Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Redfall wygląda ciekawiej na nowym gameplayu; jest data premiery

25.01.2023 22:48
4
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
Smutny.Pan
24
Konsul

Ehh...
Plusem jest dosyć duża dawka gameplayu, dzięki któremu można łatwiej sobie wyrobić obraz, jak ta gra będzie mniej więcej wyglądać.
Aczkolwiek jak po pierwszych zapowiedziach byłem negatywnie nastawiony do tego tytułu, tak teraz jestem jeszcze bardziej. Szkoda że studio poszło w takim kierunku.

25.01.2023 22:03
1
4
Kamook
124
Generał

Ależ ta gra jest brzydka i pomyśleć, że to te samo studio co zrobiło przepięknego po dziś dzień Prey-a z 2017.

25.01.2023 22:12
😉
2
odpowiedz
zanonimizowany1349061
16
Generał

Od samego początku ta gra jakoś nie porywa, wszystko jest takie co najwyżej "ok" bez szału, już to gdzieś się widziało.
Pre-definiowani bohaterzy (klasy), niby można grać solo, ale i też w CO-OP, ale z drugiej strony mówią że jeden bohater ogarnie wszystko i nie trzeba całej ekipy.

Skąpią też na animacjach, chłop "rozwala" skałę z ciałem i węzeł trzymający serce, i nie ma żadnej animacji że coś robi, widać tylko "wciśnij i przytrzymaj", i nagle pyk.
Sam gameplay bez HUD i oczywiście God Mode, AI i grafika nie porywają.
I ten tekst od pani deweloper: "Najbardziej imersyjny Open World", no nie sądzę.

289zł za podstawkę.
409zł za Digital Delexe Edition, która dodaje same cyfrowe śmieci + Hero Pass...
Kto wie czy nie będzie BattlePassa i innego badziewia...
No i wciąż nie wiadomo czy jest tryb offline czy kolejny crap z always online DRM.

HiFI Rush zdecydowanie bardziej zachęca do tego ma Polski Dubbing.

post wyedytowany przez zanonimizowany1349061 2023-01-25 22:13:24
25.01.2023 22:16
😂
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1349061
16
Generał

Kamook
Przepiękny... hehe dobry żart.
Najbardziej przepiękne są lustra w Prey, zwykła tekstura z shaderem "szkła"

25.01.2023 22:47
3.1
3
Kamook
124
Generał
Wideo

Nickim4ru - Przecież prey z 2017 ma tak z 3 razy więcej detali na scenę! Czy ty widziałeś dzisiejszy trailer redfall, czy porównujesz z cinamtikiem? https://youtu.be/LoLiqXMtCv0

post wyedytowany przez Kamook 2023-01-25 22:47:58
25.01.2023 22:48
4
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
Smutny.Pan
24
Konsul

Ehh...
Plusem jest dosyć duża dawka gameplayu, dzięki któremu można łatwiej sobie wyrobić obraz, jak ta gra będzie mniej więcej wyglądać.
Aczkolwiek jak po pierwszych zapowiedziach byłem negatywnie nastawiony do tego tytułu, tak teraz jestem jeszcze bardziej. Szkoda że studio poszło w takim kierunku.

25.01.2023 23:14
Persecuted
4.1
1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Tej gry nie robi główne studio w Lyonie, tylko oddział z Austin w Teksasie.

Abstrahując od jakości finalnego produktu (bo to dopiero wyjdzie w praniu), moim zdaniem to dobrze, że inwestują zasoby w eksperymenty nad z czymś nowym. Przecież nie chcemy ciągle grać w to samo, prawda?

26.01.2023 09:01
U.V. Impaler
4.2
2
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

W przypadku Arkane to właśnie chcemy grać ciągle w to samo. ;)

26.01.2023 09:54
4.3
2
siera97
53
Senator

Wydaje mi się, ze problemem nie jest to, że robią co innego. Problemem jest to, ze to coś innego, to kooperacyjny looter shooter w otwartym świecie. Mnie to osobiście odpycha, gdzie Dishonored i Prey mnie przyciągały.

26.01.2023 15:10
Persecuted
4.4
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

siera97

Z ujawnionego gameplay''u raczej nie wynika, byśmy mieli do czynienia z typowym looter-shooterem. Będzie sprzęt z podziałem na "kolorki", ale raczej bez syndromu piniaty, czyli przeciwników sypiących nim jak cukierkami. A co do co-opa, to twórcy zarzekają się, że granie solo ma być jak najbardziej możliwe, więc nie rozpędzałbym się z jednoznacznym określaniem taj gry jako "kooperacyjnego shootera". Poczekamy, zobaczymy.

U.V. Impaler

Arecane robi jedną grę co kilka lat, więc łatwo mówić :). Ale jakby zaczęli pompować kolejne produkcje z większą regularnością, to zaraz by się zrobił płacz, że ciągle to samo.

