Elden Ring wybił ich na szczyt. Teraz poważnie ryzykują
Mam nadzieję, że AC 6 będzie bliżej do Armored Core 3, które było bardzo przyjemne, bez zbędnych udziwnień, a w dodatku samo tempo rozgrywki było szybsze niż w poprzednikach.
Mam nadzieję, że Bandai nie pojedzie po From, gdy nowe Armored Core sprzeda się o wiele gorzej od Elden Ring. Mimo że sam nie jestem zainteresowany, to mam nadzieję że fani dostaną świetną grę i szansę na Armored Core 7 w przyszłości, no i bardzo fajnie że studio nie zajmuje się tylko Soulsami. Sekiro było jedną z niespodzianek, teraz czas na AC - a może kiedyś powrócą do King's Field?
A to nie tak że Dark Souls to duchowy następca Kings Field, tak jak Sekiro jest zmodyfikowanym Tenchu?
Dobra gra o Mechach się obroni, ALE musi być na prawdę zjawiskowa. Po starych grach pokroju Mech Warriora pozostała luka, luka którą można wypełnić i wybić się, ale będzie to trudne zdanie. Gra musi jednocześnie być przystępna dla nowych graczy i głęboka w mechanikach dla weteranów. Musi też graficznie przyciągnąć ludzi mniej zainteresowanych tematyką by ich po prostu skusić grafiką a potem utrzymać mechaniką.
Ciekawy jestem co z tego wyjdzie. Ale 3mam kciuki. From Software Yolo!
A ha nadal noe mogę pojąć dlaczego AC, a nie Tenchu...
Sebek, no nigdy w armored core nie grałem ale przekonałeś.
Tekst przeczytam kiedyś tam.
Kciukiem w górę dostajesz.
Widać że to japońskie studio :D Jeśli to musi wyjść żebym dostał kolejne soulsy to niech im będzie, ale oby nie sprzedało się za dobrze i nie robili przez lata kolejnych części xD
Żartujecie sobie? Brakuje gier o Mechach, bo od lat jest to bardzo niszowy gatunek. To, że from software robi kolejnego armored core co z resztą od lat domagali się gracze to może być bardzo dobry eksperyment.
Wątpię, czy oni mają jakąś strategię, po prostu tworzą co na Miyazaki ma ochotę.
Trailer wygląda obłędnie, do tej pory jakoś nie dane mi było grać w tego typu produkcje, ale Armored Core VI: Fires of Rubicon będę obserwował i kto wie, czy nie kupię. ?????
Mechy są fajne, ale patrząc na poprzednią część i ERing - nie ma fizyki.
Pomysł też słabo jakoś np w stosunku do EarthDefenseForce V, który budzi podobne skojarzenia. Trailer wygląda jakby był z Mechwarrior 5, a raczej to nie ten wariant.
Same mechy jako podstawa gry musi mieć dobre uzasadnienie.
Mech jest bardziej przerośniętym czołgiem - w dodatku pionowa pozycja daje lepsze możliwości do ostrzału + manualne strzelanie robotem na rzut beretem jest coraz bardziej wyrazem zacofania.
Jest cała masa uzbrojenia, które mech'a rozwalą na dystans - najbardziej w takich grach przycinają możliwości lotnictwa i możliwości przeszywania/topienia chemią pancerza.
Zwrotność takiego mech'a ratuje i wykorzystanie terenu + możliwości humanoidów + avatar jeśli mózg człowieka jest dość dobrze wspomagany przez AI, w stosunku do tego co można zamontować w mechu.
Może pierwsza gra tego studia w którą warto będzie zagrać - inne mnie strasznie znudziły Ż\_(?)_/Ż
Czy ja wiem, czy ER wybił na szczyt? Oni tam się urządzili po zrobieniu Sekiro :) Faktem jest, że ER odniósł wielki sukces, a to za sprawą dużego hype'u + to że ostatecznie wszystko dowiezli i po premierze nie było większych problemów, jak to bywa przy niektórych grach (next gen update xD). Jak dla mnie to mało ryzykują, bo robiąc grę o tym na czym zaczynali, czyli w gruncie rzeczy zjedli zęby, niewiele rzeczy może pójść nie tak. Dodajmy do tego wspomnianą wcześniej konsekwencję, fakt - od pewnego czasu powtarzają utarte schematy z lekkimi modyfikacjami, ich gry są powtarzalne w pewien sposób - co wiele osób podkreśla ale po prostu da się przy nich bawić bez denerwowania (no chyba że nie umiesz rozwalić bossa). Druga sprawa, kontynuując moją tezę, że niewiele ryzykują: hipotetycznie gra się nie uda i będzie crapem. Wtedy zawsze mogą powiedzieć "ok, sorry nie pykło nam to" i wrócić do tematyki souls/elden lub wykreować coś nowego w ten deseń. Gracze wybaczali producentom o wiele gorsze rzeczy niż jedna nie udana gra ;) Pamietajmy że na kolejną grę po sukcesie ER będzie znów olbrzymi hype, więc wystarczy że znów... zwyczajnie dowiozą bez wodotrysków a gra się ładnie ładnie sprzeda i wszyscy będą zachwyceni.
