Skyblivion na 4-godzinnym gameplayu, Oblivion spotyka tu Skyrima
do uruchomienia modyfikacji konieczne będzie posiadanie (...) Obliviona wraz ze wszystkimi dodatkami
Wszyscy się śmiali z dlc dodawanych przez Bethesde do Obliviona, no to teraz wiadomo po co był ten pancerz dla konia - do uruchomienia Skyblivion ;)
W samym modzie nie podoba mi się nasycenie światłem, przez to krajobraz wygląda gorzej niż w Oblivionie.
Najlepszy adres do śledzenia postępów to chyba ten;
Wygląda to całkiem przyjemnie. Mimo, że Oblivion to najgorszy z trzech "współczesnych" TESów, to jednak Cyrodill jest dużo ciekawsze i bardziej zróżnicowane niż surowe, ponure Skyrim. Niestety produkcja tych modów - zarówno Skywinda, na którego czekam znacznie bardziej, jak i Skybliviona trwa tak długo, że w międzyczasie strona techniczna Skyrima też zdążyła się brzydko zestarzeć. Prędzej czy później pojawi się TES VI i cała praca zacznie się od nowa. Beta mogłaby niedużym kosztem zrobić remastery Morrowinda i Obliviona na silniku TES Online.
Do zespołu tworzącego projekt wziąć mogą dołączać nowe osoby.
Tu miało być chyba "wciąż", co nie?
Mam jeszcze jedną ciekawostke ze świata TES. Ukazała się lista top10 najbardziej popularnych modów do Skyrim w 2022r (cz.1). Jeden z tych modów, o wszechpotężny algorytmie, wprowadza do gry animacje wspinaczki po skałach i wchodzenia po drabinie! Tak oto po dwudziestu latach intensywnego modowania seria TES zaczyna wreszcie doganiać Gothica ;)