26.01.2023 17:33
4.5
siera97
53
Senator

Po zniszczeniu gniazda, wypada z niego szkatułka. SZKATUŁKA. Dla mnie to jest looter shooter, częstotliwość spawnu lootu, to kwestia drugorzędna. To ze granie solo jest możliwe, to nie znaczy, ze gra nie jest nastawiona na kooperację. Niemal każdą grę z coopem, da się tez przejść samemu, co nie oznacza, że zawsze jest to dobry pomysł.

25.01.2023 22:54
😂
5
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Nawet MS uwaza, ze gra jest warta maksymalnie 4pln bo wrzuca ja do abonamentu chmurowego, gdzie najnizszy prog wejscia to wlasnie 4pln xD

25.01.2023 23:06
Herr Pietrus
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
230
Ficyt

Jeśli da się naprawdę czerpać maksimum z gry bez co-opa, to może być naprawdę fajny tytuł. A byłem taki sceptyczny...

25.01.2023 23:15
Persecuted
6.1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Ja też, ale sami sobie winni, bo przez wiele miesięcy nie potrafili w klarowny sposób zakomunikować co to właściwie za gra...

25.01.2023 23:08
7
2
odpowiedz
TheTytan
57
Pretorianin

No nie wiem co tu zaszło. Albo ktoś w Arkane Austin przegrał w karty i za karę całe studio musi robić klona Borderlands, albo pracują nad kolejnym arcydziełem i znowu nie wiedzieli co właściwie pokazać. Nie wygląda źle, ale czuję, że coś jest nie tak

post wyedytowany przez TheTytan 2023-01-25 23:09:36
25.01.2023 23:09
Persecuted
8
odpowiedz
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Teraz, kiedy nareszcie wyjaśnili czym ta gra właściwie jest, muszę przyznać, że ogólny koncept nawet mi się podoba. Tylko ten model walki jakoś mi nie leży, wampiry to gąbki na pociski, a celnym trafieniom brakuje odpowiednio satysfakcjonującego feedbacku audio-wizualnego, przez co broń zdaje się nie mieć mocy. A skoro już na prezentacji (na której zwykle się wszystko podkręca i dynamizuje) tak to wygląda, to we właściwej grze może być nawet gorzej. No ale potencjał na coś fajnego jest, więc ostrożnie czekam.

post wyedytowany przez Persecuted 2023-01-25 23:16:57
25.01.2023 23:21
Maverick0069
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Maverick0069
102
THIS IS THE YEAR

Nie wiem ale byłem skrzywiony jak wchodzi nasz bohater do pomieszczenia po coś tam i te puste ściany , raptem jedno krzesło , jakieś wiadro .... wygląda tak pusto, na zewnątrz wcale nie jest lepiej ... mówię o gameplayu a nie o "cinematikach"
I te zasłony w tym pomieszczeniu jak przyklejone do ściany - gdzieś brakuje głębi .

post wyedytowany przez Maverick0069 2023-01-25 23:23:37
25.01.2023 23:34
9.1
Kamook
124
Generał

Ta sama scena mnie odrzuciła, wyglądała jak z pierwszego xboxa, tego co wyszedł obok ps2.

26.01.2023 00:19
xKoweKx [stalker.pl]
10
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
xKoweKx [stalker.pl]
144
Stalker
Image

Cofnęliśmy się o dwie generacje, że teraz zrobienie dobrego oświetlenia to jakiś wyczyn? Ta gra wygląda niesamowicie brzydko i płasko. Przecież taki Dishonored 2 od tych samych twórców był graficzną petardą jeśli chodzi o cieniowanie i oświetlenie.

26.01.2023 10:14
Last_Redemption
😈
10.1
Last_Redemption
48
Senator

Efekt abonamentu za 4 zl

26.01.2023 10:44
Herr Pietrus
😁
10.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

Tutaj przynajmniej jest jakieś AO, nie tak jak w Forspoken.

Z RT pewnie światło będzie lepsze. :)
Oby nie było wycieków pamięci tak jak w Deathloop... :(

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2023-01-26 10:46:44
26.01.2023 10:59
xKoweKx [stalker.pl]
10.3
1
xKoweKx [stalker.pl]
144
Stalker

To teraz żeby każdy obiekt rzucał cień to musi być RT? Gry sprzed 15 lat potrafiły mieć dynamiczne oświetlenie i cieniowanie każdego obiektu i to na kartach z niecałym 1GB vramu :D

26.01.2023 11:54
dzl
10.4
1
dzl
104
John Yakuza
Image

Dishonored 2, które wspomniałeś też nie wyglądało jakoś wybitnie (mój screen obok zrobiony z tydzień temu). Faktycznie Redfall wygląda dość "płasko" z braku lepszego określenia, ale raczej to nie kwestia samego oświetlenia (gra niby lata na UE5, i widać, że ma dynamiczne oświetlenie), tylko z tego specyficznego stylu artystycznego Arkane. Praktycznie wszystkie ich gry tak wyglądają. Nawet Prey.

