Kretoszczur z Gothic Remake ma jeszcze większe zębiska niż w oryginale
Chyba rzeczywiście najlepszy model na razie. Widać, że z tymi zębami może być groźny, ale jeszcze zachowuje charakter normalnego przedstawiciela fauny,a nie jakiegoś potwora.
Zdecydowanie najlepszy w porównaniu z poprzednimi modelami i najbardziej zbliżony do oryginalnego.
Fajny koncept. Wreszcie coś co nie stara się iść za bardzo w horrorkowate klimaty.
Zdecydowanie najlepszy w porównaniu z poprzednimi modelami i najbardziej zbliżony do oryginalnego.
Nie wiem skąd pomysł, żeby kretoszczur wyglądał jak połączenie kręta że szczurem. Z tego co wiem to ani krety ani szczury nie są łyse. Kretoszczur z gothica to po prostu kretoszczur ze świata realnego tylko dużo wiekszy.
fakt to wygląda jak połączenie golca i szczura ale wtedy by musiał się nazywać szczurogolec a to nie brzmi zbyt dobrze.
skąd ta pewność że nie są łyse??
Chyba rzeczywiście najlepszy model na razie. Widać, że z tymi zębami może być groźny, ale jeszcze zachowuje charakter normalnego przedstawiciela fauny,a nie jakiegoś potwora.
Jedna z lepszych koncepcji Gothika to właśnie podejście do fauny. Mamy tutaj potwory, których nie ma w rzeczywistym świecie ale wciąż istnieją one w spójnym ekosystemie i nie sprawiają wrażenie jakby jedynym celem ich egzystencji była walka z głównym bohaterem na konkretnym etapie fabuły.
Dokładnie tak. Ścierwojady sobie coś tam w ściółce dziobią, razem z kretoszczurami stanowią zdobycz dla wilków itd. Cieniostwory czy jakieś smocze zębacze to główne drapieżniki. Pełzacze to przerośnięte mrówki. Z takich typowych potworów to tam mieliśmy trolle, harpie i smoki. Reszta się właśnie naturalnie wpasowywała w pewien łańcuch troficzny, w określonym ekosystemie.
I to jest piękne. Widać, że twórcy nie tylko zadali sobie pytanie, jakich przeciwników dla gracza chcą umieścić w swojej grze,ale też jak ich wiarygodnie w tym świecie zakotwiczyć. Dziś, idąc w wielkość świata, siłą rzeczy rezygnuje się z dopracowania szczegółów.
No i to rozumiem! Wreszcie zamiast przerabiania zwierzęcia w jakiegoś demona jak w przypadku krwiopijców, tutaj mamy przemianę z demona w wiarygodne zwierzę.
Najbardziej czekam na odnowionych orków.
Na szczęście ten nie wygląda jak jakiś dinozaur... chyba jedyny do tej pory dobrze wyglądający potwór.
Chcialbym, zeby orki wygladaly jak giga chady
tylko sie modlic zeby udalo im sie utrzymac ten mroczny, brutalny klimat low/dark fantasy
i zeby dialogi byly jak w prawdziwej kolonii karnej a nie jak w amerykanskim filmie disneya
Fajny koncept. Wreszcie coś co nie stara się iść za bardzo w horrorkowate klimaty.
Jedna z rzeczy, jakich najbardziej nie lubię w grach, to jak istoty czy postacie obracają się na osi bez żadnej animacji. W przypadku tak dużego stwora już przynajmniej nie wyobrażam sobie, żeby przeszło takie uproszczenie. Może animacje tego remake''a, i tytuł zobowiązujący do gotyckiego klimatu przyciągną moją uwagę.
Może będzie animacja, zobaczymy. Ale jeśli chodzi o oryginał to jest to w pełni zrozumiałe przecież, to już jest w końcu staruszek, no to co, oczekiwać takich rzeczy w tak starej grze? Co innego remake.
Wiesz co w sumie, to właśnie ten brak animacji dawał lekką przewagę min. orkom, które natychmiast się obracały dzięki czemu natychmiast nas atakowały nieważne z jakiej strony zaatakowaliśmy. Aczkolwiek my też mogliśmy mieć z tego przewagę, tylko trzeba było umiejętnie wykorzystać fokusa targetu i dzięki temu móc dalej atakować wrogów nawet jeśli przesunęli się w lewo, bo nasza postać w odpowiedni sposób obraca się błyskawicznie zadając atak.
A tak wygląda koncept kretoszczura z Fallout 3, on nie gryzie tylko połyka w całości
Żadna kopia z Fallouta tylko z natury. Wpisz sobie w google jak wyglądają prawdziwe kretoszczury.
Szkoda tylko że podobnie jak te zęby cena też będzie znacznie większa xd
Powinien być nieco bardziej garbaty i niepotrzebnie dali mu te kły, ale rzeczywiście wygląda dobrze. Szkoda, że to jak na razie jedyny potwór, który im się udał.
Z obecnie ujawnionych potworków, wygląda najlepiej. Bardzo podobny do oryginału.
Wygląda identycznie jak w Fallout 4 i 76