Twórca modów obdarzył Warcraft 3 Reforged miłością, której poskąpił grze Blizzard
eh co za porażka, dupa a nie blizzard, że też takie rzeczy muszą zrobić, te rzeczy, które obiecało samo blizzard. Olać taką świetną grę na rzecz wowa, który sukces zawdzięcza prawdopodobnie tylko i wyłącznie wc3...
Teraz to nie ma co oczekiwać od nich czegokolwiek sensownego, jedyne co mogą to mobilniaki i multiki. Jakby nie patrzeć, to mam wrażenie, że mają kompletnie gdzieś warcraft i pewnie nawet nie starali się, tylko sobie zrobili reforged i olali sobie resztę, bo to miał być tylko skok na kasę. Resztę świetnych gier też mają gdzieś oprócz diablo, nad którym o dziwo siedzą i są immortal i 4. Po prostu tego nie rozumiem, nie wykorzystywać takie świetne serie tylko po prostu kurzą się u nich, mimo że typowe korpo by najchętniej by robiło następne części.
Tego chyba nikt nie rozumie, dlatego mnie cieszy przejęcie przez Microsoft i mam nadzieję że dojdzie do niego jak najszybciej i bez problemów Sony których dupa piecze że trzask słychać na całą planetę xD
Phil Spencer mówił że jak przejmą Acti to sporo starszych marek wróci do łask, więc miejmy nadzieję że tak się stanie, bo to chyba jedyna szansa dla Acti jak i samego Blizzarda
Jeśli chodzi o Blizzarda, to ciężko mają z wykorzystaniem tego.
Ich największe hity to: Warcraft, World of Warcraft, Diablo, Starcraft i Overwatch.
1. Overwatcha pielęgnują, bo przynosi pieniądze.
2. Diablo ma to szczęście, że udało im się przenieść z wdzięcznością na konsole i ostatnio mobilki.
3. World of Warcraft do dziś nie wyszedł na konsole, co mnie dziwi, ale może przez sterowanie lub HUD, który na TV byłby gorszy.
4. Warcraft i Starcraft to typowe PCtowe strategie, a korpo nie chce wydawać nic stricte na PC, bo "nie jest dochodowe". Jak PC to konsole też muszą być.
Warcraft 3 Reforged im to pokazuje. Nie obchodzi ich, że to paździerz. Wyszło tylko na PC i klapa finansowa.
Mogą zrobić spin-off serii, jak na przykład zrobiono Command & Conquer Renegade.
Z jakiegoś powodu skasowano FPSa na bazie StarCrafta. Pewnie nie wierzyli w sukces.
https://www.gry-online.pl/newsroom/blizzard-skasowal-fps-a-w-uniwersum-starcraft-overwatch-2-produkc/ze1c3f1
Doceniam pracę, jaką wykonał ten moder poniekąd spełniając obiecanki Blizzarda. Sęk w tym, że animacje w grze są wykonane jedynie w 30 klatkach i mocno gryzie się to z generowaną grafiką rzędu 140+ klatek. Żadne tekstury, upiększenia czy usprawnienia rozgrywki tutaj nie pomogą na tę bolączkę.
Tylko ta modyfikacja ma tyle idiotyzmów, że to coś w stylu Gothic Returning, sprawdzić można ale jest to duże gorsze od oryginału.