Koniec Back 4 Blood, producenci FPS-a zwracają się ku nowej grze
Nie rozumiem słów pokroju: "złe wieści" czy "Porzucenie gry". Gra wyszła, wyszły zapowiedziane DLC i czego chcecie więcej? To prawie półtora roku po premierze, naturalna kolej rzeczy przy każdej grze, po co robić z tego newsa i przypisywać my negatywne epitety, nie rozumiem. L4D też wyszło, dostało DLC i jest sobie dalej tak jak B4B.
Twórcy uznali to za istotną wieść, którą należy się podzielić. Nie będziemy się z nimi kłócić. Uważamy podobnie.
Jeśli sami twórcy w takim tonie informują o zaniechaniu rozwijania gry po 1,5 roku od premiery to znaczy, że zapewne mieli plany i chęci na dalsze wsparcie, ale niska popularność tytułu to po prostu uniemożliwiła. Jeśli tworzysz projekt z myślą, że będzie żył lata, a on jest trupem po kilkunastu miesiącach to jest to przykre.
eee... te cytaty są z newsa autorstwa gry-online, nie z info od twórców. W którym to po prostu informują że niezapowiedziane do tej pory wyimaginowane dodatkowe treści (do pełnej gry z 3-ema DLC), takimi zostaną i to w całkiem pozytywnym tonie.
Bida z nędzą. A miał być przełom i zatarcie złego wrażenia po Evolve. Nie udało się. Król zombi coop-ów L4D jest tylko jeden.
Crap. Gorsze od Left4Dead 1&2 pod każdym względem, ale co się dziwić, Back4Blood nie robiło VALVE ani twórcy Left4Dead.
https://www.youtube.com/watch?v=EdRLNUGmFC8
I drogi GOLu i cała reszta, skończcie powielać kłamstwa które twórcy i WB Games rozpowiada, B4B nie jest grą twórców L4D1&L4D2.
Ładniej brzmi w materiałach prasowych "Od twórców Left 4 Dead" niż "Od twórców Evolve". ^^
Pracowałem nad tą grą i większość osób w biurze była zdania, że ta gra będzie niewypałem. No cóż mieliśmy rację.
To było martwe praktycznie miesiąc po premierze. Kupiłem to w steelbooku za 50 czy 60 zł właśnie miesiąc po premierze i dorzucalo jednego gracza, czasami 2. Ale był problem.
Nie wiem dlaczego się tak wszyscy zachwycają ta grą. Strasznie słaby gameplay do tego drętwy rozwój postaci.
Klon left4dead z lepszymi teksturami.
Pograłem w to godzinę, powspominałem rok 2009 i sesje z kolegami w kilka osób na jednym Xbox 360 w L4D2 i odinstalowałem, bo grając w tą grę miałem cały czas wrażenie, że już się w to nagrałem.
Niech lepiej zrobią coś nowego, świeżego, a nie klona, który nawet pokoje jako Save pointy zerżnęli z oryginału.
To nie 2009 Panowie Żułwie, zróbcie coś swojego i nowego.
A te karty od kowboja w miasteczku przemilczę.
I dobrze. Jeszcze ten evolve połatany i free to jeszcze dało się grać. Smakowało betą ale okej. Ale B4B to jakiś żart. Lootowanie gearu różnej jakości to był żart i zwyczajnie zajumane z PUBG ów. Poza tym kompletnie niepotrzebne i łamało survivalowy vibe. Randomizowane jednorazowe perki od 3% do prędkości robienia gały po pchnięcia natychmiast zabijają normalnych zombie ... Klawy balans. No i oczywiście podniosłeś poziom trudności? Wszystko wymaga 7 ton amunicji żeby to zabić. Spędzasz więcej czasu przeładowując niż strzelając. I specjale: co wy na to jak damy 3 modele a reszta to warianty więc gracze nie pały nie wiedzą co to jest ale właśnie wbiegło w cały team a jakiś weakspot został umieszczony w zupie albo od strony gracza który właśnie jest masakrowany.
Kto to playtestowal? 7 latki grające tylko w Apex legends na Xboxie?
jsu pograliście blisko 3 lata w tą grę i narzekacie, że koniec? jak idziecie do kina to spędzacie tam 1,5-3 h czy może tydzień i plosie pani a film się skończył moge jeście raaz?