Piraci z Karaibów na sterydach! Coś czuję, że na tę strategię warto czekać
Ja to bym najbardziej chciał open-worldowych, sandboxowych gier TPP z dowolnym pływaniem statkiem, najlepiej w prawdziwych realiach Karaibów z domieszką fantastyki.
Czyli to co robiła Akella przez lata z Sea Dog czy Age of Pirates.
Uwielbiam marynistyczne klimaty zwłaszcza Karabiów ze złotej ery piractwa, niestety od lat nie było dobrej gry w tym setupie, zazwyczaj jak ją robią to jakieś cuda na kiju pod tytułem strategie, gry turowe czy wygibasy jak Sea of Thieves
Uwielbiam Shadow Tactics Blades Of The Shogun i Desperados III. Skradanie sie, ciche eliminowanie celow, fajne postacie z unikatowymi umiejetnosciami. Nawet nie wiedzialem ze pracuja nad kolejna gra a teraz bede niecierpliwie wypatrywac premiery :D
No i super, uwielbiam żeglarskie klimaty i podoba mi się formuła wypracowana przez Mimimi Game, więc jest na co czekać :).
Jeśli to będzie gra w stylu Shadow Tactics Blades Of The Shogun, to kupuję bez zastanowienia, nawet jeśli w tym wypadku (oceniając po zapowiedzi) nieco dziecinna grafika mi średnio odpowiada.
Gry Mimimi biorę w ciemno. Uwielbiam te ich… szachy skradankowo - strategiczne. Choć taktyki nie ma w nich za dużo a więcej gry logicznej i grania na zasadzie prób i błędów. Setting też może być i napisałbym bardziej, że na pierwsze spojrzenie wydaje się ciekawszy niż w dwóch poprzednich grach Niemców.
Widziałem, ale nie ma zbyt dobrych opinii i jest MMO a mi chodzi o przygodówkę.
Też uwielbiam Desperados III i Shadow Tactics, ale jak dla mnie tutaj jest za dużo magii i fantasy. Już w DIII mi przeszkadzała taka postać z mocami woodoo
Tak, ale wtedy ta postać kompletnie nie pasowała do świata przedstawionego który był de facto realny. Tutaj od początku jest to świat fantasy więc te moce magiczne nie wytrącają z immersji a mogę bardzo urozmaicić rozgrywkę. Mogą dodać dużo ciekawsze umiejętności, bo jakby nie było w większości takich gier postaci mają je takie same.
Czeka mnie całkiem niezła przygoda z tymi piratami. Trochę mnie zaskoczyli tym nieco baśniowym klimatem z fantasy, ale widać Mimimi chce odpocząć od poważniejszych opowieści. Teraz wszystkie pożyteczne właściwości gry strategicznej, które gracze uwielbiali [Quicksave i QuickLoad] zostają ubrane w część mechanik samej gry. Ciekawe tylko czy będzie jakieś ograniczenie w używaniu. Co by nie było, czekam na ten tytuł.