26.01.2023 12:25
xKoweKx [stalker.pl]
10.5
xKoweKx [stalker.pl]
144
Stalker
Image

dzl no i zobacz jak ładnie - jest światło i każdy obiekt wokół rzuca cień. :D Też niedawno ogrywałem Dishonored 2 i zrobił na mnie duże wrażenie, sporo wiszących lamp było nawet interaktywne co jest już rzadko spotykane. Masz tutaj screen z podobnej lokacji do tej którą dałem powyżej z Redfall i porównaj sobie głębie scenerii i to jak cieniowanie robi robotę.

26.01.2023 08:54
11
odpowiedz
4 odpowiedzi
lemme5
45
Pretorianin

oczywiscie nie moglo zabraknoc lewicowego trendu wpychania murzynki na front grafiki promujacej gre xD. nie wiem jak mozna sie ponizyc do tego stopnia, zeby grac w takiego korpo crapa. wczoraj klikam na jakiegos bubla od tworcow desperados 3 i ofc ten sam motyw (w koncu czarna kobieta pirat w wersji nastolatki z kolorowymi wlosami pieczentujacymi jej przynaleznosc do grupy zwolennikow jedynej slusznej wizji swiata to marzenie kazdego kto lubuje sie w takich klimatach)... nawet mi was nie zal. dobrze, ze sa stare gry.

26.01.2023 09:05
kolafon
😂
11.1
kolafon
86
Abatur

I obowiązkowy makaron na głowie xD

26.01.2023 10:32
zielele
11.2
1
zielele
150
Legend

a co, okladki tylko dla bialych umiesnionych mężczyzn, nie?

post wyedytowany przez zielele 2023-01-26 10:32:34
26.01.2023 12:19
Krwiopijca
😂
11.3
Krwiopijca
34
GamerGate Troop

zielele Mogliby dla odmiany wrzucić kogoś z np. zespołem Downa. I tutaj nieprzypadkowo pojawiasz się Ty.

26.01.2023 12:56
zielele
11.4
2
zielele
150
Legend

Krwiopijca ktos musial przyprowadzic Twoja mame.

26.01.2023 10:06
12
odpowiedz
1 odpowiedź
siera97
53
Senator

Generalnie grafika to ostatnie czego się czepiam, bo nie każda gra musi mieć dobrą grafikę, żeby być fajna, no i nie każde studio umie, czy ma zasoby, na określony poziom graficzny. To nie jest jakieś specjalne usprawiedliwienie, ale można je zrozumieć i przejść z tym do porządku dziennego. Dodatkowo, często te tytuły są zwyczajnie tańsze.

Ale Arkane pokazało, że umie, ma zasoby, by stworzyć ładny tytuł. Tymczasem od Preya, cofają się i teraz są gdzieś miedzy dwiema częściami Dishonored. O co chodzi? O większe lokacje? Przecież tutaj jesteśmy przez większość czasu w jakiś korytarzach, pomieszczeniach, nie muszą całej mapy na raz renderować. Gra wygląda zwyczajnie budżetowo, jak zrobiona w pośpiechu, lub przez niedoświadczone studio, jako pierwszy projekt. Natomiast cena pewnie będzie jak za produkt z najwyższej półki. Jeżeli są w stanie olać warstwę wizualną (bo nie wierzę, że nagle się oduczyli ją robić), która jest najważniejszym czynnikiem w ogólnym pierwszym wrażeniu i sprzedaży gry, to strach pomyśleć jakie cięcia spotkały pozostałe elementy. Nie zdziwiłbym się, gdyby zawartość pokazana w tym materiale, to była całość tego, co ma do zaoferowania ta gra. 5 rodzajów przeciwników, plus pewnie jakieś inne ich kolorki oznaczające silniejszą wersję/ odporność i z 10 broni, z których użytecznych pewnie będzie połowa.

26.01.2023 13:49
Rumcykcyk
12.1
1
Rumcykcyk
121
Głębinowiec

Generalnie grafika to ostatnie czego się czepiam, bo nie każda gra musi mieć dobrą grafikę

Jak większość osób ale problem robi się w momencie kiedy gra woła o 3090ti albo 4080, a wtedy patrzysz na tą kupę i zastanawiasz się dlaczego do normalnego działania musisz mieć topową grafikę.

26.01.2023 10:27
Last_Redemption
13
odpowiedz
Last_Redemption
48
Senator

W porównaniu do Deathloop wygląda budżetowo
Myślałem, ze to jakiś mały poboczny projekt Arkane, ale wczoraj mówili, że to ich największą gra xd az trudno uwierzyć, że Smith pracował przy tej grze

26.01.2023 11:19
Metaverse
14
2
odpowiedz
Metaverse
69
Senator

Przypomina zombies z CoDCW jesli juz chcieli uzyc motywu wampirow to wolbym klimatycznego singla w stylu Vampyra.

26.01.2023 13:11
Harry M
15
odpowiedz
Harry M
195
Master czaszka

Takie połączenie Deathloopa z L4D i State od Decay.(i wampirami).
Ja na pewno grę sprawdzę, bo o ile graficznie nie powala, tak Arkane ufam pod względem świetnej rozgrywki.

Wiadomość Redfall wygląda ciekawiej na nowym gameplayu; jest data premiery