Stellaris: First Contact doda nowe opcje dla „zacofańców”
będą dwa starty dla takiej cywylizacji nirzszego poziomu jeden jest na screenie drugi będzie zraz po tym jak nasza cywlizacja oparła atak innej wyrzszego poziomu oraz jeszcze trzeci slleper ship tzn start będzie w stylu gracz będzie zaczynał trzema statkami polkoleniowymi będzie leciał stroną najbliszej gwiazdy.
Moje imperium radzi sobie z takimi cywilizacjami nieco inaczej. Na planetach zakładane są ośrodki korekcji populacji i... następuje korekcja populacji. Z jakiegoś powodu powoduje to niekiedy różnice opinii, ale zwykle oponenci uznają siłę moich argumentów.
Pomysł na DLC fajny ale samej grze przydała by się przede wszystkim zaprojektowana na nowo następna część
W Stellaris 2 nowe mechaniki z każdego z tych dużych DLC nie były by doklejane na siłę tylko stanowiły współgrające część całości
Ale to się niestety nie stanie bo po co sprzedawać grę za 60/70 $ jak zsumowane dodatki to spokojnie ponad 300$ i dalej rośnie