Gatewalkers | PC
"Gatewalkers zostało stworzone przy użyciu silników Unity" - bardzo to widać, niemal wszystko co jest w 3D na Unity tak właśnie wygląda.
Po Wasteland 3 i jakiejś jeszcze innej grze z unity mam wrażenie, że prawie każdy tytuł nie radzi sobie z jakimiś wyciekami pamięci/czy innym losowym rodzajem spadkiem wydajności. Na pewno bardzo przeszkadza oświetlenie, albo brak detali sklejających słup z podłogą. Optymizacja w Unity nie należy najlepszych.
Bardzo polecam Wasteland 3, ale na początek gry miewałem 144 fps po kilku godzinach w regularnych odstępach wydajność spadała do około 40klatek i się nie podnosiła do restartu gry.
Gatewalkers przedstawia się bardzo ciekawie, ale pewnie poczekam raczej, aż ktoś przetestuje na steam. Na pewno zachęciłoby, że ludzie spędzają tam po 80h, a nie kończą grę po 10-20h.