Cyberpunk 2077 z aktualizacją, która dodaje nowe opcje graficzne [Aktualizacja]
To DLSS 3.0 I reflex tyle wazy, 6.5 gb? Lol
"Na aktualizację wprowadzającą do gry dodatkową zawartość w postaci obiecywanego usprawnienia działania policji, systemu walki w samochodach czy większej immersji będziemy musieli jeszcze poczekać" 2xLOL , to w ogole jest w planach?
Czyli nie warto wracać...
"To DLSS 3.0 I reflex tyle wazy, 6.5 gb? Lol"
Nie mogę z jakiegoś powodu odpowiedz bezpośrednio pod komentarzem, więc napiszę tutaj. Patche działają tak, że edytują konkretne pliki, więc nawet dodanie jednej linijki kodu w pliku ważącym 2GB wymaga pobrania jeszcze raz całego pliku - stąd też duże rozmiary nawet małych patchy czasami.
Widzę, że mnie ubiegłeś z odpowiedzią, więc podpisuję się pod Twoimi słowami. Dodam jedynie, że po wprowadzeniu wspomnianych nowości gra "przytyła" około 16 MB.
Prawda. To nie czasy, gdzie patche jedynie tylko modyfikują istniejące plików, tak jak za dawnych czasów.
Dzisiejsze łatki do podmiany plików są łatwiejsze w przygotowaniu, aniżel łatki do dodanie lub modyfikowanie konkretne linijki u wybrane plików. Tak samo twórcy też nie chcą się męczyć z optymalizacji gier.
Tak nie działają patche do końca.
Każdy szanujący się sklep ma takie coś jak patche delta, gdzie pobierane są tylko zmiany od ostatniej wersji pliku.
Więc jedna linijka nie spowoduje pobrania całego pliku, a raczej jego promil.
Nie mniej, z tego co wiem nie da się istniejących plików edytować tak jakby to był dokument tekstowy, cały plik musi zostać zapisany od nowa.
Dlatego mała aktualizacja potrafi trwać bardzo długo, bo jak zmieniło się 100mb w 20 gb pliku to trzeba te 20 gb zapisać od nowa niestety, ze zmianami nałożonymi na te 20 gb, a to trwa dużo dużej niż sama edycja.
I na steamie jest to nawet podzielone i widać, część gdy pobiera, i cześć gdy zapisuje, a raczej, stosuje patche na plikach.
^ Domyślam się, że to jest bardzo skomplikowana kwestia techniczna.
Sprawdziłem. Mając średnio 70 klatek przy max detalach z rtx i 1440p, włączając DLSS 3.0 mam teraz średnio 130 fps :)
ahhh ... poszukałem info: "DLSS 3.0 jest jednak zarezerwowany wyłącznie dla posiadaczy RTX 4000."
juz wszyscy to dawnio poprzechodzili, niech oni nie traca juz czasu na te łatki tylko robia DLC albo nowe gry. Śmiech na sali, kto zarzadza tą firmą...
Ja nie przeszedłem. Jak zobaczyłem jaka padaka jest na premierę i jak się później mozolą z usprawnieniami do gry to do tej pory nie kupiłem. Czekam na te obiecywane ulepszenia i DLC, potem pewnie kupię.
Także, mów za siebie. Są ludzie, którzy potrafią cierpliwie czekać na gotowy produkt.
No masz rację, w końcu te całe dziesięć osób w cdp na raz zajmuje się tylko jedna rzeczą. Przecież to nie możliwe że są w takiej firmie ludzie zajmujący się różnymi rzeczami i mają różne specjalizacje.
To DLC będzie na bank miało własny kontyngent bugów, a dodatkowo spowoduje nowe nowe problemy. Tak jest zawsze z DLC. Także poczekasz sobie jeszcze bardzo długo
Wszystko się okaże po premierze. Dla mnie czekanie to nie problem. Jest w co grać.
Ta gra juz jest porzadnie zalatana, ogralem ja 2 msc temu, 70h
to kiedy zapowiedź opóźnienia premiery na 2024 ?a dlss 3 juz dawno dziala na rtx4xxx, czuje sie powoli jak w jakimś limbo czytając te newsy
Robią smaczka na kupno 40xx ale jednak poczekam do 50xx. Odłoży się te 8 tys :D i będzie jeszcze bardziej wypaśniejsza karta.
Przy 50xx będzie DLSS 4.0 nieobsługiwany przez 40xx.
Za dlugie siedzenie na jednej karcie przynosi wiecej strat niz korzysci.
Aktualizacja.. xD
Aktualizację to w dniu dzisiejszym wydał Techland, a nie to to coś.
DLSS frame generation ON z DLSS super resolution OFF potrafi zajac ponad 16 GB vram w 4K RT Psycho. Niezle.
Stad tez informacja od samych tworcow ->
Kiedy w koncu cos wtej grze mozna bedzie zobaczyc wyłaczajac to rakowe TAA.Ja mozna grac z tym blurem to naprawde niewiem.
Wrócę do tej gry jak trafi do gamepass, żeby zobaczyć jak na XSX to działa, albo do goty z dodatkiem na wyprzedaży.
Cały czas widać, że walczą, żeby gra dojrzała do wydania 1.0.
Dobrze, że się nie poddali, mogli po zgarnięciu ciężarówek kasy wywalić się jajcami do góry i pokazać graczom faka.
Poczekamy aż ktoś z modyfikuje dlss 3, aby dzialał podobnie na kartach 2000 orz 3000 nvidiii. Nie musi to być nie wiadomo ile fps więcej, ale tak z 20 przydałoby się, na możliwości starszej generacji.
Jest jedna kwestia o której się nie mówi, dotyczy to wszystkich gier - Frame Generation wymaga de facto monitora/telewizora z obsługą jakiejś formy VRR (FreeSync, Gsync), bo nie można włączyć tej funkcji jednocześnie z V-sync, a bez niej mamy giganczny tearing na ekranie. Jeśli ktoś nie ma takiego monitora, to nie ma sensu się tym w ogóle interesować.
Jeszcze z rok i będzie można w końcu to zagrać. Wcześniej nie ma sensu.