Avatar: Frontiers of Pandora może być trochę inne niż typowy sandbox Ubisoftu
Czekam na to co zapowiedzieli, ale nie jestem pewien czy czekam na to co wypuszczą :/
Najbardziej mnie zastanawia czy rzeczywiście lecą tylko i wyłącznie na Raytracing, nie oferując "statycznego" oświetlenia - jak się wypowiedzieli w wywiadzie w 2021.
Z jednej strony nie chce mi się w to wierzyć, że Ubisoft odcięła by się od tak wielu graczy, z drugiej, jak NVIDIA dobrze posmarowała, to kto wie.
Gra wychodzi też na konsole, które by nie dały rady uciągnąć RT takiego jak na PC, więc będzie obcięte oraz pewnie będzie tryb bez RT dla 60fps.
Ubisoft zwykle współpracuje przy produkcjach z AMD, więc nie sądzę, by tym razem była to Nvidia.
Obstawiam, że mogą być odbicia zrealizowane za pomocą RTXa. Oświetlenie raczej nie sądzę, bo by to chodziło jak kupsztal.
W wywiadzie ktoś ze studia twierdził, że mają "rewolucyjną" metodę obliczeń promieni, która ma być użyta przez słabsze karty nieobsługujące śledzenia promieni. Jak pisałem, sam nie wierzę, że nie będzie opcji wyłączenia ray-tracingu w grze, wtedy przecież minimalną kartą w grze musiała by być RTX2060.
Taki lumenem w UE5 to też ray tracing od globalnego oświtlenia tyle że nie w czasie rzeczywistym bo ma paro sekundowy lag przy zmianie światel i nie wymaga specjalnego sprzętu
Ale po co mi to tłumaczysz? Doskonale zdaje sobie sprawę, czym jest ray-tracing.
Dopiero seria RTX w miare sprawnie obsługuje śledzenie promieni.
AMD nawet w swoich topowych, tegorocznych modelach przegrywa w RT z poprzednią generacją Nvidii.
Avatar od Ubi powstaej nie na UE5, tylko na ich Snowdropie, więc nie wiem czemu wyskoczyłeś z Lumenem.
Źeby nie było niejasności - padło wyraźnie, że będzie tylko i wyłącznie ray-tracing w wywiadzie. Nie odpowiednik, nie nowa technologia Snowdropa, tylko ray-tracing. Do tego cały czas piję, nie że nie ma alternatyw, tylko o wywiad z 2021 roku.
Głaskanie zwierzątek ojoj no to na pewno zmieni poziom jakości ich gry.
Wszystko inne co powiedzieli to ten sam bełkot, przy każdej ich grze.
Warto dodać że UbiLol "ROZWAŻA" dodanie MTX, oczywiście je dodadzą tak jak w innych swoich grach.
MTX w grach SP to giga rak.
Przed obejrzeniem filmu nie byłem zainteresowany, po obejrzeniu polubiłem ten świat i przypomniałem sobie pierwszą część avatar więc na gra budzi moje zainteresowanie. Szkoda tylko, że Ubisoft nie jest firmą której można ufać...
Ja tam lubię "typowe sandboxy ubisoftu", ale kombinowanie z formułą może się w tym wypadku opłacić. Ciekawe co z tego wyjdzie.