Wielkie plany twórców Wartales, strategiczne RPG z terminem premiery
Pograłem kilka godzin w pierwszym regionie, i walka turowa nieco nużąca, bez polotu. Sam świat i zadania w miarę sensowne, grafika cieszy oko ale każda jedna bitwa wygląda tak samo. Teren na którym rozgrywamy te walki też niewiele zmienia.
A ja już właśnie czekam na luty i wyjście z Early Accessu. Kolejna aktualizacja roadmapy przypomina o zbliżającej się premiery gry.
I tak jak się spodziewałem, kolejnym regionem będzie Alazar. Tabory handlowe nie kłamały, idąc w tą stronę. Nawet jedna z postaci w Vertruse podczas rozgrywania wątku fabularnego wspomina o tym.
Dobrze, że część z tego, co miało wyjść w ramach 1.0 zostało przeniesione na luty, dzięki temu będzie można szybciej ulepszyć sprzęt obozowy np. Teraz tylko czekać na update i pójdę zobaczyć, co się zmieniło.
PS. Paths to nie ścieżki rozwoju dla postaci, tylko ścieżki postępu dla naszej drużyny (których jest cztery: Władza i potęga, Handel i bogactwo, Przestępczość i chaos, Tajemnice i mądrość), w ramach których możemy odblokować specjalne tytuły.
Jestem ciekaw, czy dodadzą w wersji premierowej jakąś kampanię lub jakiś punkt, który będzie można uznać za zakończenie gry
Musze czekac do lutego. Cala druzyna juz dawno powinna miec lvl 12 lub wyzej, tylko z powodu blokady utkneli na max poziomie 11-go. Kazdy z nich ma legendarna bron lvl 12.
Sporo ludzi zglaszalo do tworcow potrzebe przechowywania gdzies nadmiarowych fantow. Przejscie na zachod do Alazaru jest od dawna gotowe, tylko nieaktywne.
Pytanie do osób, które już grały. Czy sama gra oferuje rozbudowaną zawartość jak unikatowe lokacje, misje poboczne itp, czy jest to raczej na zasadzie kopiuj-wklej gdzie każda misja i lokacja są niemal identyczne. Chodzi mi o różnorodność w grze.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi