Digital Foundry prześwietla next-genowego Wiedźmina 3; jest słodko-gorzko
A co tu tak pusto w komentarzach? Przecież ekipa Digital Foundry na pewno się myli bo golowi eksperci w komentarzach pod newsem o kiepskiej wydajności stwierdzili że z grą wszystko jest ok a problemy mają tylko ci co włączają ray tracing xD
RT nie używam wcale. Chciałem sprawdzić z ciekawości. Nietety zarówno przed hotfixrm jak i po, gra się wywala.
Sorry ale właśnie opinii osób takich jak ty najmniej potrzebujemy :P
Włączyłeś, nie sprawdziłeś nawet ile masz klatek ale "jest płynnie" więc gra jest OK.
Jeśli dla Ciebie 40 FPS jest wystarczające żeby stwierdzić że gra działa OK to niestety twoja opinia jest nieobiektywna w kontekście tego że standardem na PC jest granie w minimum 60 FPS.
Pomijam już problemy z wykorzystaniem CPU, różnicami między DX 11 a 12 i ze stutteringiem które jak najbardziej nie są OK :)
Z ciekawości, a jak opinia może być obiektywna (to oksymoron btw)? Jeden powie że 30 fpsów jest płynne, inny że 120 i niżej jest źle, obaj mają rację, bo obaj kierują się swoimi odczuciami, a nie "standardem", czy już na pewno nie "obiektywizmem".
to nie sprawdziles ale bylo plynnie. to idz jezcze sprawdzic czy w beczce jest wystarczajaca ilosc wody.
Jak już napisałem przyjęło się na PC grać minimum w 60 FPS. Tak jest i nawet nie ma co z tym dyskutować. Jeśli ktoś napisze że DLA NIEGO gra w 40 FPS jest płynna to trudno się z tym kłócić. Może faktycznie mu to wystarczać i tutaj rzeczywiście jest to kwestia subiektywna. Jeśli natomiast przyjmiemy że dolną akceptowalną granicą dla zdecydowanej większości jest 60 FPS a gra ma problemy z utrzymaniem tego frameratu a na dodatek ma inne problemy które wymieniłem w ostatnim zdaniu poprzedniego posta to to już nie jest kwestia upodobań i subiektywnych odczuć tylko to po prostu jest fakt że gra NIE JEST OK.
Już pomijając co jest standardem. Dla jednego wystarczy 40 FPS a drugi potrzebuje 140. Problem w tym, że o ile w dx11 Wiesław się spisuje to w dx12 to jest jakiś dramat. Niby ja mam 40-50 FPS w Novigradzie ale od tego stutteringingu to można padaczki dodać. To już 25 FPS w (tak wiem, tfu!) Star Citizenie jest o wiele mniej dewastujące dla oka...
Nie podważam opinii Digital Foundry. Wręcz przeciwnie, cenię sobie ich testy. Po prostu mam inne zdanie na temat płynności.
Zgadzam się też z tym, że 30 fps spadku na dwóch screenach to dużo i tak być nie powinno. Tyle, że dla nie te 50+ to nadal super płynnie :)
W zadzie mam to czy Cię interesuje moja opinia czy nie. Tak samo jak w zadzie mam obowiązuje standardy 60 fps.
Spoko. Graj sobie jak chcesz. Tylko taka mała prośba na przyszłość. Jak będziesz pisał że jakaś gra działa Ci płynnie to napisz że masz na myśli 40 FPS. Będzie to wskazówka dla czytających żeby nie sugerowali się twoim komentarzem :)
No, to kolejny art o Wiesiu odfajkowany, jeszcze ze 2 dzisiaj i można iść do domu.
Mi się całe szczęście z Wieśkiem nie pali. Chciałem zagrać na święta ale niestety stan techniczny na to nie pozwala, a strzępić ryja w święta nie zamierzam. Mam kilka gier do ogrania więc poczekam nawet te 2-3 miesiące.
Po 1 hotfixie grę udało się odpalić i na tym koniec. Teraz trzeba czekać na kolejne co przybędzie fpsów (przynajmniej do 60 w Novigradzie).
Przed HotFixem bez RT na DX 12 uber + gralo sie w terenie nawet do 100 FPS. Gdy juz hotfix wyszedl i gra sie zaktualizowała FPS drastycznie spadły... zdarza sie ze spadaja nawet do 40 kilku :D Gram na laptopie i7 11 gen 16 ddr4 i 3070 ....
Ogólnie rzecz biorąc jezeli ustawiam DLSS na wydajnosc to jest o wiele mniej FPS niż na Jakości ... cos tutaj poszlo zdecydowanie zle hahah
Aż dziwne że nikt w komentarzach i insynuuje że osoba w filmie mówi negatywnie o Wiedźminie 3 tylko dlatego że jest Niemcem a Wiedźmin 3 to Polska gra.
Ładnie pojechali z wersją na xsx. Nie dość, że gra w trybie wydajności trzyma mniej klatek od ps5, to jeszcze jest skopany zasięg rysowania.
Obstawiam, że winą tu jest xss, który był bazą wyjściową, i podbijali ją na xsx.