś edycja przed oddaniem artykułu do publikacji? Bo ilość merytorycznych wpadek ostatnio jest żenująco wysoka...
Czy u was jest jakaś edycja przed oddaniem artykułu do publikacji? Bo ilość merytorycznych wpadek ostatnio jest żenująco wysoka...
Skłaniam się ku przekonaniu, że większość autorów na GOLu, to zdalni pracownicy, więc strzelają materiałami na lewo i prawo ze swoich domów, a te pewnie nie przechodzą przez dział korekty, tylko lądują bezpośrednio na stronie. I tak to później wygląda.
Bawi mnie, że w porównaniach zawsze wszyscy pokazują te jednorożce, które de facto są kolejnym krowim levelem i są zrobione dla jaj. D3 ma cieplejsze barwy, ale dalej jest pełne mroku i flaków.