Wreszcie zrobią coś innego niż ciągle jedna grę i reskiny.
Dawniej ta firma była płodna i robiła mnóstwo urozmaiconych gier w tym Tenchu, a teraz? Jak Fifa jedna gra
Sami zobaczcie, do 2013 byli płodni i innowacyjni, później tylko jedna gra non stop mielona.
Tytuł Rok wydania
King's Field 1994
King's Field II 1995
King's Field III 1996
Armored Core 1997
Armored Core: Project Phantasma 1997
Shadow Tower 1998
Echo Night 1998
Armored Core: Master of Arena 1999
Spriggan: Lunar Verse 1999
Frame Gride 1999
Eternal Ring 2000
Evergrace 2000
Adventures of Cookie & Cream 2001
King’s Field IV 2002
Armored Core 3 2002
Otogi: Myth of Demons 2003
Echo Night: Beyond 2004
Otogi 2: Immortal Warriors 2004
Kuon 2004
Armored Core: Formula Front 2004
Metal Wolf Chaos 2004
Adventure Player 2005
Armored Core: Nine Breaker 2005
Tenchu: Time of the Assassins 2006
Chromehounds 2006
Tenchu: Dark Secret 2006
Enchanted Arms 2006
Armored Core 4 2007
Cookie & Cream 2007
Armored Core: for Answer 2008
Ninja Blade 2009
Demon’s Souls 2009
Armored Core 3 Portable 2009
Dark Souls 2011
Armored Core V 2012
Mobile Suit Gundam Unicorn 2012
Armored Core: Verdict Day 2013
Dark Souls II
Dark Souls II: Crown of the Sunken King
Dark Souls II: Crown of the Old Iron King
Dark Souls II: Crown of the Ivory King
2014
Bloodborne 2015
Dark Souls III
Dark Souls III: Ashes of Ariandel
Dark Souls III: The Ringed City
2016
2016
2017
Dark Souls: Remastered 2018
Sekiro Shadows Die Twice 2019
Elden Ring 2022
Nie rozumiem twojej logiki - nie licząc jakiś średniawek to do twojego 2013 roku wydali 9 części Armored Core (licząc DLC) i 2 części Tenchu. Przecież ta firma była znana właśnie z tych dwóch gier i od nich odcinali kupony.
Potem zyskali większą popularność na Soulsach, więc skupili się na nich podobnie jak wcześniej na AC. Po drodze było jeszcze dość unikalne Sekiro podobnie jak wcześniej Tenchu.
Jeśli czują że potrzebują chwilę oddechu od soulsów to pewnie tak jest. Po sukcesie jaki odniósł ER i tak jest oczywiste że ta formuła w ich wykonaniu powróci.
fromsoftware aktualnie pracuje bodajże nad 4 projektami, 2 z nich to kolejne soulsy, nad którymi pracuje Miyazaki
Temat niszowy to i zyski będą niszowe. Pewnie już pracują ostro nad ER2 a to wypuszczają jako mała odskocznia żeby się nie wypalić przy kolejnych koncepcjach bossów do Eldena.
przecież jeszcze Titanfall, szczególnie 2, został bardzo ciepło przyjęty
W końcu jakaś odmiana od tego studia. Narobili już cztery części dark soulsów (chociaż w sumie to bardziej pięć części demons soulsów) w których różnic było tyle co kot napłakał, więc starczy na jakiś czas.
Najfajniej byłoby jakby zrobili coś zupełnie nowego, ale na ten moment to już nawet ten powrót do ich starszej marki, wydaje się czymś świeżym i ciekawym.