Dying Light 1 i 2 przekonały kolejne miliony graczy, Techland chwali się sprzedażą
Brawo, tak trzymac. Techland i CD Projekt, dwa najlepsze polskie studia. Trzymam kciuki za powodzenie przyszlych gier.
Open World ? , lubie to.
Stara sztuczka, chwalą się łącznym wynikiem obu gier, bo pewnie "dwójka" samodzielnie nie wypada na tym tle zbyt dobrze (przynajmniej w porównaniu do pierwowzoru).
No cóż, to wciąż o 10 mln mniej niż wynosi wynik samego tylko Wiedźmina 3. Dwa razy mniej niż W3 + CP77.
Tak więc Techland jak na razie musi się przyzwyczaić do bycia nr. 2 polskiej branży gier i to mimo iż zaczynali znacznie wcześniej.
Z drugiej strony majątek p. Marchewki pozostawia w tyle majątki właścicieli CDPu więc podejrzewam, że jakoś bardzo nie narzeka.
Brawo za dotrzymanie słowa i zdjęcie syfu Denuvo po roku od premiery. Szanuje i kupiłem wersje Ultimate.
Tak, trochę zaskoczyli, obiecali zdjęcie, ale nigdy nie powiedzieli kiedy, lepszy rok po niż wcale, tak jak bandyci z ea czy ubi.
I nawet napisali o tym w zmianach do patcha, wiele firm unika nawet informowania o tym o ile w ogóle zdejmują.
DL2 mnie dziwi. Wieje nuda w porownaniu do jedynki.
Do tego ciagle w coopie kogos wywala, a hosta nie zmienisz bo tylko jeden gracz ma progres kampani.
Brawo natomiast za pozbycie sie memory leakow! XD Teraz na RTX tylko 17GB mi zzera XD
Jak to tylko 30 milionów? 11 miesięcy temu ogłaszali (jest nawet o tym w tekście), że sprzedali 20 mln dl1, a dl2 - 5 mln. Wychodzi na to że przez prawie rok sprzedali tylko 5 mln kopii, z czego cześć to dl1, czyli dl2 jeszcze 10 mln nie przekroczyła. Coś słabo. :/
Pierwsza część spoko ale druga tak mi nie siadła, że po paru godzinach odpadłem xD
Była szansa na więcej mniejszym kosztem, oby tylko uczyli się na własnych błędach.
Główny błądy to, że nie wykorzystali przynajmniej fizyki z DL1, porzucili stylistykę fabularną, design leveli zaczął przypominać bezsensowny Ghostrunner, zamiast oddawać emocje takie jak w DL1.