Reżyser Star Wars Jedi: Survivor zdradza szczegóły systemu walki i eksploracji
Skoro bedziemy mieli umiejetnosci z poprzedniej czesci to co bedziemy zdobywac w nowej, sporo tego bylo.
Nie trzeba koniecznie projektować gry na szukaniu i rozwijaniu umiejętności. Bohater może i być mocno dopakowany na samym początku, niektóre znajdzie i sekrety mogą się ujawniać dopiero po ruszeniu fabuły do przodu, wywołując jakieś zdarzenia w świecie i odsłaniając nowy obszar do odkrycia, nie trzeba tu nowej umiejętności czy broni. To samo się tyczy walki. Może już na samym wstępie gra będzie wymagająca i nie spotkamy łatwych do ubicia mobków, tylko mocniejszych rywali, gdzie korzystanie z różnych umiejętności będzie kluczowe do zabawy.
Zawsze jest wyjście, jak w ostatnim Metroidzie. Bohaterka uderza się w głowę i zapomina wszystko, oprócz jazdy na rowerze oraz mycia zębów i musi od nowa wszystkiego się uczuć. IMO takie se to jest, bo twórcy w ten sposób idą na łatwiznę, zamiast zaprojektować grę w nieco inny sposób niż poprzedniczka, czyniąc ją bardziej atrakcyjną dla ogranych graczy z serią.
Zeby ta szczególna więź z tym łowca nie była czasem na siłe romantyczna....
Chce powrotu tej Pani