Witajcie.
Sprawa wygląda w następujący sposób.
Wczoraj rano zdecydowałem o przedłużeniu subskrybcji na grę Elder Scrolls Online na Steamie. I to od razu na trzy miesiące z opcją autoodnawiania. Podałem numery karty i wybrałem trzymiesięczną subskrybcję. Niestety pomimo kilku prób, moje starania nic nie dały, proces był w kroku przetwarzanie, nic się nie działo, a ja nadal nie miałem eso+ w grze. Uznałem zatem, że wejdę na stronę elderscrollsonline.com i tam opłacę dalszą zabawę. Jak postanowiłem tak zrobiłem, podałem numery karty, opłaciłem i mam. Bez żadnych problemów i opóźnień. Uznałem sprawę za zakończoną i bawiłem się w grze.
Ku mojemu zaskoczeniu dostaję dziś mejla z elderscrollsonline.com o anulowaniu subskrybcji, a drugi mejl, tym rzazem ze Steama z podziękowaniem za przedłużenie subskrybcji. Czyli z mojego konta ubyło dwa razy po 135 zeta, w grze jak na razie mam abonament (trudno bym nie miał), także podwójny stan koron(specjalnej waluty, którą się dostaje m.in za subskrybcję).
Jak dobrze rozumiem, powinienem dostać zwrot pieniędzy z elderscrollsonline.com skoro napisali o anulowaniu subskrybcji?
Steam zareagował z opóźnieniem, skasował mi forsę za coś co już opłaciłem.
Nie wiem teraz do kogo pisać wyjaśnienia, czy może czekać na obrót wypadków.
Jeżeli anulowano subskrypcję na elderscrollsonline.com a aktywna jest ta ze Steam, to pisałbym w sprawie wyjaśnień do elderscrollsonline.com. Czy i kiedy otrzymasz zwrot.
Steam naciął mnie na 135 zł. then Ku mojemu zaskoczeniu dostaję dziś mejla z elderscrollsonline.com o anulowaniu subskrybcji,
Ale chwila... wziąłeś "Plus Membership"?
To podpada pod mtx i możesz ich cmoknąć teraz - This product is not eligible for refund. Learn more - [link]
Pisz do ESO, tylko dokładniej.
Otrzymałem informację od supportu elderscrollsonline.com, że podwójnie naliczona kwota zostanie mi zwrócona w ciągu 4- 10 dni roboczych. Zawinił Steam z powodu przedłużonego przetwarzania danych mojej karty oraz zamówienia. Poinformowali mnie także, żebym nie korzystał z koron, gdyż wtedy moje konto przestanie kwalifikować się do zwrotu. Logiczne.
Sprawa idzie w dobrym kierunku.
Tak się kończy używanie 10 launcherów do jednej gry. Jaki w tym sens, dla jakiś OSIĄGNIĘĆ? To terez jest osiągnięcie na frajera roku.
Mam podobny problem. Steam nie mógł pobrać pieniędzy na przedłużenie subskrypcji, bo akurat nie było funduszy na karcie kredytowej, więc anulował mi subskrypcję. Zasiliłem kartę, i zmieniłem subskrypcję na 3 miesiące (pierwotnie ustawiłem na miesiąc, bo chciałem sprawdzić, czy warto). Teraz już od kilkunastu godzin jest w statusie "Przetwarzanie". Sugerujecie poczekać kilka dni, aż Steam się obudzi i pobierze z karty kasę na odnowienie subskrypcji?
I pytanie pomocnicze. Abonament ESO Plus kosztuje tyle samo na Steamie i na stronie ESO Online?