Digital Foundry wytypowało gry z najlepszą grafiką w 2022 roku
Zgadzam się z nimi, bo nawet na PS4 Pro Forbidden West wygląda zjawiskowo, choć artystycznie były ładniejsze gry, tak oprawa w Forbidden West jest miodzio.
Dying Light 2 w zestawieniu? Dla mnie ta gra wyglada okropnie... I nie mam tutaj na mysli screenshotow, bo akurat na statycznych obrazkach wyglada to calkiem calkiem. Ale juz w ruchu jest to obraz brzydoty.
Dying Light 2 cierpi na podobny problem, co Cyberpunk - raytracing w tej grze jest zaimplementowany prawidłowo, co niestety spowodowało, że bez jej włączenia wszystko wygląda "plastikowo" i nienaturalnie, bo ewidentnie olali cieniowanie "regularne". Samo DF także to pokazało w swoim filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=HnAn5TRz_2g
Dla mnie Dying Light 2 z pełnym RT to jedna z ładniejszych gier poprzedniego roku.
Nic nie olali. Prawda jest taka że każda gra wygląda plastikowo. Mniej lub bardziej bo zależy to też od typu gry, ale wygląda. Bo żeby wyglądała naturalnie to właśnie potrzebne jest dobrze zrobione oświetlenie. I to dzięki ray tracingowi gry zaczynają wyglądać naturalnie.
Wydaje ci się że wersja bez RT wygląda słabo bo masz porównanie z wersją z dobrze zaimplentowanym RT gdzie obiekty w grze są otoczone naturalnie wyglądającymi cieniami a nie świecą się bezsensownie jak w większości gier od lat.
Gdyby nie to porównanie to na myśl by Ci nie przyszło że bez RT z grafiką jest coś nie tak.
Portal RTX to jakiś żart ... To jest stara gra a nie z 2022
Fortnite wtf??!
A ja zadam takie pytanie. Gdzie jest Stray?? Chyba ktoś nieźle naćpany był żeby takie typy gier były. Dying light 2 jest brzydki
Fortnite to aktualnie jedna z najładniejszych sieciowych gier
Artystycznie Fortnite przy całej mojej niechęci do tego typu gier, wygląda bardzo dobrze po łatce na Unreal Engine 5.1.
Potwierdzam, że Dl wygląda słabo i nawet mam porównanie grając na gtx 1060 przez kilkanaście godzin, a później na 3060 ti z rt on, szczerze to nadal słabo i bez żadnych ochów i achów...
O ile w Horizona jeszcze nie grałem, to absolutnie zgadzam się z 2 i 3 miejscem.
Callisto miażdży grafiką (szkoda że reszta już średnia), Portal RTX o ile nie jest absolutnym top w grafice (powiedziałbym, że średnio), to już oświetlenie i możliwości Remixa to absolutny gamechanger - już pojawiają się zdjęcia z odświeżonego pierwszego Maxa Payna, gdzie widać kolejny potencjał nowej zabawki od Nvidii.
Forbidden West sam w sobie wybitny nie jest, ale graficznie i technologicznie to jest absolutne cudo. Taki Avatar wśród gier. Całe 80h rozgrywki spędziłem z opuszczoną szczęką. Naprawdę szok, że wielki sandbox może wyglądać i działać tak genialnie.
Najlepsza grafika i zmarnowany potencjal. Callisto byloby dla mnie duzo lepsze gdyby pojawily sie jakies zagadki nawet kosztem backtrackingu, poprawili skradanie, dodali wiecej eksploracji a tak zrobili symulator walenia pala po ryju i wyrywania flakow w drodze z punktu A do B, bron palna dla ozdoby, uzywana sporadycznie, bo rekawica lepiej zalatwia sprawe.
Zabawne jest to, że jak na "grę od twórców Dead Space", TCP knoci praktycznie wszystko to, co ten pierwszy robił dobrze...
Moim zdaniem warto mieć na uwadze fakt, że Glen Schofield, jeden z twórców pierwszego DS (pełnił przy projekcie rolę producenta wykonawczego) i późniejszy założyciel Striking Distance Studios oraz reżyser TCP, odszedł z Visceral Games zaraz po rynkowym debiucie DS, więc zakładam, że finalna koncepcja gry chyba nie do końca mu odpowiadała, choć ostatecznie okazała się wielkim sukcesem.
TCP Schofield robił już natomiast całkiem "po swojemu" i może właśnie to jest źródłem niepowodzenia? Może przez te wszystkie lata niesłusznie zakładaliśmy, że to dzięki niemu powstał DS, choć w rzeczywistości powinniśmy być wdzięczni, że jego wkład zwyczajnie gry nie zepsuł? Zwłaszcza, że DS2, robiony już bez niego, okazał się być grą jeszcze lepszą od pierwowzoru, a TCP, robiony bez Visceral Games, zawiódł na całej linii.
W 100% zasłużenie dla Horizona. Świat światem, ale modele, różnorodność i tekstury postaci to jest cudo. Szkoda, że w innych rankingach bądź typowaniach gra niedoceniona, bo wg mnie to najlepsza produkcja tego roku. Ciekawe czy technologicznie uda im się coś podrasować w nadchodzącym dodatku, który odrywa się od past-genów.