Producent nowych odsłon XCOM opuszcza Firaxis po 14 latach
Może wreszcie zaczną robić po prostu XCOM zamiast wciskać wszędzie te wymysły z infantylnymi superbohaterskimi motywami. Szczególnie antagoniści z dodatku do XCOM 2 gadali takie brednie, że w końcu zacząłem wyłączać dźwięk, aby nie musieć tego słuchać.
Co to w ogóle za pomysł, aby łączyć superbohaterów z turowymi strategiami? Oni w tych filmach i komiksach w szachy grali?
W każdym razie, obecnie na Steam ma prawie 10-krotnie mniej graczy w peaku niż XCOM 2. Jest nawet gorzej niż w przypadku XCOM Chimera Squad, którego nie tknąłem nawet palcem. Ewidentnie ktoś tam forsował swoje bezsensowne pomysły.
Spoko, teraz wyszedl jakis XCOM na komorki. NIE polecam - kolejny "idle game" bez zadnego wlasnego pomyslu.
Co do samej gry to jak dla mnie była dobra, ale nie chciało mi się w nią dłużej grać ze względu na te misje czasowe. Jest to po prostu ograniczanie gracza, nie wiem co im strzeliło do łba aby wprowadzić coś takiego.
14 lat w jednej firmie to itak kosmos w dzisiejszych czasach. Czas najwyższy na odświeżenie i wymianę krwi.
Po kilku latach jak człowiek nie awansuje to morale i wydajność pracy człowiekowi siada i to jest całkowicie normalne i to wina firmy (brak ścieżki rozwoju) I żadne couche czy inne gadające gęby tego nie zmienią.